V
vierailija
Vieras
Saisiko keskarin kaikissa väreissä?siinä sulle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saisiko keskarin kaikissa väreissä?siinä sulle.
Luulen kanssa. Mua itseeni pisti eniten silmään ne linnan juhlat.Enemmin kyllästyi varjossa oleskeluun, arvostuksen puutetta.
Ei onnistuSaisiko keskarin kaikissa väreissä?
Pitää muistaa, että Bojan ja Nace on olleet jatkuvalla keikkakiertueella kolme vuotta ilman lomaa, kyllä se vanhentaa.Tommy on noista vanhin, mutta silti vähiten pappautunein. Soiva peli edelleen, jos vertaa vaikka Bojaniin tai Naceen
Bojanin kasvanut maha oli lopulta se aerodynaaminen uhka, miksi vetäytyivät.No sinnekö ne pojat meni, vaikka piti mäkeä hypätä!
Ja varmaan ois jo halunnut lapsia. Ei ton ikänen nainen enää vuosia voi odottaa, koska hedelmällisyys alkaa jo laskeaLuulen kanssa. Mua itseeni pisti eniten silmään ne linnan juhlat.
Ajatelkaa jos itse ette koskaan saisi näkyä missään vaan kiltisti odottaa kotona kun herra käy juhlimassa, jos pääset juhliin niin sielläkin näkymätön. Tähän päälle flirtailu miesten ja naisten kanssa töissä ja vapaalla. Töissä kuukausia ympäri Suomea ja maailmalla. Sun apu kelpaa kyllä myymään paitoja sekä siivoamaan kotia. Ei ole ollut helppoa.Luulen kanssa. Mua itseeni pisti eniten silmään ne linnan juhlat.
Tommy on noista vanhin, mutta silti vähiten pappautunein. Soiva peli edelleen, jos vertaa vaikka Bojaniin tai Naceen
Niinpä. Varmasti vielä löytää miehen, joka arvostaa.Ajatelkaa jos itse ette koskaan saisi näkyä missään vaan kiltisti odottaa kotona kun herra käy juhlimassa, jos pääset juhliin niin sielläkin näkymätön. Tähän päälle flirtailu miesten ja naisten kanssa töissä ja vapaalla. Töissä kuukausia ympäri Suomea ja maailmalla. Sun apu kelpaa kyllä myymään paitoja sekä siivoamaan kotia. Ei ole ollut helppoa.
Ehkä seuraava on JP Kukkonen.Niinpä. Varmasti vielä löytää miehen, joka arvostaa.
Itsellesi puhut taas.Työnnä vielä sentti Pentti.
Taas paramummot tietämässä tuntemattomien ihmisten elämästä. Siinä vaiheessa oli varmasti ihan hyvä syy valita tämä ratkaisu. Jollei sitä tajua, on tyhmä.Luulen kanssa. Mua itseeni pisti eniten silmään ne linnan juhlat.
Käärijä halusi eri esioita kuin nainen. Ei Käärijä pysty vielä vuosiin perustaa perhettä. Jos meinaa uraa tehdä.Ja varmaan ois jo halunnut lapsia. Ei ton ikänen nainen enää vuosia voi odottaa, koska hedelmällisyys alkaa jo laskea
Ehkä seuraava on JP Kukkonen.
Olet siis keskustellut asiasta hänen kanssaan? Jos et, olet taas yksi näistä parasosiaalisista mammoista.Käärijä halusi eri esioita kuin nainen. Ei Käärijä pysty vielä vuosiin perustaa perhettä. Jos meinaa uraa tehdä.
Näinpä juuri.Käärijä halusi eri esioita kuin nainen. Ei Käärijä pysty vielä vuosiin perustaa perhettä. Jos meinaa uraa tehdä.
Joo ei, ja varmaan ei ollut loppua näkyvissä tälle tyylille. Ymmärrettävää, ettei nainen enää jaksanut olla taustajoukoissa.Ajatelkaa jos itse ette koskaan saisi näkyä missään vaan kiltisti odottaa kotona kun herra käy juhlimassa, jos pääset juhliin niin sielläkin näkymätön. Tähän päälle flirtailu miesten ja naisten kanssa töissä ja vapaalla. Töissä kuukausia ympäri Suomea ja maailmalla. Sun apu kelpaa kyllä myymään paitoja sekä siivoamaan kotia. Ei ole ollut helppoa.
J:stä on tullut kylmä ja leveä.
Olihan tuohon jo tottunut.Se o mammojen luonne![]()
Se voi tosiaan olla se syy. Harmi, pojat oli niin paljon treenanneet.Bojanin kasvanut maha oli lopulta se aerodynaaminen uhka, miksi vetäytyivät.
Kyllä se syy oli Markun petollinen luonne.Se voi tosiaan olla se syy. Harmi, pojat oli niin paljon treenanneet.
Sitähän sinäkin parasta aikaa, hyvä rouva, teetTaas paramummot tietämässä tuntemattomien ihmisten elämästä. Siinä vaiheessa oli varmasti ihan hyvä syy valita tämä ratkaisu. Jollei sitä tajua, on tyhmä.