V
vierailija
Vieras
Rita on kyllä itse puhunut ystävänään.Tuttu lähinnä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rita on kyllä itse puhunut ystävänään.Tuttu lähinnä.
On varmaan Bojanille vain kaveri. Jos kerran Markokin on mukana tällä "romanttisella" lomalla.Niin itse asiassa missään noista köysivideoista en ole nähnyt Dzejlasta vilausta. Ehkä se on jäänyt muiden kanssa uima-altaalle/rannalle/shoppailemaan.
Eikös Markolla ole oma puoliso mukana ja että Dz sitten vaan roikkuisi kolmantena pyöränäOn varmaan Bojanille vain kaveri. Jos kerran Markokin on mukana tällä "romanttisella" lomalla.
Mites itse?Kiva kun täällä käy vieraita muualtakin. Kukaan ei täällä käy kun on niin kamala paikka, niinpä niin...
Ei vaan on mukana kaverinsa Boitsun kanssa. Homokööri.Eikös Markolla ole oma puoliso mukana ja että Dz sitten vaan roikkuisi kolmantena pyöränä![]()
Näin juuri.On varmaan Bojanille vain kaveri. Jos kerran Markokin on mukana tällä "romanttisella" lomalla.
En usko että Dz kauaa katsoisi B:n lättäpersettä. Influ kuitenkin ja tärkeetä on, että on edustava poikkis.On varmaan Bojanille vain kaveri. Jos kerran Markokin on mukana tällä "romanttisella" lomalla.
Voi kuulkaa rouvarakkaat. Joko nyt vihdoin pääsisitte eroon siitä päähänpinttymästä, että B ja K ovat romanttisessa suhteessa? Antakaapa heidän kummankin valita omat kumppaninsa ja ystävänsä ja lopettakaa ne nukkeleikit. Molemmilla on varmasti riittävästi tunneälyä ja elämänkokemusta ja tietävät mitä haluavat.
Bojanin kanssapa.Mitä väliä vaikka oiskin näin? K tulee päätymään vielä Behmin kanssa yhteen
Luuletko tosiaan että C jää kotihiireksi. Odottaa kiltisti Käärijää töistä kotiin ja jos hyvin käy niin pääsee myymään paitoja keikalle. Päivän naurut.Ensinnäkään kukaan ei tiedä mitkä heidän välinsä ovat, joten ei tarvitse spekuloida. Jos on suhde, se varmasti jatkuu. Jos ei ole suhdetta, mutta ovat kavereita, sekin varmasti jatkuu. Sinä et onneksi päätä tästäkään asiasta.
Mitä se Kärtsä itse teki alkulomansa?Heti pitää Kärtsän alkaa järjestää arvon seurueelle tekemistä, kun eivät ite osaa mitään muuta kuin mässyttää popcornia ja puhallella paperipussiin. No onneksi sai kunnon loman rauhassa
Oikeassahan hän on, koska se aloitusviestini tosiaan oli C:stä että.Onko sulla joku vamma vai oletko muuten vain vähä-älyinen![]()
Et kyllä voi tosta tunnistaa.Seija näkyy Cindyn tokalla videolla siellä takana olevalla tasolla Boitsun ja Markon tai sen poikakaverin kanssa. Musta toppi ja lyhyet shortsit
Tuossahan istutaan vain keinussa.Millä lihaksilla K muka on radan suorittanut.![]()
Osaatko lukea? Missä niin sanoin? Sanoin, että ei me OIKEASTI tiedetä heidän suhteestaan. Eivätköhän he itse sen suhteensa määrittele,Luuletko tosiaan että C jää kotihiireksi. Odottaa kiltisti Käärijää töistä kotiin ja jos hyvin käy niin pääsee myymään paitoja keikalle. Päivän naurut.![]()
Ihan selvä Dz. Laita vaikka kuvahakuun. On 97% varmuudella Dz.Et kyllä voi tosta tunnistaa.
Taas tää tollo täälläMillä lihaksilla K muka on radan suorittanut.![]()
Pentti on siis Littoisista kotoisinLITTOINEN on muuten paikkakunta![]()
Niin varmaan, hah hah.Ihan selvä Dz. Laita vaikka kuvahakuun. On 97% varmuudella Dz.
Bojanin kanssa ovat lusikoineet jo aiemmin.Ei Käärijä oo Bojanista sillain kiinnostunut. Kaveri kaverieiden joukossa. Ja aika paljon vetäny perässään urajutuissa.
Ja aivan varmasti ollu mukana vasta viime päivät, kun porukan tyypitkin alkoi vasta silloin seurailla.