V
vierailija
Vieras
Menikö vähän pieleen tän yhden arvaus, että Bojan ois ollut Dubaissa?! Tietenkin B valitsee lomakohteensa Jeren mukaan, ja Jere Bojanin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kauhee homottaja oot.Menikö vähän pieleen tän yhden arvaus, että Bojan ois ollut Dubaissa?! Tietenkin B valitsee lomakohteensa Jeren mukaan, ja Jere Bojanin![]()
Äläpä jaksa.Ketkä nyt on alkanut seuraamaan toisiaan? Olen pudonnut kärryiltä
Mä otan ladonoven!Kuka täällä kävi tasaisin väliajoin projisoimassa ilmeisesti omia haaveitaan näihin? Varmaan sama, joka halusi leikkiä aina hääleikkiä Vauvalla!
Nykyään nuoruus kestää hieman pidempään kuin meidän mummojen aikaan. Kannattaa uskoa. Useimmat ei tee lapsiakaan ennen kolmeakymppiä eikä heti silloinkaan.Nuori aikuinen on 18-24v, sen jälkeen on vaan aikuinen. Itse menin 23-vuotiaana naimisiin ja se oli nuorena.
No mut eipä ollut Kärtsän kanssa sitä koko aikaa vaan ihan itsekeseen Hesassa. Kärtsällä oli keikkaa ja muutakin tekemistä.Vastaan itselleni, että ei kun muuten viisi, saapui yöllä 8.6. ja lähti 13.6.
Samalla lennolla, millä itse menin tasan vuotta myöhemmin![]()
Fysikaalisesti ei yhtään sen pidempään kuin aikaisemminkaan.Nykyään nuoruus kestää hieman pidempään kuin meidän mummojen aikaan. Kannattaa uskoa. Useimmat ei tee lapsiakaan ennen kolmeakymppiä eikä heti silloinkaan.
Nuori aikuinen on 60v.Nykyään nuoruus kestää hieman pidempään kuin meidän mummojen aikaan. Kannattaa uskoa. Useimmat ei tee lapsiakaan ennen kolmeakymppiä eikä heti silloinkaan.
Oon eri ja suosittelen, että olisit hiljaa sulle tuntemattomien ihmisten ajatuksista ja tunteista. Et tideä yhtään mitään heidän elämästään. Nuoret ei mene nykyään kihloihin eikä naimisiin, vaikka ollaan ihan tosissaan, eikä kaikki edes halua lapsia. Sinähän tässä nukkeleikkiä haluat leikkä Bojanis kanssa.Ja nyt petyit pahasti kun K ei ollutkaan tosissaan NM:n kanssa?Ei soinut mitkään kellot eikä ollut pullaakaan uunissa!
Kihloihinkaan eivät menneet! Nukkeleikki ei nyt oikein toiminut
![]()
Kärtsä ei kuule ole Bojanin perusteella tuota paikkaa valinnut, kun sattuu olemaan suosikkikohde jo entuudestaan.Menikö vähän pieleen tän yhden arvaus, että Bojan ois ollut Dubaissa?! Tietenkin B valitsee lomakohteensa Jeren mukaan, ja Jere Bojanin![]()
Yhdessä ovat lomansa suunnitelleet että.Kärtsä ei kuule ole Bojanin perusteella tuota paikkaa valinnut, kun sattuu olemaan suosikkikohde jo entuudestaan.
Fysikaalisesti ei yhtään sen pidempään kuin aikaisemminkaan.
Sori mut sä vaan provosoit näitä trolleja, jotka nauttii kun kekätossari alkaa tyhmänä beesaamaan.Pidä sinäkin trolli pääsi kiinni. Yhtä typerää sönkkäystä kuin tossarointi.
Kärtsä on kertonut, että lomailee Thaikuissa. niin. Tuu Seikun kanssa sinne.Yhdessä ovat lomansa suunnitelleet että.
Juu huomattu, että nykyään vielä 3-kymppiset on niin lapsellisia. Mut itse olen nelikymppinen, joten en nyt kuitenkaan mummo.Nykyään nuoruus kestää hieman pidempään kuin meidän mummojen aikaan. Kannattaa uskoa. Useimmat ei tee lapsiakaan ennen kolmeakymppiä eikä heti silloinkaan.
Ihan sama, ei jaksa.Sori mut sä vaan provosoit näitä trolleja, jotka nauttii kun kekätossari alkaa tyhmänä beesaamaan.
Että-trolliYhdessä ovat lomansa suunnitelleet että.
Kyllä kaikki +40 on mummoja kompostissa. Joskus jopa nuoremmat omine päästöineen.Juu huomattu, että nykyään vielä 3-kymppiset on niin lapsellisia. Mut itse olen nelikymppinen, joten en nyt kuitenkaan mummo.
Ai C harhoja, en todellakaan ala.Sori mut sä vaan provosoit näitä trolleja, jotka nauttii kun kekätossari alkaa tyhmänä beesaamaan.
Se on kyl totta, et nykyään myös sallitaan 3-kymppisiltä enemmän epäkypsyyttä, aiemmin oltiin perheenäitejä ja -isejä jo 25-vuotiaina vähintään, käytiin töissä ja elätettiin perhettä, kasvatettiin lapsia. Elämä on vakiintunutta. Nyt 30-vuotiaat etsii vielä itseään, haluaa seikkailla ja nähdä maailmaa, hankkia kokemuksia, olla vapaita. Opiskellaan, tehdään pätkätöitä, nautitaan elämästä. Ei haluta sitoutua.Juu huomattu, että nykyään vielä 3-kymppiset on niin lapsellisia. Mut itse olen nelikymppinen, joten en nyt kuitenkaan mummo.
Olisihan se pitänyt tietää, että täällä vastaukset perustuvat pelkkään mutuiluun. Alunperin käsitteen toi esiin joku, joka viittasi tilastolliseen faktaan nuorten aikuisten liittojen kestosta. Joissakin Tilastokeskuksen tilastoissa nuoriin lasketaan vielä 34-vuotiaatkin (esim. Työvoimatutkimus), ja vuosittaisessa Nuorisobarometrissa tutkimuksen kohteena ovat 15-29-vuotiaat nuoret. Vaikka miten aikuisena ja kypsänä itseäsi pidätkin, yhteiskunnan näkökannalta olet vielä nuori.Ihan kuule aikuinen.