V
vierailija
Vieras
Höpö höpöSen näkee kyllä myös ihan maksuttomista palveluista. Katsoin kaikki kuusi jaksoa lähes putkeen ilman, että maksoin siitä senttiäkään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö höpöSen näkee kyllä myös ihan maksuttomista palveluista. Katsoin kaikki kuusi jaksoa lähes putkeen ilman, että maksoin siitä senttiäkään.
Greko sen shipin suunnitteli. Halusi saada Bojanille ja Jokereille nostetta.
Höpö höpö
Mielenkiintoista olisi tietää, kumpi löysi kumman, ja miten se tapahtui. Ne oli ne Madridin prepartyt, joista on niitä teini-Bojan kiherryskuvia, mutta hänhän taisi seurata Kärtsää IG:ssä jo ennen sitä.Ei vaan K löysi viisuista sen söpöimmäm, ihanimman ja kivoimman miehen ja ihastui häneen. Ja se oli Bojan.
Puhut siis itsestäsi.Joo, ei vaikuta täyspäiseltä kyseinen ihminen. Todella oudon oloinen.
No minä en sitä tajunnut kuinka toimii eli pitääkö ladata puhelimeen jotain, ja sit aattelin onko minulla aikaa tollaiseen, ei oo kauheesti haitannut tulla jälkijunassa tässä.Sen näkee kyllä myös ihan maksuttomista palveluista. Katsoin kaikki kuusi jaksoa lähes putkeen ilman, että maksoin siitä senttiäkään.
Ethän sinä selviä edes siinä junassa.No minä en sitä tajunnut kuinka toimii eli pitääkö ladata puhelimeen jotain, ja sit aattelin onko minulla aikaa tollaiseen, ei oo kauheesti haitannut tulla jälkijunassa tässä.
Selviänhän.Ethän sinä selviä edes siinä junassa.
KylläIhan samaa mieltä. Jo ennen viisuja yritti ujuttaa Bojania Israelin tytön kylkeen, mutta kun sillä oli poikaystävä tod.näk matkassa mukana, eikä niillä muutenkaan klikannut niin päätyi sitten tällaiseen gay-paritukseen.
Haha! Mä oon keksiny sen koko termin, ja ei se kyllä mikään kehumasanakaan oleSe ei kylläkään ole haukkumassna, jona tää nykyinen siitä puhuja sitä käyttää. Joten sikäli väärin menee![]()
No minä taas en usko tohon Israel juttuun yhtään, keksitty asia.Kyllä
Junailu on täällä haastava laji.Ethän sinä selviä edes siinä junassa.
No minä en sitä tajunnut kuinka toimii eli pitääkö ladata puhelimeen jotain, ja sit aattelin onko minulla aikaa tollaiseen, ei oo kauheesti haitannut tulla jälkijunassa tässä.
No minä taas en usko tohon Israel juttuun yhtään, keksitty asia.
Jossain haastattelussa ne muut kyllä vinoilivat Bojanille Israelin laulajasta ihan etunimellä kutsuen ja taisivat käyttää jopa crush-termiä. Tämä tapahtui siis ennen kuin Kärtsä astui kuvioihin.
Aha, no täytyy katsoa osaisinko, jos ees löydän tabletin jostain ku en muista mihkä oon sen laittanut viimeksi tai sit kannettavalla, tähän puhelimeen en aukaltanu klikata sitä linkkiä mikä siihen tuli ja sit kerran ku koitin niin tuli joku espanjalainen sivusto, jäi tajuamatta miten toimii ja oiskohan se ollut enkuksikaan.Höh, minä pistin osoitteen tabletin selaimeen, hain sivuston ja klikkasin jakson yksi auki. Ei ollut iso vaiva, ja jopa tällainen ei-nörtti osasi homman.
Vaikka niin tais olla ihan vitsi että.Jossain haastattelussa ne muut kyllä vinoilivat Bojanille Israelin laulajasta ihan etunimellä kutsuen ja taisivat käyttää jopa crush-termiä. Tämä tapahtui siis ennen kuin Kärtsä astui kuvioihin.
On puhuttu, Häärijällä ja Reetulla kuuma kaksintaisteluOnko täällä jo puhuttu Farmista? Kiinnostaa näkyykö jaksossa, kun Frederik väänsi paskat pehtoorin oven eteen.