V
vierailija
Vieras
No ei ole mitään markkukakkaakaan varten. Sata kertaa paremmin tänne ihmisten omien elämien käänteet sopivat.Tämä ketju ei ole perustettu sinun henkilökohtaista elämää ja valitusta varten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei ole mitään markkukakkaakaan varten. Sata kertaa paremmin tänne ihmisten omien elämien käänteet sopivat.Tämä ketju ei ole perustettu sinun henkilökohtaista elämää ja valitusta varten.
Sinä haukut täällä päivästä toiseen ja puolustat muita haukkujia, et varmaan edes tiedä, mitä enpatia tarkoittaa.Itse olet, et hetkahtanutkaan sen koirakiusaajan kommentista.
Mä käyn täällä ilmiantamassa näitä naisvihamielisiä, K:n ja B:n ulkonäköä ym. arvosteleva viestejä. Niitä on 99% kommenteista. Miksi tulla tänne vaatimaan empatiaa, jos ei sitä itsellä ole.Itse olet, et hetkahtanutkaan sen koirakiusaajan kommentista.
Itse valehtelet minkä kerkeät. Et tiedä yhtäkään kommenttia, joita mä tänne kirjoitan.Sinä haukut täällä päivästä toiseen ja puolustat muita haukkujia, et varmaan edes tiedä, mitä enpatia tarkoittaa.
No onhan se aika törkeää pilkata jotakuta lemmikin menettämisestä.Mä käyn täällä ilmiantamassa näitä naisvihamielisiä, K:n ja B:n ulkonäköä ym. arvosteleva viestejä. Niitä on 99% kommenteista. Miksi tulla tänne vaatimaan empatiaa, jos ei sitä itsellä ole.
Ne Markku viestit taitaa olla sieltä normaalimpien pääsyä ja se kertoo valitettavasti paljon tämän ketjun tasostaNo ei ole mitään markkukakkaakaan varten. Sata kertaa paremmin tänne ihmisten omien elämien käänteet sopivat.
Eivät ole, vaan sellaisen kuvittelu kertoo siitä, miten sairas ihminen sinä olet.Ne Markku viestit taitaa olla sieltä normaalimpien pääsyä ja se kertoo valitettavasti paljon tämän ketjun tasosta
Älä valita trolli, vaan ilmianna ne. Jäät jumittamaan kaikkeen, etkä pääse mistään yli. Tämä ketju on pelkkää törkyä ja sinä suollat sitä osaltasi.No onhan se aika törkeää pilkata jotakuta lemmikin menettämisestä.
Näin juuri, on helppo haukkua ihmisiä, kun ei omaa empatiakykyä. Kauheaa toimintaa.Sinä haukut täällä päivästä toiseen ja puolustat muita haukkujia, et varmaan edes tiedä, mitä enpatia tarkoittaa.
Sulla on pää pipi kun todellisuus ahdistaa ja kaiken pitäisi olla vain markkupaskaa.Ne Markku viestit taitaa olla sieltä normaalimpien pääsyä ja se kertoo valitettavasti paljon tämän ketjun tasosta
Mä en ole niitä viestejä kirjoittanut mut tajuan et ne on selvää parodiaa ja kuittailua. Ainoita fiksuja viestejä enää täällä.Eivät ole, vaan sellaisen kuvittelu kertoo siitä, miten sairas ihminen sinä olet.
En ole edes hän, joka nosti aiheen esille. Pyörittelin vain itsekseni silmiä niille kommenteille. Karseita.Älä valita trolli, vaan ilmianna ne. Jäät jumittamaan kaikkeen, etkä pääse mistään yli. Tämä ketju on pelkkää törkyä ja sinä suollat sitä osaltasi.
Loukkaat kaikkia Markkuja, olet harvinaisen ilkeä ihminen.Sulla on pää pipi kun todellisuus ahdistaa ja kaiken pitäisi olla vain markkupaskaa.
Todellisuus eli jäätävä naisviha, Kärden ja Boitsun haukkuminen, stalkkaus jne. jne. Meillä on vähän eri käsitys todellisuudesta ja normaalista.Sulla on pää pipi kun todellisuus ahdistaa ja kaiken pitäisi olla vain markkupaskaa.
Sellaisia ne sun naisvihamieliset viestit onAinoita 100%:n tyhmiä ja tyhmän kirjoittajan viestejä täällä.
Todellisuus eli jäätävä naisviha, Kärden ja Boitsun haukkuminen, stalkkaus jne. jne. Meillä on vähän eri käsitys todellisuudesta ja normaalista.
Niinpä. Minuun sattuu. T. MarkkuLoukkaat kaikkia Markkuja, olet harvinaisen ilkeä ihminen.
Se ei ole naisvihaa, jos nauraa ja pitää tissiesittelijöitä noloina, mutta arvostaa ns. hyviä naisia.Todellisuus eli jäätävä naisviha, Kärden ja Boitsun haukkuminen, stalkkaus jne. jne. Meillä on vähän eri käsitys todellisuudesta ja normaalista.
Markun elämä bestNo ei ole mitään markkukakkaakaan varten. Sata kertaa paremmin tänne ihmisten omien elämien käänteet sopivat.
Mitä sä pässi nyt taas selitätVankilassa on paljon lusimassa sellaisia ihmisiä, jotka vihaa muita, eivätkä käsitä sitä itse. Eläimiä saatetaan paapoa, mut ihmisiä vihataan.
Taasko haukut Erikaa!Se ei ole naisvihaa, jos nauraa ja pitää tissiesittelijöitä noloina, mutta arvostaa ns. hyviä naisia.
Kerroin sun tapauksen muille.Mitä sä pässi nyt taas selität![]()
Eikö äitisi imettänyt sinua vai miksi vihaat tissejä noin paljon.Se ei ole naisvihaa, jos nauraa ja pitää tissiesittelijöitä noloina, mutta arvostaa ns. hyviä naisia.