V
Vierailija
Vieras
No oisko nyt (mahdollisen) boifrendin rakas paras ystävä VÄHÄN eri asia.B on instatauolla, voi ihan siitäkin johtua tai miljoonasta muusta syystä. Ei C seuraa Markoakaan vaikka ovat varmaan tavanneet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No oisko nyt (mahdollisen) boifrendin rakas paras ystävä VÄHÄN eri asia.B on instatauolla, voi ihan siitäkin johtua tai miljoonasta muusta syystä. Ei C seuraa Markoakaan vaikka ovat varmaan tavanneet.
Porukalla varmasti joka paikassa. Ei Kärtsä pikkuveljeään varmasti yksin jätä minnekään.Eihän missään ole todisteita että B ja K olisivat olleet kaksin liikkeellä. Ne kaksi kuvaakin oli ottanut joku muu, porukalla tai tuplatreffeillä ovat varmasti liikkeellä.
Niin ja minä en käy Jodelissa, niin turhaa syyttelyä tuollainen.Nytkö sä alat määräilemään mitä Jodeliin saa kirjoittaa? Vähän suuret luulot sulla itestäs.
Niin puhuttiinkin että, ja huom. minä en ole tämä pöntti kirjoittelija sitten.Onhan. Pari sivua sitten niistä puhuttiin.
Juu ei toki. Kyllä näin onEi ole mitään viitteitä edelleenkään siitä että ovat muuta kuin ystäviä.
Tämä, eiköhän he yhdessä siellä puuhaile. Köysiradallakin oli useampi pariskunta.Eihän missään ole todisteita että B ja K olisivat olleet kaksin liikkeellä. Ne kaksi kuvaakin oli ottanut joku muu, porukalla tai tuplatreffeillä ovat varmasti liikkeellä.
Ei olekaan, paitsi että D on ehtinyt kuvailemaan meikkivideoita tyhjässä hotellihuoneessaEihän missään ole todisteita että B ja K olisivat olleet kaksin liikkeellä. Ne kaksi kuvaakin oli ottanut joku muu, porukalla tai tuplatreffeillä ovat varmasti liikkeellä.
Näinpä juuri.Ei ole mitään viitteitä edelleenkään siitä että ovat muuta kuin ystäviä.
En mä mistään kaksin olemisesta puhunutkaan, vaan siitä että pitää hengailla ylipäätään niiden kanssa porukoissa.Eihän missään ole todisteita että B ja K olisivat olleet kaksin liikkeellä. Ne kaksi kuvaakin oli ottanut joku muu, porukalla tai tuplatreffeillä ovat varmasti liikkeellä.
Kun ei ole vajaaälyinen.Juu ei toki. Kyllä näin on![]()
Ahaa, no en ymmärrä mikä siinä olisi ongelma? Minä ja kumppanini reissataan joka vuosi kaveripariskunnan kanssa myös.En mä mistään kaksin olemisesta puhunutkaan, vaan siitä että pitää hengailla ylipäätään niiden kanssa porukoissa.
Ainakin Cllä on kova tarve vihjailla yhteyksistä... ammattilainen kun onJuu ei toki. Kyllä näin on![]()
Ettekö voi käydä näitä keskusteluja läpi siellä kompostin discordissa. Meitä shippareita kun ei kiinnosta nämä naispuoliset ystävät.Ei olekaan, paitsi että D on ehtinyt kuvailemaan meikkivideoita tyhjässä hotellihuoneessaMutta sitä suuremmalla syyllä alkaa olemaan kestävyys koetuksella, jos on samassa seurassa ollut.
No, jos tykkää hengata Vantaa-juntin kanssa, niin ei kai siinä.Ahaa, no en ymmärrä mikä siinä olisi ongelma? Minä ja kumppanini reissataan joka vuosi kaveripariskunnan kanssa myös.
No tää ei oo shippipalsta ja täällä todellakin puidaan nämä ”ystävät” ja ”kollegat”Ettekö voi käydä näitä keskusteluja läpi siellä kompostin discordissa. Meitä shippareita kun ei kiinnosta nämä naispuoliset ystävät.
Täh, pyytää B:tä siirtymään sivuun kamerasta hetkeksi että saa sovitut yhteistyövideot kuvattua. Ei kukaan 24/7 istu sylikkäin lomallaEi olekaan, paitsi että D on ehtinyt kuvailemaan meikkivideoita tyhjässä hotellihuoneessaMutta sitä suuremmalla syyllä alkaa olemaan kestävyys koetuksella, jos on samassa seurassa ollut.
Ei ole todisteita tällaisesta että useita pariskuntia. Ystäviä ja pikkuveli lähinnä.Tämä, eiköhän he yhdessä siellä puuhaile. Köysiradallakin oli useampi pariskunta.
Voitteko shipparit mennä sinne bk-discordiin joka tehtiin teitä varten, tämä on kompostiEttekö voi käydä näitä keskusteluja läpi siellä kompostin discordissa. Meitä shippareita kun ei kiinnosta nämä naispuoliset ystävät.
Taidat olla kiusaava K fani.No tää ei oo shippipalsta ja täällä todellakin puidaan nämä ”ystävät” ja ”kollegat”
Minä pysyn täällä, onko sinun ymmärryksessä vikaa.Voitteko shipparit mennä sinne bk-discordiin joka tehtiin teitä varten, tämä on komposti
Eihän pikkuveljeä näkynyt niillä videoilla. Mutta B, D sekä Marko ja miehensä näkyi.Ei ole todisteita tällaisesta että useita pariskuntia. Ystäviä ja pikkuveli lähinnä.
Sitten kestät kaikki kirjoituksetMinä pysyn täällä, onko sinun ymmärryksessä vikaa.
Ei näkynyt D missään, älä muuntele totuutta.Eihän pikkuveljeä näkynyt niillä videoilla. Mutta B, D sekä Marko ja miehensä näkyi.
Kun minun ei tarvitse. Aion puuttua valheisiin.Sitten kestät kaikki kirjoitukset
Kyllä näkyy. Ja C alkoi seurata siellä D:tä.Ei näkynyt D missään, älä muuntele totuutta.