V
vierailija
Vieras
Eipäs kun Antti HSit tuli Joonas taas fantasioimaan tänne omiaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipäs kun Antti HSit tuli Joonas taas fantasioimaan tänne omiaan.
Eihän ole vaan B.Ilya on se kikkarapäinen top? Sitten tämä menee oikein, minullekin Jere on tämän suhteen top
Ei liity ketjuun mitenkäänEipäs kun Antti H![]()
Lopettakaa jo alkuun. Täyttä sontaa.Eihän ole vaan B.
Ja neljäs mummo tikahtuu hauskoille yhteenvedoille!Mummot jauhaa täällä päivästä toiseen samaa, yks kyttää seuraajia, toinen seiniä ja kolmas jankuttaa homounelmaa. Ei hyvin mene.
A on K:n perän perään.Eipäs kun Antti H![]()
B ja K rakastelemassaLopettakaa jo alkuun. Täyttä sontaa.
Tuskin on enää. Varmasti löytänyt paremman, nuoremman ja kiinteämmän perän.A on K:n perän perään.
Ja sinä runkkaamassa tälle. Yök.B ja K rakastelemassa![]()
Liittyypäs, koska on halukas K:n rakastajaboy-kandidaattiEi liity ketjuun mitenkään
Siis mielikuvalle, koska mitään muuta ei ole.Ja sinä runkkaamassa tälle. Yök.
Thaimaan kuumalla rannalla palmujen alla. Turkoosi vesi liplattaa vieressä.B ja K rakastelemassa![]()
Tule tänne, niin tuikkaan sua mun valtikallaJa sinä runkkaamassa tälle. Yök.
Ilya on se kikkarapäinen top? Sitten tämä menee oikein, minullekin Jere on tämän suhteen top
Haaveilee siitä muhkeasta persikastaTuskin on enää. Varmasti löytänyt paremman, nuoremman ja kiinteämmän perän.
Sinä runkkaat mielikuvalle, jossa toinen kommentoija runkkaa. Ok.Siis mielikuvalle, koska mitään muuta ei ole.
Jere on jo liian vanha, joten siirry eteenpäinHaaveilee siitä muhkeasta persikasta![]()
Silti mietit asiaa 24/7Mä en oikeen hahmota missä kohdassa siinä sloveenin ylätertussa on se ite chorizo. Tyyppi ei oo ikinä herättäny minkäänlaisia seksuaalisia mielikuvia.
Täydellinen persikka. T. AnttiJere on jo liian vanha, joten siirry eteenpäin
Se, että joku löytää siitä jotain runkattavaa, on suuri ihmetyksen aihe. Ihmismieli kiinnostaa minuaSilti mietit asiaa 24/7
Mummon mussukka.Se, että joku löytää siitä jotain runkattavaa, on suuri ihmetyksen aihe. Ihmismieli kiinnostaa minua
Etkö tiennyt Jere on Antin Daddy-master. Jere muuttuu vaan kiihottavammaksi kun vuosia tuleeJere on jo liian vanha, joten siirry eteenpäin