V
vierailija
Vieras
Minä olen jumala ja shippaan AitoEn ole jumala, mutta kiitos kunniasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä olen jumala ja shippaan AitoEn ole jumala, mutta kiitos kunniasta.
Nyt on kaukaa haettu teema. Mieli RY tuskin ottaisi jonkun räppärin albumista mitään teemaa itselleen. Vaikka masennus olisikin teemana.
Ja vain Onslown kaltaiseen mieheen.Kärtsä on pikku homoboy sisimmässäänNaiset on sen mielessä eksoottisia ja palvottavia hahmoja, hieman etäiseksi jääviä K:n elämässä.
Vain mieheen syntyy TODELLINEN yhteys
Niinpä tietysti ja vaikka menis kuinka metsään, jatkat jankkaamista ja väität sitä totuudeksi.Mä määrittelen käärijän sanomiset juuri niin kuin itse haluan.
Minä olen hajun ja pierun jumala PröötPröötEn ole kyseinen kirjoittaja, plus en edes asu Liedossa.
Jos K on masentunut, niin Bojanin ajatteleminen auttaa.Älä pilaa hyvää kampanjaa tuolla bojere roskapaskalla.
Juuri olin Frederikin keikalla, joten älä vähättele. Heitin kaikki vanhat ja kuluneet pikkarini lavalle, kun en raaskinut niitä roskiinkaan laittaa.Sinä nyt et ainakaan ole näköjään nähnyt mitään keikkoja.
Mä määrittelen käärijän sanomiset juuri niin kuin itse haluan.
Sinun ois kannattanut myydä ne. Itse sain pitsisistä ja viikon päällä olleista 1000 €.Juuri olin Frederikin keikalla, joten älä vähättele. Heitin kaikki vanhat ja kuluneet pikkarini lavalle, kun en raaskinut niitä roskiinkaan laittaa.
Hyi, tollasesta voi tulla tulehdusSinun ois kannattanut myydä ne. Itse sain pitsisistä ja viikon päällä olleista 1000 €.
Kyllä hänen ihan itse käytti sanaa Flower boy ja ihan varmasti tietää mitä se tarkoittaa. Täällä vaan ei hyväksytä sitä mitä Käärijä sanoo.Oletko tyhmä. Eiköhän Kärtsän jutut tule ihan häneltä itseltään, omista kokemuksista ja ajatuksista. Ei niitä juttuja hänen suuhunsa laiteta, vaan on yhdessä mietitty mistä kulmasta tässä kampanjassa lähdetään liikkelle ja sen perusteella sitten mietitty tuo visuaalinen ilmekin. Tämäkin selvinnee jo huomenna.
Ei oo koskaan tullut. Olen myynyt jo satoja pikkareita. Käytetystä menkkasiteestä sain 2000 €.Hyi, tollasesta voi tulla tulehdus
Jere on menossa naimisiin ja vihjaili kukkaispojilla.Kyllä hänen ihan itse käytti sanaa Flower boy ja ihan varmasti tietää mitä se tarkoittaa. Täällä vaan ei hyväksytä sitä mitä Käärijä sanoo.
Käärijä on Flower boy! Ettekä te voi sille mitään!Niinpä tietysti ja vaikka menis kuinka metsään, jatkat jankkaamista ja väität sitä totuudeksi.
Niin varmaan.Ei oo koskaan tullut. Olen myynyt jo satoja pikkareita. Käytetystä menkkasiteestä sain 2000 €.
Jos K on masentunut, niin Bojanin ajatteleminen auttaa.
Hän siis sanoi "Jokainen flower boy tarvitsee valoa, mutta kevät ei aina ole helppoa aikaa." Ei siinä ole mitään, mikä ei olisi hyväksyttävää. Totta kai jokainen flower boy tarvitsee valoa, siinä missä muutkin, ja ehkä jopa vähän muita enemmän, koska flower boy viittaa herkkyyteen.Kyllä hänen ihan itse käytti sanaa Flower boy ja ihan varmasti tietää mitä se tarkoittaa. Täällä vaan ei hyväksytä sitä mitä Käärijä sanoo.