V
vierailija
Vieras
Sinä nyt et ainakaan ole näköjään nähnyt mitään keikkoja.Sieltä saapui kunnon keittiö terapeutti paikalle. Joka ei ole selvästikään nähnyt käärijä keikkoja tai pukeutymista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä nyt et ainakaan ole näköjään nähnyt mitään keikkoja.Sieltä saapui kunnon keittiö terapeutti paikalle. Joka ei ole selvästikään nähnyt käärijä keikkoja tai pukeutymista.
Luin K:hon liittyviä juttuja (ja Bojaniin) aika harvakseen on tullut käytyä kyllä enää. Ei tietenkään laihdutus, sitä juttua suoltaa minulle X tai no lähinnä niitä anorektikoita, mutta kuitenkin, ja jodel.Mitä sä siellä ees teet? Etsit laihdutus vinkkejä?
Huvikseen siis K käytti juuri sitä ilmaisua. Voi vittu olette tyhmiä. Eipä komposti väeltä voi mitään ajattelua vaatia.
Ainakin kynsiä lakkasi jo ennen UMKta.Milloin K muuten alkoi meikkaamaan? Eikö se ollutkin vasta UMK pöhinässä, kun taitavien maskeeraajien käsissä havahtui itsekin, ettämeikki sopii??
Miten saat Kärtsän äänestä kimeän feikkihomoäänen? Olisko kuulolaite paikallaan sen kaihileikkauksen lisäksi. Toisaalta tarvitsisit myös buustia aivotoiminnallesi, mutta se taitaa olla jo vähän hankalampaa.Hihittää ja puhuu sellaisella kimeellä feikkihomoäänellä. Rasittava hyperaktiivinen juntti. Tää oli mun eka mielikuva Kärtsästä Umk -23 aikoihin, eikä se siitä ole sittemmin muuttunut.
Minulle tuli ainakin heti mieleen, että ilmaisu liittyy amerikkalaisen räppärin, Taylor the Creator, Flower Boy -nimiseen albumiin, jonka teemana on yksinäisyys ja masennus. Varsin sopiva ilmaisu siis tähän Mieli ry:n kampanjaan.Huvikseen siis K käytti juuri sitä ilmaisua. Voi vittu olette tyhmiä. Eipä komposti väeltä voi mitään ajattelua vaatia.
Se suojeluskuntahan sen ympärillä on kaikkialla varmistamassa, että herra saa syödäkseen ja vaatteet päällensä oikeinpäinOn kyllä aika erikoinen nössö, kun on tollasen hypen ja mankelin läpi selvinnyt ja pystynyt rakentamaan uraansa koko ajan eteenpäin ja luo koko ajan lisää suhteita maailmalle ja pärjää sielläkin.
Nyt on kaukaa haettu teema. Mieli RY tuskin ottaisi jonkun räppärin albumista mitään teemaa itselleen. Vaikka masennus olisikin teemana.Minulle tuli ainakin heti mieleen, että ilmaisu liittyy amerikkalaisen räppärin, Taylor the Creator, Flower Boy -nimiseen albumiin, jonka teemana on yksinäisyys ja masennus. Varsin sopiva ilmaisu siis tähän Mieli ry:n kampanjaan.
Tää Pentti- skene ansaitsee kyllä vuoden väsyneimmän trollaus-sikermän palkinnonMä oon siirtynyt shippaamaan aitoa ja penttiä![]()
Mä määrittelen käärijän sanomiset juuri niin kuin itse haluan.Onko sulle siis vaikea odottaa huomiseen, jolloin luultavasti julkaistaan pidempi video ja haastattelukin. Todennäköisesti siinä selviää, mitä K tarkoittaa. Ei siis tarvitse alkaa etukäteen määrittelemään Kärtsän sanomisia noin innokkaasti jotain omaa ennakkoasennetta pönkittääksesi.
En ole jumala, mutta kiitos kunniasta.Tää Pentti- skene ansaitsee kyllä vuoden väsyneimmän trollaus-sikermän palkinnonOle hyvä, Pentin luoja
Mitä jos Pentin loikin paha?Tää Pentti- skene ansaitsee kyllä vuoden väsyneimmän trollaus-sikermän palkinnonOle hyvä, Pentin luoja
Mamman mietelmät vol 6433.Nyt on kaukaa haettu teema. Mieli RY tuskin ottaisi jonkun räppärin albumista mitään teemaa itselleen. Vaikka masennus olisikin teemana.
Tosi tylsä, jos nyt minua tossa ees mieheksi väitetään.Tää Pentti- skene ansaitsee kyllä vuoden väsyneimmän trollaus-sikermän palkinnonOle hyvä, Pentin luoja
Teinin sanomiset vol 1.000Mamman mietelmät vol 6433.
K ja B ovat molemmat Flower Boys.
Pentti älä nyt kiukuttele.Tosi tylsä, jos nyt minua tossa ees mieheksi väitetään.
Mitkä päästöt?Emäntä lähti vessaan niin teen päästöt sen peiton alle sillä aikaa.
No pieree peiton alle, pölö.Mitkä päästöt?
En ole kyseinen kirjoittaja, plus en edes asu Liedossa.Pentti älä nyt kiukuttele.
Se suojeluskuntahan sen ympärillä on kaikkialla varmistamassa, että herra saa syödäkseen ja vaatteet päällensä oikeinpäin
Bojere spring Mieli ry