K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiköhän K itsekin halunnut sen lopettaa, kun ei jaksanut sitä sisältöä sinne tuottaa koko ajan. Tiedät kai, et Kn sopimuskausi loppui paljon ton jälkeen ja K sai ilmeisesti tehtyä paremman sopparin. K nimittäin sanoi yhdessä radiohaastiksessa ennen joulua, että on tällä hetkellä tyytyväinen suhteessaan Warneriin. Eiköhän myös Warnerilla olla ihan tyytyväisiä, vaikka perse näkyis instassa. Ei muuten ole edes ensimmäinen joka sellaista tekee.
Olen kuullut ihan luotettavalta taholta että Warner ärähti Käärijälle OF käytöstä. Ei Warner hiljaa sivusta katso kun sen artisti leikkii homoa ja muka panee miestä perseeseen.

Nyt pitää mainostaa. Onpa muuten yllättävän hyvää vartalovoidetta tämä (n 10e) ja vain ainoastaan tämä nimenomainen purkki.(Q10 +sininen) Ei yhtään niveamainen tuoksu.

Olen kuullut ihan luotettavalta taholta että Warner ärähti Käärijälle OF käytöstä. Ei Warner hiljaa sivusta katso kun sen artisti leikkii homoa ja muka panee miestä perseeseen.
Ja tämä luotettava taho on? Tajuatko millaisten tyyppien kanssa Warner on tehnyt levytyssopimuksia jopa aivan äskettäin. Huumorisisällön tekemineOFssa on aika pientä siihen nähden. Tietenkin he voi sanoa mielipiteensä, mutta kyllä artisti itse saa päättää omasta brändistään. Tämä on ihan luotettavalta taholta saatua tietoa myös.

En kyllä menis ihan takuuseen, eikä ne kuvahaut mitään kaikentietäviä ole. Mut joo, voi olla tai sit ei. Mut ihme ettei C ja Dz sit seuraa toisiaan, jos ovat siis päivän olleet samassa porukassa. Alun perin mietin vaan, että jos pitäis valita mihin Dz menis niin sanoisin altaalle ja shoppailemaan, en tonne.
Hae tiktokista Dzejla Skok iz aviona, hän on laskuvarjohyppy.

Mä oon alkanu haistaa joistakin miehistä pahan, omituisen hajun koronan jälkeen. Siis sen jälkeen kun itse sairastin koronan.

Se haju ei oikeastaan muistuta mitään. Ei ole p*skakaan. Ehkä hieman muistuttaa sähköllä käräytettyä hiusta. Oon huomannu,että esiinty vain tummahiuksisssa miehissä, joilla kalpea iho, usein ulkomaalaisia. Nyt tuntuu yhen kotimaisenkin ympärillä. Outo juttu.

Yhteistyössä