V
vierailija
Vieras
Kyllä Tsiilankin siellä on.Pikkuveikka
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä Tsiilankin siellä on.Pikkuveikka
Ei kuulemma ole.Kyllä Tsiilankin siellä on.
No sitähän minä sanoin.No mitä muutakaan muka?
Missä sen voi kuulla?Aivan hirveen kuulonen tuo Tuu mun luo![]()
KullankeltasetMinkä väriset pillu- tai munakarvat teillä on?
Thaimaahan sanoi matkustavansa helmikuussa.Ei kuulemma ole.
Soititko Tsiilalle ja kysyit?Ei kuulemma ole.
No, pätkän voi kuulla sen jalkahoitolakuvan yhteydessä. Eihän sitä koko biisiä vielä ole julkaistu.Missä sen voi kuulla?
Todellakin, anusaukko jää toistuvissa peräreikäpanoissa pysyvästi löysäks, ja se vaikuttaa pieremiseen ja paskantamiseen.Sulkijalihas kyllä kärsii jatkuvasta penetraatiosta isolla. Kyllä lääkärit näkee kuka harrastaa peräseksiä. Pillut pullahtaa, mutta rankasta ylipainosta/huonosti sujuneista synnytyksistä. Muttei isostakaan tatista
Vanhentaa ainakin ihoa.Kyllä ja en yhtään ihmettelisi että tulisi ihosyöpä.
Trollausta pölkky.Missä sen voi kuulla?
Mä soitin nacelle ja hän sanoi että tsiiluska on mukana
Älä puhu paskaa. Nace sano just ettei puhelin oo edes päällä.Mä soitin nacelle ja hän sanoi että tsiiluska on mukana
Kamalan kuuloinen.Ootteko jotain instattomia jotka ette nää kuvaa jossa k&b on käsikädessä jossain käsihoidossa?? Kn instassa. Ja Tuu mun luo soi taustalla.
Sokea mummo. Jalkahoitoa tossa tehdään ja ihan näyttää joku vitsihomma olevan meneillään, kun niin naurattaa.Ootteko jotain instattomia jotka ette nää kuvaa jossa k&b on käsikädessä jossain käsihoidossa?? Kn instassa. Ja Tuu mun luo soi taustalla.
Aa, nyt näkyi myös VIEWERILLÄ, aika erikoinen, mikäli oikea biisi, toi sikasikkaa kohta ainakin, mitähän se ees tarkoittaa.Ootteko jotain instattomia jotka ette nää kuvaa jossa k&b on käsikädessä jossain käsihoidossa?? Kn instassa. Ja Tuu mun luo soi taustalla.
Voi mummoAa, nyt näkyi myös VIEWERILLÄ, aika erikoinen, mikäli oikea biisi, toi sikasikkaa kohta ainakin, mitähän se ees tarkoittaa.
Ja se tuumunluo-sönkötys, hirveä.Aa, nyt näkyi myös VIEWERILLÄ, aika erikoinen, mikäli oikea biisi, toi sikasikkaa kohta ainakin, mitähän se ees tarkoittaa.
Hei vaihda nyt sä jo levyä. Joku uusi sana olisi kiva, kun kevätkin koittaaVoi mummo![]()
Pikkuveikka
Vedä kätees mielummin.Vetäisin lättyyn jos joku tulis önisemään tuolla Bojanin äänellä Tuu mun luota