K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja nyt petyit pahasti kun K ei ollutkaan tosissaan NM:n kanssa? 😅 Ei soinut mitkään kellot eikä ollut pullaakaan uunissa! 😆 Kihloihinkaan eivät menneet! Nukkeleikki ei nyt oikein toiminut 😊
Oon eri ja suosittelen, että olisit hiljaa sulle tuntemattomien ihmisten ajatuksista ja tunteista. Et tideä yhtään mitään heidän elämästään. Nuoret ei mene nykyään kihloihin eikä naimisiin, vaikka ollaan ihan tosissaan, eikä kaikki edes halua lapsia. Sinähän tässä nukkeleikkiä haluat leikkä Bojanis kanssa.

Juu huomattu, että nykyään vielä 3-kymppiset on niin lapsellisia. Mut itse olen nelikymppinen, joten en nyt kuitenkaan mummo.
Se on kyl totta, et nykyään myös sallitaan 3-kymppisiltä enemmän epäkypsyyttä, aiemmin oltiin perheenäitejä ja -isejä jo 25-vuotiaina vähintään, käytiin töissä ja elätettiin perhettä, kasvatettiin lapsia. Elämä on vakiintunutta. Nyt 30-vuotiaat etsii vielä itseään, haluaa seikkailla ja nähdä maailmaa, hankkia kokemuksia, olla vapaita. Opiskellaan, tehdään pätkätöitä, nautitaan elämästä. Ei haluta sitoutua.

Ihan kuule aikuinen.
Olisihan se pitänyt tietää, että täällä vastaukset perustuvat pelkkään mutuiluun. Alunperin käsitteen toi esiin joku, joka viittasi tilastolliseen faktaan nuorten aikuisten liittojen kestosta. Joissakin Tilastokeskuksen tilastoissa nuoriin lasketaan vielä 34-vuotiaatkin (esim. Työvoimatutkimus), ja vuosittaisessa Nuorisobarometrissa tutkimuksen kohteena ovat 15-29-vuotiaat nuoret. Vaikka miten aikuisena ja kypsänä itseäsi pidätkin, yhteiskunnan näkökannalta olet vielä nuori.

Yhteistyössä