K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vai niin, no just äskön kokeilin niin kyllä sai Vip Vantaa show & dinner Golden Circle lippuja permannolle myöskin, kaksi lippua laitoin ostoskoriin, plus myös muihin kategorioihin Vippiin eli istumapaikoille niitä näytti olevan että.

Naakka taktikoi fiksusti ja halusi vaihtaa Aittaan. Tiesi, että muuten olis todennäköisesti joutunut siihen kaksintaisteluun. Reetu taas kuvitteli kai olevansa niin alfa, että pärjää, kun suostui vaihtoon. Tai sitten vaan tyhmä ja halusi nukkumaan lämpimään taloon.
Jodelissa spekuloidaan, että Reetu tulisi takaisin. Lehtihaastattelujen perusteella oli puhunut kahdesta viikosta.

Etkö ymmärrä, etteivät he ole vastuussa siitä, miten huurupäät ymmärtävät asiat. Kärtsä laittaa ihan samanlaisia sydän/läähätys/rakkaus -kommentteja monelle muullekin ja tekee muidenkin kanssa samanlaisia fanservice-postauksia. Tottakai se on tietoista, mutta ei takuulla tähtää shipin ylläpitämiseen, vaan on hassuttelevaa somekontsaa. Osittain se on brändisisältöä, mutta osittain ihan vain hyvänmielen somekontsaa kaveruksilta. Järkevät ihmiset kyllä tajuaa asian, eikä yritä rakentaa siitä mitään ihmeellistä tarinaa. Sitä paitsi Kärtsä ei kyllä edes kovin usein näitä bojere- juttuja postaile. Tietysti kun on yhteistä keikkaa tulossa, näitä on ollut pikkasen enemmän.
Sä saat ihan rauhassa olla tätä mieltä, mä olen hyvin eri mieltä, enkä ole edes kukaan tässä aiemmin kommentoineista, mä vaan näen tämä asian eri tavalla. En ole shippari ja silti pidän postailua muista/muiden kanssa hiukan erilaisena. Ja vaikka kirjoittasit sata vänkäysviestiä agendallesi, en tule muuttamaan mieltäni.

Sä saat ihan rauhassa olla tätä mieltä, mä olen hyvin eri mieltä, enkä ole edes kukaan tässä aiemmin kommentoineista, mä vaan näen tämä asian eri tavalla. En ole shippari ja silti pidän postailua muista/muiden kanssa hiukan erilaisena. Ja vaikka kirjoittasit sata vänkäysviestiä agendallesi, en tule muuttamaan mieltäni.

Tämä sinun jankkauksesi on jo vähän outoa. Sinun mielipiteesi on sinun mielipiteesi, se ei tee muiden mielipiteistä vääriä. Tunnut olevan kovin kiihkeästi vänkäämässä täällä ihan itse. T.eri

Olen katsonut koko päivän pihvimiehen youtube-videoita. Hyvää sisältöä ja hienoja vinkkejä pihvin paistamiseen. Tuli mahtava pihviateria lounaaksi, kaloreita ehkä vähän liian vähän kuitenkin.

Yhteistyössä