V
vierailija
Vieras
K:lle tehdään käsihoitoa minusta.Sokea mummo. Jalkahoitoa tossa tehdään ja ihan näyttää joku vitsihomma olevan meneillään, kun niin naurattaa.
(Yöööh miltä tuo lause vaikuttaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
K:lle tehdään käsihoitoa minusta.Sokea mummo. Jalkahoitoa tossa tehdään ja ihan näyttää joku vitsihomma olevan meneillään, kun niin naurattaa.
Ai jahaOis NIIN siistiä kun ei ois! Jospa Bojan on vihdoin uskaltautunut lähtemään, koska K on sinkku nyt?! Ei kyennyt enää vastustamaan seireeninsä kutsua![]()
Siis mitä?Seuraamiset Marko ja Jere, Marko ja Jeren pikkuveli jne.
Hyi hittoMäpäs tulin syömään lounastarjous Kotipizzaa. Opera Special + juoma
Voisitko kerrata, kaikki eivät lue tätä joka päivä.Pysy perässä, idari.
En voi.Voisitko kerrata, kaikki eivät lue tätä joka päivä.
OkMäpäs tulin syömään lounastarjous Kotipizzaa. Opera Special + juoma
Mene psykiatrille. Tämä ei ole sinun terapiapalstasi.Mä soitin nacelle ja hän sanoi että tsiiluska on mukana
Hyi helvettiK:lle tehdään käsihoitoa minusta.
(Yöööh miltä tuo lause vaikuttaa)
Koska et ole älykäs etkä kiva? Selvä.En voi.
Ootko läski?Mäpäs tulin syömään lounastarjous Kotipizzaa. Opera Special + juoma
Homoklaanin luona oltiin kakkukahveilla. Pikkuveli vietii ekaa kertaa homopiireihin. Pöyhösellä on kunnon homopensselit nykyään myös ja nenä palanut.Voisko joku älykäs ja kiva kerrata jos eilen muka selvisi jotain, että miten, mistä, kuinka niin? Keitä koski ja missä järjestyksessä mitäkin selvisi? Plus mitä siitä keskusteltiin täällä?
Joku laittoi pierun purkkiin ja naapurin postiluukusta sisään.Voisko joku älykäs ja kiva kerrata jos eilen muka selvisi jotain, että miten, mistä, kuinka niin? Keitä koski ja missä järjestyksessä mitäkin selvisi? Plus mitä siitä keskusteltiin täällä?
Pysy perässä, Aito.Koska et ole älykäs etkä kiva? Selvä.
Kovinkin vaikeaa lukea ne eiliset viestit itse?Koska et ole älykäs etkä kiva? Selvä.
Selvisi että perärööri pullahtaa ulos ja sinne laittaa isoa meisseliä sisään liian monta kertaa.Voisko joku älykäs ja kiva kerrata jos eilen muka selvisi jotain, että miten, mistä, kuinka niin? Keitä koski ja missä järjestyksessä mitäkin selvisi? Plus mitä siitä keskusteltiin täällä?
Miksi olet pilannut oman elämäsi? Etkö itse huomaa.Ja se tuumunluo-sönkötys, hirveä.
Kovinkin vaikeaa sulle referoida, eli kirjoittaa? Ei sulla varmaan ole muuta tekemistä kuin roikkua täällä, niin ettäKovinkin vaikeaa lukea ne eiliset viestit itse?
Tämä on trollauspalsta, mene etsimään tietosi muualta.Kovinkin vaikeaa sulle referoida, eli kirjoittaa? Ei sulla varmaan ole muuta tekemistä kuin roikkua täällä, niin ettächop choptype type nyt vaan!