V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuossa ylempänä, monta kuvaa.Missä
MissäTuossa ylempänä, monta kuvaa.
MitäApua taas discordin juoruketju![]()
MissäOnko muutkin Joksut tuolla samassa?
Älä tuo tänne noita.Apua taas discordin juoruketju![]()
Ei siellä mitään ole. KB:ssä ainakaan. En sit tiedä jos kompostinkin on muka juoruketju. Tuonne ole kukaan kirjoitellut pariin päivään mutta tasaisesti nostetaan esille kuin olisi jotain uutta.Mitä
Etkö ole päässyt mukaan uuteen paikkaan, voi voi. Vain luotettavia shippareita pyydettiin.Ei siellä mitään ole. KB:ssä ainakaan. En sit tiedä jos kompostinkin on muka juoruketju. Tuonne ole kukaan kirjoitellut pariin päivään mutta tasaisesti nostetaan esille kuin olisi jotain uutta.
Luulin et komposti on hiljentynyt?Ei siellä mitään ole. KB:ssä ainakaan. En sit tiedä jos kompostinkin on muka juoruketju. Tuonne ole kukaan kirjoitellut pariin päivään mutta tasaisesti nostetaan esille kuin olisi jotain uutta.
Aa, minä luulin, ettei se olis shippareille ensinkään, tyhmä minä.Etkö ole päässyt mukaan uuteen paikkaan, voi voi. Vain luotettavia shippareita pyydettiin.
Apua taas discordin juoruketju![]()
Musta Vita ei oo tuolla Koh Samuilla. En nyt enää tarkasti muista mistä stoorista tää kävi ilmi ja voi tietty nyt vaikka ollakin, mutta postasi siis muualta thaimaasta jossain vaiheessa.Mihin hotelliin ja huoneeseen sitten sijoitat Vitan? Muista Joksuista ei taida olla minkäänlaista havaintoa Thaimaassa mutta Vitasta ainakin on. Ehkä niissä viidessä makuuhuoneessa majailee nyt Vita, B, K ja pikkuveli.
Tarkoitat varmaankin JereäBojan on lihonut huolella, näyttää omenavartaloiselta possulta, jolla rasvainen tukka ja tikkujalat. Almäki ollut ilmeisesti hurja.
Ei sitten puhuta samasta ryhmästä.Aa, minä luulin, ettei se olis shippareille ensinkään, tyhmä minä.
SinuaKetä enää kiinnostaa Häärijä tuossa keltaisessa paviaaniasussa
Tuo vaan! Mikä on paras tållä kertaa?Älä tuo tänne noita.
Höpö höpö.Musta Vita ei oo tuolla Koh Samuilla. En nyt enää tarkasti muista mistä stoorista tää kävi ilmi ja voi tietty nyt vaikka ollakin, mutta postasi siis muualta thaimaasta jossain vaiheessa.
Voit varmaan itsekin lukea sieltä sössö.Tuo vaan! Mikä on paras tållä kertaa?![]()
Minä en tiedä näistä ryhmistä mitään, omaa arvailuani vain.Ei sitten puhuta samasta ryhmästä.