V
vierailija
Vieras
No heh heh, oon jo vastannut tähän, että yhtäkään aloitusta en ole vielä tehnyt jodel. Sivistymättömät aiheet ei kiinnosta myöskään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No heh heh, oon jo vastannut tähän, että yhtäkään aloitusta en ole vielä tehnyt jodel. Sivistymättömät aiheet ei kiinnosta myöskään.
Meille?Bojan on spesiaalein niistä meille![]()
Nytkö se on jo sielläkin.Ai kekätossari on käynyt avautumassa ripulistaan jodelissa![]()
Jodelissa toki, eipä vain ole kirjoitukseni toi.Nytkö se on jo sielläkin.
On vähän heikkolahjainen, en ihmettelisi.Nytkö se on jo sielläkin.
Miksi sä luulet, et trolleja kiinnostaa se, et kenen kanssa Käärijä lomailee? 3 vuotta jauhettu tätä samaa, etkä vieläkään käsitä, et mitä sana trolli tarkoittaa. No jos on lusikkalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia, pitää hyvin paikkansa sunkin kohdalla.Kompostin kiivain trolli heräsi ankeaan tiistai-amuun. Oliko se todellakin totta, että Jere oli valinnut lomailla TAAS yhdessä Bojanin kanssa?
Ja että Jere oli julkaissut instassaan onnellisena hymyileviä kuvia itsestään, joissa on Bojanin kanssa, toisessa jopa kaulakkain?
Ja sitten se pahin. Se, mitä ei ilman raivoavia heittoja kompostiin voinut kestää.
Että Jere ja Bojan olivat päässeet taas yhdessä jo Ilta-Sanomiin. Valtakunnallisessa levityksessä olevaan iltapäivälehteen, jota lukivat kaikki!
Miksei Jere ollut siellä Mårdiksen kanssa?Tai edes Kylen? Niin kuin ikinä? Kompostitrollin näppis vuosi verta, sydän kun puuttui.
Pakko kostaa tämä palstalle, hän ajatteli. Haukun sinne tota Bojaania kaikin käytettävissäni olevin keinoin.
Bojanin hampaat on rumat, noin!
Sainpas aikaan jotain!
”Kuka onkaan kompostin mahtavin pässi, no se olen miiinääää”, hän rallatteli jo vähän iloisempana.
Sen pituinen se. Eli 11cm.
Sulle?Bojan on spesiaalein niistä meille![]()
Miehet on eläimiä seksuaalisuutensa kanssa. Seksivietti (muna) vie niitä. Muuten kulkevat laput silmillä.Mä en muista näitä silmäilemisiä, mutta kyllä mä oon samaa mieltä, että B suhtautuu naisiin juuri noin kun aloittaja kuvasi, oon miettinyt, että johtuuko se jostain kunnioituksesta tai 'pelosta' (tämä tosiaankin sulkeissa, en osaa kuvailla sitä), ja saattaa tosiaan olla, että hän tarvii sen oikean, ennen kuin syttyy. Ja siksi muakin kiinnostaisi nähdä kuvia D:stä ja B:stä yhdessä.
Ja se että onko jonkun tyttöystävä superkaunis tai vaikka mikä malli (tai hyvinvointivalmentaja) sillä ei ole mitään tekemistä silmäilemisten kanssa. Ei ne miehet missään silmälapuissa kulje, vaikka oma vaimo tai tyttöystävä olisi kuinka kaunis. Eikä naisetkaan sen puoleen.
Bojanin herkullinen persikka on minun koko elämäni. T. MarkkuVaja kki ei tajua, että meille täällä Bojan on niistä se tärkein![]()
Onneksi Bojan on eunukki.Miehet on eläimiä seksuaalisuutensa kanssa. Seksivietti (muna) vie niitä. Muuten kulkevat laput silmillä.
Bojan on uskollinen Markulle.Minuakin ihmetyttää se täydellinen kiinnostuksen ja kemian puute yhtään kenenkään naispuolisen kanssa aiemmin. Esim. miten Jure ja Jan (?) silmäilivät innoissaan Alessandraa, kun taas B suhtautui kuin mummivainaan kaukaiseen pikkuserkkuun. Kyllä te kaikki tiedätte sen energian, mikä miehissä syttyy kauniin naisen lähellä, vaikkei mitään iskemistä olisikaan meneillään. Sitä on mahdoton peittää. Tai mikä se Israelin viisuedustaja olikaan, sama juttu kun vetivät duettoa. Mutta ehkä hän vaan tosiaankin syttyy vain siitä oikeasta.![]()
Niin odotin. Se energian määrä ja lataus mikä hänestä lähtee vain minun lähellä. T. MarkkuBojania odotti sinne varmaan eniten, olihan hänet vaikein koordinoida mukaan![]()
Tottakai kiinnostaa. Tarkoitus on päästä riitelemään täällä, että niin pösilö.Miksi sä luulet, et trolleja kiinnostaa se, et kenen kanssa Käärijä lomailee? 3 vuotta jauhettu tätä samaa, etkä vieläkään käsitä, et mitä sana trolli tarkoittaa. No jos on lusikkalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia, pitää hyvin paikkansa sunkin kohdalla.
Ei sitä varmaan kiinnosta tulla vastailemaan seiskapäiväälehden haastattelupyyntöihinOnko se Käppänä jäänyt kokonaan sinne Thaimaahan?
Ei ole. T. MarkkuOnneksi Bojan on eunukki.
Unohtunut juttu jo.Ei sitä varmaan kiinnosta tulla vastailemaan seiskapäiväälehden haastattelupyyntöihin
No eipä tunnu olevan, kun täälläkin sivutolkulla jauhetaan.Unohtunut juttu jo.
Hänen ri pulista on kuva JodelissaKekä tää Markku on? Saisko kuvaa?
Tavis lukijoista puhutaan nytten.No eipä tunnu olevan, kun täälläkin sivutolkulla jauhetaan.
Onko Markku kekätossari?Hänen ri pulista on kuva Jodelissa
Hän on Pentti, kertonut jo nimensä täällä.Onko Markku kekätossari?