V
vierailija
Vieras
15 300 lippua myyty, joten kyllä tuota aika täysinäisenä pitäisin.No hän myi useampaa keikkaa hölmöläinen, K ei saa ees yhtä täyteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
15 300 lippua myyty, joten kyllä tuota aika täysinäisenä pitäisin.No hän myi useampaa keikkaa hölmöläinen, K ei saa ees yhtä täyteen.
Abreulla on 20 vuotta uraa takana ja hän jää vuosien tauolle. Sitähän on paukutettu joka paikassa, että nyt on viimeinen tilaisuus nähdä häntä VUOSIIN. Ehkä ihan eri juttu kuin Kärtsällä, joka on tehnyt läpimurron 3 vuotta sitten. Suurin osa Kärtsän faneista on ulkomailla ja suomalaiset pääsee häntä näkemään heti Areenan perään +20 festarilla ja vielä Altaalla omalla keikalla. Jokatapauksessa se Areena myy aivan varmasti loppuun, usko jo.No hän myi useampaa keikkaa hölmöläinen, K ei saa ees yhtä täyteen.
Kritisoin ja en lupaa yhtikäs mitään.Oletpa itsevarmaLupaatko lopettaa Kärtsän haukkumisen heti kun ne on myyty loppuun.
Niin, koska et uskalla. Tiedät ilmeisesti itsekin, että se Areena myy loppuunKritisoin ja en lupaa yhtikäs mitään.
Tämähän se ja kyllä näkee, että meni taas kovasti tunteisiin, kun K:lla loistokeikka AasiassaMikään ei ole juntimpaa kuin jonkun ulkonäön haukkuminen. Yököttävää ja kertoo kommentoijasta kaiken tarpeellisen. Alhainen sivistystaso, huono kotikasvatus, heikko itsetunto, kateus paistaa kaikesta läpi.
Pena on Suomen menestynein artisti, möi just Eikan pubin loppuun!Eka kiertue oli täysin loppuunmyyty. Tokalla kiertueella piti useita keikkoja siirtää isompiin saleihin ja ainakin yhdessä paikassa piti kasvattaa salia jopa kaksi kertaa, kun liput loppui heti. Kyllä ne ihan kaikki paikat oli täynnä, vaikkei ihan viimeisiä olis myytykään. Moni kaupunki oli kyllä loppuunmyyty myös. Tää onkin huvittavaa, että joku myy loppuun kiertueen, jossa salit on about 500, niin sit voi mainostaa loppuunmyytyä kiertuetta. Sit toinen esiintyy pääasiassa saleissa jonne mahtuu n. 1000-2000 ja jos nää myydään vaikka 99%, se ei sitten olekaan hieno juttu, kun ei ole loppuunmyyty. Kärtsän syksyn kiertueeseen on kuukausia aikaa, joten ne ehtii kyllä myydä loppuun tai tarpeeksi täyteen vähintään.
Ja täällä olet kolme vuotta myöhemmin päivittäin kirjoittelemassa hänestä ja seuraat pakkomielteisestiKoska suomalaiset ymmärtää liian hyvin sen nolot jutut keikoilla ja muutenkin tajuaa mikä itsestään epävarma nolo jätkä se on. Mä muistan kun menin euroviisuhuumassa sille Tavastian keikalle kesäkuussa, ja olin ihan hämmentynyt niistä jutuista jota siellä suustaan päästeli, jotain paskalle meno juttuja ja sellaista huomion ja selkään taputusten hakemista täynnä koko setti. Olin kyllä aidosti aika hämmentynyt, eikä oo tarvinnut toiste keikkalippuja hönen keikalleen maksaa
On se kyllä hauska, miten K koukuttaa erilaisia ihmisiä.Ja täällä olet kolme vuotta myöhemmin päivittäin kirjoittelemassa hänestä ja seuraat pakkomielteisesti![]()
En ollut Tavastian keikalla, mutta Youtubesta sen katsonut ehkä noin sata kertaa. Aivan mahtava keikka ja mahtavaa huumoria. Sen jälkeen kymmenilla keikoilla itsekin ja loppua ei näy. Näin me nähdään eri lailla.Koska suomalaiset ymmärtää liian hyvin sen nolot jutut keikoilla ja muutenkin tajuaa mikä itsestään epävarma nolo jätkä se on. Mä muistan kun menin euroviisuhuumassa sille Tavastian keikalle kesäkuussa, ja olin ihan hämmentynyt niistä jutuista jota siellä suustaan päästeli, jotain paskalle meno juttuja ja sellaista huomion ja selkään taputusten hakemista täynnä koko setti. Olin kyllä aidosti aika hämmentynyt, eikä oo tarvinnut toiste keikkalippuja hönen keikalleen maksaa
Niin kuin sanottiin,Abreulla 20 vuotta uraa takana, suotakoon se hänelle. Kerran hänet livenä nähnyt ja toiste en halua. Ylimielisen oloinen typy oli ja huitaisten heitetty keikka, mutta nää on makuasioita. Itse en tykännyt yhtään.No hän myi useampaa keikkaa hölmöläinen, K ei saa ees yhtä täyteen.
Suomi on tosi sisäsiittoinen, mitä musiikkiin tulee. Ja varmaan se kansallinen huono itsetunto näkyy, ettei uskalleta unelmoida tai iloita ulkomailla menestymisestä.Hieno juttu, että K esiintyi Taiwanissa mutta harvemmin näistä mitään uutisia tulee. Suomalaisia bändejä rundaa koko ajan ties missä. Osasta ei olla edes koskaan kuultukaan. Se on vähän kuka iskee suosion mihinkin. Ja ihan varppina K:n areenakeikasta tuutataan samalla tavalla.