V
vierailija
Vieras
En ole AitoTyönnä ne mammat nyt jo sun takaluukkuun, ei täällä ole kuin 1 tai 2 mammaa enää. Mikä hemmetin pakkomielle sulla niistä mammoista on, eikö oma äiti ole aikanaan antanut sulle rakkautta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole AitoTyönnä ne mammat nyt jo sun takaluukkuun, ei täällä ole kuin 1 tai 2 mammaa enää. Mikä hemmetin pakkomielle sulla niistä mammoista on, eikö oma äiti ole aikanaan antanut sulle rakkautta?
Jos niin haluat, sulle mitä vainSä olet toinen niistä ja suollat jatkuvaa paskaa?
Mulla on silmät toisin kuin sulla UrpoNo ei pysty tunnistamaan, uuno. Itse vain uskot, että siinä on hän.
Ei K ole kertonut mitään, että olisivat tavanneet silloin viime kesänä, jolloin siitä kovasti täälläkin sauhuttiin. Kärtsällä oli omat keikat ja aikataulut. Rouva on taas tainnut kuulla omiaan.Unohtuiko, että J on itse kertonut siitä vai.
Niinpä, on jäänyt rakkautta vaille lapsuudessaEn ole Aito
Ei tuosta pysty tunnistamaan, sä vain haluat uskoa, että on hän. Vaaleat hiukset.Ootteko te sokeita vai niin paha kaihi vaivaa ettette tunnista Dzeikkua tosta. Ei juma teidän kanssanne
Tykkäätkö perseistä?Jos niin haluat, sulle mitä vain![]()
No niin. Eli ovat nähneet vasta äskettäin nämä seurueet. K osaa nykyään asettaa rajat. Seuraantunkijoita riittää joka puolella eikä muuten muuta ehtisi kuin olla mieliksi. Häärijäkin sai jäädä kotiinsa
Eikö sinullakaan raasu ole mitään muuta mielessä. Säälittävää.Homokiekko parasta![]()
Rajat sille, että näki ensteks vain Bojanin kanssa kahdestaanNo niin. Eli ovat nähneet vasta äskettäin nämä seurueet. K osaa nykyään asettaa rajat. Seuraantunkijoita riittää joka puolella eikä muuten muuta ehtisi kuin olla mieliksi. Häärijäkin sai jäädä kotiinsa
Toi mamma kuulee jo päässään mitä haluaaEi K ole kertonut mitään, että olisivat tavanneet silloin viime kesänä, jolloin siitä kovasti täälläkin sauhuttiin. Kärtsällä oli omat keikat ja aikataulut. Rouva on taas tainnut kuulla omiaan.
Älä nyt väitä vastaan, ammattistalkkeri on näin lausunut niin täytyyhän sen olla näin. Mitäs me tavikset ollaan mitään siihen väittämään.Ei tuosta pysty tunnistamaan, sä vain haluat uskoa, että on hän. Vaaleat hiukset.
Oot kyllä niin älykääpiö K fani ja tyhmenette näköjään vaan koko ajan.Toi mamma kuulee jo päässään mitä haluaa![]()
Ai maksaako se erikseen? Jos mukana seuraa joku kuvaaja?No tietysti joku työntekijä. Monet turistit haluaa noita videoita. Tuossa pitää myös olla pro, että saa kuvan pidettyä samalla vakaana
Älä sä nyt Pentti puutu tähän.K on itse kertonut, että tapasivat silloin, vaja kki hyvä.
Stalkkerit rules.Älä nyt väitä vastaan, ammattistalkkeri on näin lausunut niin täytyyhän sen olla näin. Mitäs me tavikset ollaan mitään siihen väittämään.
Mä keskityn vaan tuijottamaan mehevää persikkaaStalkkerit rules.Me persekyttääjät jäädään aina toiseksi.
Kuka mitään kasvoja jaksaa tiirailla, kun perseetkin on keksitty.Mä keskityn vaan tuijottamaan mehevää persikkaa![]()
Ohan kertonut, ootko missannut sen?Ei K ole kertonut mitään, että olisivat tavanneet silloin viime kesänä, jolloin siitä kovasti täälläkin sauhuttiin. Kärtsällä oli omat keikat ja aikataulut. Rouva on taas tainnut kuulla omiaan.
Puhutko persesilmästä?Silmät ei9 sitä faktaa muuta, että tuosta ei voi häntä tunnistaa.
Sinulla nää Pentit vaihtuu koko aika.Älä sä nyt Pentti puutu tähän.