K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta ei tossa ole mitään järkeä, kun itse postaa Boitsua, ja varmasti jokainen vähän tyhmempikin stalkkeri on ymmärtänyt Tseikun olevan samalla reissulla kun hänkin on samoista maisemista kuvia postaillut, samoin C. Eli mitään raskauttavaa ei tuosta seuraamisesta paljastu. Plus eträ kyseessä on influenseri jolla satoja tuhansia seuraajia, niiden haaliminen on hänen työ! Ja vielä se, että tuskin Jere siellä päivittäin kampaa C:n seuraamiset läpi ja käskee poistella epäsopivat. Aivan järjetön väite.
Naulan kantaan. Ainoa joka sitä voisi pyytä on Dz itse, mutta siinäkään ei ole mitään järkeä oikeastaan. Todennäköisin selitys on se, että jotkut hullut on oikeasti alkaneet lähetellä sairaita haukkumaviestejä bojereen/Bojaniin tms liittyen ja on siksi poistanut.

Naulan kantaan. Ainoa joka sitä voisi pyytä on Dz itse, mutta siinäkään ei ole mitään järkeä oikeastaan. Todennäköisin selitys on se, että jotkut hullut on oikeasti alkaneet lähetellä sairaita haukkumaviestejä bojereen/Bojaniin tms liittyen ja on siksi poistanut.
No tietää kyllä ketä nää hullut on, nytkin siellä dc:ssa kirjoittelee. J:llä alkava ois just sellainen, joka näitä haukkumisia lähettää.

Juuri tämä, ehkä muutama kymmenen stalkkeria kyttää jokaisen risahduksen, muut avaa stoorin, katsoo että onpas kauniit maisemat ja mukavannäköistä lomamenoa, eikä niitä kiinnosta hevonh*lvettiä kuka vaaleahiuksinen nainen vilahti 0,5 sekuntia köysiradan alemmalla tasanteella.
🎯 Ikävä kyllä nämä tolvanat katsoo tärkeäksi toitottaa näitä tietojaan joka paikassa. Tosin eipä ne siitäkään huolimatta kiinnosta suurinta osaa faneista kuitenkaan.

Yhteistyössä