V
vierailija
Vieras
Kn perse on parasta A-luokkaa.Näytä mulle yksikin hyvä perse tästä fandomista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kn perse on parasta A-luokkaa.Näytä mulle yksikin hyvä perse tästä fandomista?
Eipä kyllä ole, ihan joulukalenteristakin sen jo näki.Kn perse on parasta A-luokkaa.
Ja mikä noista Markon kuvista ees sieltä olis, eipä kyllä ainakaan minulle sellaista näy.No mitä C tekisi samassa paikassa kuin he, aika kaukaa haettua.
Ai nyt yhtäkkiä, kun ei yhteistapaamisessakaan ollut. Plus et kuvassa mitään Bojania ei kyllä ole.Sattumalta C ja Bn ystävät ovat yhtä aikaa samalla köysiradalla? C on Kn ystävä, joten tietenkin on mukana samassa porukassa kuin B ja muutkin.
Markon miehen tarinoissa molemmat köysiradalla samanlaisissa kypärissä kuin C.Ja mikä noista Markon kuvista ees sieltä olis, eipä kyllä ainakaan minulle sellaista näy.
Mistä tiedät ettevät ole tavanneet?Ai nyt yhtäkkiä, kun ei yhteistapaamisessakaan ollut. Plus et kuvassa mitään Bojania ei kyllä ole.
No tietenkin, muutaman päivän henganneet homoklaanin kanssa. K:llakin kotimatka kohta.Voi hyvinkin olla, koska Marko ja miehensä on ainakin samoilla köysiradoilla. Eiköhän ne ainakin kimpassa kulje.
Ollut eri paikassa ja kukaan ei seurannut instassa häntä, eikä päinvastoin (ja K muka kieltää, sössötisöö)Mistä tiedät ettevät ole tavanneet?
Sindin stoorissa siisOn se B, heti alussa näkyy tutut new balancet ja tatska polven alla.
Aww eli K ja C, B ja Dz sekä M ja miehensä ovat triplatreffeilläOn se B, heti alussa näkyy tutut new balancet ja tatska polven alla.
Aww eli K ja C, B ja Dz sekä M ja miehensä ovat triplatreffeillä![]()
Lopeta pipipää ja heti.Aww eli K ja C, B ja Dz sekä M ja miehensä ovat triplatreffeillä![]()
Markon miehen tarinoissa molemmat köysiradalla samanlaisissa kypärissä kuin C.
Pentillä meni hermoLopeta pipipää ja heti.
Jaa missäköhän kuvassa muka, henkilöt on vielä selin, eikä saa mitään selkoa.On se B, heti alussa näkyy tutut new balancet ja tatska polven alla.
Ai sinulla meni ok, itse en ole mies.Pentillä meni hermo![]()
K&C + homoklaaniAww eli K ja C, B ja Dz sekä M ja miehensä ovat triplatreffeillä![]()
Eka köysivideo, vihreäpaitainen viiksekäs mies heti alussa.Jaa missäköhän kuvassa muka, henkilöt on vielä selin, eikä saa mitään selkoa.
Aa toi, kattelin väärää kuvaa, mutta eipä tota oikein ehi nähä ku en muista kuinka tää pysäytetään.Eka köysivideo, vihreäpaitainen viiksekäs mies heti alussa.
Lisää kiitosNyt näytetään jo persettä seuraajille.![]()
Täällähän just persettä kaivattiin. Siinä teille.Nyt näytetään jo persettä seuraajille.![]()