V
vierailija
Vieras
Bojan has eyes only for KäärijäEri mieltä asiasta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Bojan has eyes only for KäärijäEri mieltä asiasta
Shippaajamuumioilla on nämä muutamat vakiofraasit, joita toistellaan loputtomiin. Kai ne sitten tuo lohtua ja turvaa, kun maailma ahdistaa. Totuuden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä.Bojan has eyes only for Käärijä![]()
No tämä minun tulee kyllä, reittejä on hiukan muutettu, ja viime vuonna sitä sai odotella pitkään ruuhkan takia, normaalitilanteessahan kulkee 10 min välein.Jos tulee ollenkaan. Paljon bussivuoroja peruttu.
Häh, tuohan oli Boitsua paikanpäällä Liverpoolissa aikoinaan seuranneen naisen kommentti.Shippaajamuumioilla on nämä muutamat vakiofraasit, joita toistellaan loputtomiin. Kai ne sitten tuo lohtua ja turvaa, kun maailma ahdistaa. Totuuden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä.
Ei apua, että se Jeren ja Bojanin aikoinaan yhdessä haaveilema ”Nokia Areenan” keikkakin toteutuu, ainoastaan, että Helsinki Areenalla!No tämä minun tulee kyllä, reittejä on hiukan muutettu, ja viime vuonna sitä sai odotella pitkään ruuhkan takia, normaalitilanteessahan kulkee 10 min välein.
Mun paska oli kellertävää tänäänIhanaa![]()
Ei ole minun, en kirjoittele tollaisia juttuja, ei kovin sivistynyttä.Kekätossari taas kakalla![]()
Mulla ripuliaMun paska oli kellertävää tänään
Käyn muutenkin paskalla nykyään liian usein. En tiedä mikä mahassa kiertää.![]()
Se jakaa koko elämänsä tänne, kakkajututkin näköjään.Kekätossari taas kakalla![]()
Ehe ehe, vain bussi- ja umkjutut on minun.Se jakaa koko elämänsä tänne, kakkajututkin näköjään.
Onnelliset te. Mulla jokin lentsu - pahisvirus iskemässä ja silloin maha tuottaa aina vain järjettömän määrän kaasua, ei mitään muuta. PffffhhhhtMulla ripulia![]()
No en trollaa täällä, eikä minulla ole ongelmia tollaisten asioiden kanssa, joten ei tartte pelätä et ois minun.Hyi en halua kuulla kekätossari kakkaamisesta!
Ettei oo vaan sappihapporipulointiaMun paska oli kellertävää tänään
Käyn muutenkin paskalla nykyään liian usein. En tiedä mikä mahassa kiertää.![]()
Boitsullahan oli kylläkin silloin crush E:hen. Varmaan oli kylässä sen luona, kun ilmestyi omia aikojaan paikalle. Ja E oli molemmilla keikoilla kihertämässä ja kävi bussissakin
Löyhää oli rakoili. Kumpikaan ei pitänyt sormuksiaan. Samu laittoi joakua saksassa ettei saksanmummot käy päälleE taisi olla vielä kesällä 2023 Samun kanssa kimpassa ja kihloissa.
Höpö höpö.Löyhää oli rakoili. Kumpikaan ei pitänyt sormuksiaan. Samu laittoi joakua saksassa ettei saksanmummot käy päälle
Häh, tuohan oli Boitsua paikanpäällä Liverpoolissa aikoinaan seuranneen naisen kommentti.
Minkä hiton ystävän? Ihan pihalla näytät olevan.Entä sitten. Se oli ystävän vitsikäs vastaus johonkin sellaiseen että, onko heillä Kn kanssa flirttiä (tai joku vastaava juttu se oli). Shippimuumiot pitää näitä asiayhteydestään iroitettuja lausahduksia raamatullisina totuuksina ja tolkuttaa niitä omaa unelmaansa ylläpitääkseen.
Minulla perse laulaa kuin satakieli.Mulla on vatsa kovalla![]()