V
vierailija
Vieras
No, keväällä vielä keikat Alankomaissa ja sitten se Amerikan keikka. Se on kyllä mielenkiintoista nähdä, kuinka menee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Amerikassa vauvarahan siivellä. Ja oliko nääkin jollain tapaa festarityylisiä.No, keväällä vielä keikat Alankomaissa ja sitten se Amerikan keikka. Se on kyllä mielenkiintoista nähdä, kuinka menee.
Siitä on 40 vuotta80-luvulla, urpo. Eikä siitä edes ole kovin kauaa.
Luin jostain äskettäin, että Käärijällä oli faneja Japanissa jo ennen euroviisuja,joten miksei myös Taivanissa.Ja tuolla festareillahan oli kansaa ympäri Aasiaa.No mistä sitten tietäisivät edes Käärijän, mietihän nyt ihan kaksi kertaa.
Kateus vie kalatkin vedestä.Junttien juntti laihdutusprojekteineen.
Junttimainen kommenttiKateus vie kalatkin vedestä.
Muutama kappale varmaan, tuskin liittyy tähä Taiwaniin mitään.Luin jostain äskettäin, että Käärijällä oli faneja Japanissa jo ennen euroviisuja,joten miksei myös Taivanissa.Ja tuolla festareillahan oli kansaa ympäri Aasiaa.
Oli,mutta vain muutamia esiintyjiä.Jostainhan se on aloitettava.Ei kukaan kai oo kuvitellutkaan, että omaa keikkaa Amerikkaan saisi.Amerikassa vauvarahan siivellä. Ja oliko nääkin jollain tapaa festarityylisiä.
Etkö osaa älykääpiö muuta sanaa.Junttimainen kommentti![]()
Eli oot itsekin joku vanhus?Siitä on 40 vuotta![]()
Ööh, ootko kuullut sanontaa Big in Japan?Luin jostain äskettäin, että Käärijällä oli faneja Japanissa jo ennen euroviisuja,joten miksei myös Taivanissa.Ja tuolla festareillahan oli kansaa ympäri Aasiaa.
No junttihan toi kekätossari onkin.Junttimainen kommentti![]()
Huoh. CCC meni viraaliksi Taiwanissa, kuten muutenkin ympäri maailmaa. Ei Taiwanissa viisuja seuraa kuin korkeintaan muutama hassu erikoisharrastaja. Biisit katsos toimii ihan itsenään myös ja se biisi sai jonkun tuolla kiinnostumaan Kärtsästä ja siitä seurasi tämä festarikutsu jo silloin, mutta se toteutui vasta nyt.No mistä sitten tietäisivät edes Käärijän, mietihän nyt ihan kaksi kertaa.
Joo ei kykene edes normaaleihin töihin.No junttihan toi kekätossari onkin.
Liittyy mihin? Mitä oon missannut?Ööh, ootko kuullut sanontaa Big in Japan?
Miten niin, ai koska osasin laskea että 80-luvusta on yli 40v?Eli oot itsekin joku vanhus?
Ei tietenkään liity, mutta kertoo siitä, että jotkut löysivät Japanissa Kärtsän musiikin ihan muuten vain, ilman viisujakin. Toisin sanoen musiikki resonoi siellä ihan itsellään.Muutama kappale varmaan, tuskin liittyy tähä Taiwaniin mitään.
No ei yllätä yhtäänJoo ei kykene edes normaaleihin töihin.
Kyllähän kaikille friikeille aina muutama fani löytyy mistä tahansa maailmankolkasta, varmasti Suomessakin joku fanittaa jotakin japanilaista artistia josta muut ei ole kuullutkaan.Ei tietenkään liity, mutta kertoo siitä, että jotkut löysivät Japanissa Kärtsän musiikin ihan muuten vain, ilman viisujakin. Toisin sanoen musiikki resonoi siellä ihan itsellään.
Se on bbnos-keikka, jossa on monta muutakin esiintyjää. Kärtsän bbnos nimenomaan itse halusi mukaan ja hän on itse alunperin ehdottanutkin sitä collabia. Yritäpä nyt vielä keksiä vähättelyn aihetta.Amerikassa vauvarahan siivellä. Ja oliko nääkin jollain tapaa festarityylisiä.
Kohta 50 vuotta, Uuno.80-luvulla, urpo. Eikä siitä edes ole kovin kauaa.
Olen täällä Kekä tossarin perässä.Osa niistä lesboista ei kylläkään shippaa.
Kyllähän kaikille friikeille aina muutama fani löytyy mistä tahansa maailmankolkasta, varmasti Suomessakin joku fanittaa jotakin japanilaista artistia josta muut ei ole kuullutkaan.
Tykkäätkö junteista?Olen täällä Kekä tossarin perässä.![]()