V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en käy ikinä puntarilla.Pitäis ostaa tänne kotiin uusi vaaka, kun toi nykyinen näyttää aina samaa painoa käytännössä ja mökillä oleva digitaalinen ihan eri lukemaa eli paria kiloa enemmän. Mutta sekin joku Bilteman halppis nii en täysin luota. Noita on vaan niin paljon eri ja sit just ois kiva, että näkee noi bmi- ja kehonkoostumusjutut. Ja pitäis saada ne tähän puhelimeen I Phone.
Ei ole toive, on fakta. Et kysyisi, jos et tietäisi. Tyylisi tunnetaan täällä, tuttu trolli. Jatka vaan, itsehän olet syyllinen kärsimyksiisi. -eriMikä tarve sulla on toivoa et asia ois näin?
Terveen hyväkuntoisen ihmisen ei tarvi punnita itseään.Syy?
No sit ei tiedä jos lihoaa, ite käyn päivittäin, välillä montakin kertaa.Terveen hyväkuntoisen ihmisen ei tarvi punnita itseään.
-eri
Stalkkerilla on jatkuva työvuoro... rankkaa on.Krisin tyttöystävä taitaa olla tällä kertaa mukana Thaimaassa, ovat alkaneet Seikun kanssa seurata toisiaan.
Paino nyt heittelee muutenkin vähän nesteiden ym takiaNo sit ei tiedä jos lihoaa, ite käyn päivittäin, välillä montakin kertaa.
Mistä näkisin, että B ja Jere lomailevat samassa paikassa. Missä Joksut ovat? Ja yleensäkin, missä kukin mainitsemasi henkilö on. Kysyn sinulta, koska olet taitava stalkkeri. Tiedät varmasti. Itse en pysty samaan.Joten Marko ja hänen miehensä ovat myös samalla saarella kuin Jere, mutta B ja Dz ovat eri paikoissa.
Minulla ei, oon joskus lihonut vähän salaa ku en käynyt jotain vuoteen, jos vain samat vaatteet mahtuu.Paino nyt heittelee muutenkin vähän nesteiden ym takiaKyllä sen muutenkin huomaa jos lihoo.
Eli et siis osaa vastata kysymykseen.Ei ole toive, on fakta. Et kysyisi, jos et tietäisi. Tyylisi tunnetaan täällä, tuttu trolli. Jatka vaan, itsehän olet syyllinen kärsimyksiisi. -eri
Minkä niminen hän on? Ei kai ole salaisuus. Taitaa olla, luultavasti, todennäköisesti, luulisin, kaiketi, ilmeisesti, varmasti.Krisin tyttöystävä taitaa olla tällä kertaa mukana Thaimaassa, ovat alkaneet Seikun kanssa seurata toisiaan.
Ei ole Jere ja Bojan samassa paikassa. OhisMistä näkisin, että B ja Jere lomailevat samassa paikassa. Missä Joksut ovat? Ja yleensäkin, missä kukin mainitsemasi henkilö on. Kysyn sinulta, koska olet taitava stalkkeri. Tiedät varmasti. Itse en pysty samaan.
Voivat hyvinkin olla, B on somelomalla.Ei ole Jere ja Bojan samassa paikassa. Ohis
Mitä väliä jos on edelleen saman kokoinen? Paino nousee ihan jo sillä jos rasvaa lähtee ja lihasta tulee tilalle.Minulla ei, oon joskus lihonut vähän salaa ku en käynyt jotain vuoteen, jos vain samat vaatteet mahtuu.
Tääkin on mielenkiintoisempaa kuin jonkun slovakin ja hänen serbotytynsä matkat.Tauski alkanut seuraamaan Markkua! Oisko kisakylässä hänkin.
Ja miksi olisikaan? Molemmilla omat porukat ja lomat. Tosin jos meinaavat saada sen Bojanin lupaileman TML-biisin julki niin sen markkinointia auttaisi kun kuvattais muutama "braderien" välinen kiehnäys-video someen. Nyt se näyttää jäävän vähän epätoivoiseksi vanhan lämmittelyksi, ei taida mennä läpi edes pahimpien tossareiden kuvitelmissa enää.Ei ole Jere ja Bojan samassa paikassa. Ohis
No kun eivät ole. Luuletko ettei paikan päällä ole stalkkereita.Voivat hyvinkin olla, B on somelomalla.
Mitäs tämä mies on kertonut? Lähinnä kiinnostaa tämä Tuhkimo-kuvio. Onko se ollut mukana? Vai Bojanin seuruettako vaan on nähnyt?No kun eivät ole. Luuletko ettei paikan päällä ole stalkkereita.Huurumunamummot ja papat on joka puolella. Tällä kertaa et kyseessä yks vanhempi homomies, joka ei osaa pitää suutansa kiinni.
Miksi heidän ees pitäisi olla samassa kohteessa ja jos näkevät porukalla ohimennen, niin so what? Mua kiinnostaa enemmän se et onko B ja Dz kahdestaan reissussa osan aikaa vai onko koko JO lössi mukana tyttöystävineen.Ja miksi olisikaan? Molemmilla omat porukat ja lomat. Tosin jos meinaavat saada sen Bojanin lupaileman TML-biisin julki niin sen markkinointia auttaisi kun kuvattais muutama "braderien" välinen kiehnäys-video someen. Nyt se näyttää jäävän vähän epätoivoiseksi vanhan lämmittelyksi, ei taida mennä läpi edes pahimpien tossareiden kuvitelmissa enää.
Höpö höpö.No kun eivät ole. Luuletko ettei paikan päällä ole stalkkereita.Huurumunamummot ja papat on joka puolella. Tällä kertaa et kyseessä yks vanhempi homomies, joka ei osaa pitää suutansa kiinni.
Hakeudu oikealle K servulleMitäs tämä mies on kertonut? Lähinnä kiinnostaa tämä Tuhkimo-kuvio. Onko se ollut mukana? Vai Bojanin seuruettako vaan on nähnyt?
Oot oikeasti noin naiivi ettet tajua paikan päällä olevan stalkkereita.Höpö höpö.
Niin ei pitäisikään. Mutta kun täällä nyt joku tuntuu jahtaavan sitä unelmaa bojere-lomasta. Ei ole eikä tule, muuta kuin Bojanin satunnaisissa markkinointipuheissa.Miksi heidän ees pitäisi olla samassa kohteessa ja jos näkevät porukalla ohimennen, niin so what? Mua kiinnostaa enemmän se et onko B ja Dz kahdestaan reissussa osan aikaa vai onko koko JO lössi mukana tyttöystävineen.
Härtsän piti mennä Thaikkuihin mut jostakin syystä suunnitelmat muuttuivat. Nais ja työkuviot sotki asioita.Niin ei pitäisikään. Mutta kun täällä nyt joku tuntuu jahtaavan sitä unelmaa bojere-lomasta. Ei ole eikä tule, muuta kuin Bojanin satunnaisissa markkinointipuheissa.