V
vierailija
Vieras
Ootko vähän tyhmä. Ne on kirjoitettu sinne, vaikka ne poistuisikin.No kun ei kyllä kirjoittaneet, ite laitoin suoraan poistun niinku myös K kohdistuvat väärät paritukset myöskin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ootko vähän tyhmä. Ne on kirjoitettu sinne, vaikka ne poistuisikin.No kun ei kyllä kirjoittaneet, ite laitoin suoraan poistun niinku myös K kohdistuvat väärät paritukset myöskin.
Eivätpähän näy, ja voi olla shippaajia esittäviltä trolleilta yhtä hyvin, ei siellä kirjoittajaa pystynyt todentamaan millään tapaa.Ootko vähän tyhmä. Ne on kirjoitettu sinne, vaikka ne poistuisikin.
Ootko vähän tyhmä. Ne on kirjoitettu sinne, vaikka ne poistuisikin.
Älykääpiö.Ja hihihi jatketaan meininkiä, mä otan titanicin oven hihi, ohi vaan ettei paatti uppoa hihihiiiiii.
Ai vauvalla. Voihan väärä paritus ja silmien haritusNo kun ei kyllä kirjoittaneet, ite laitoin suoraan poistun niinku myös K kohdistuvat väärät paritukset myöskin.
Ja hihihi jatketaan meininkiä, mä otan titanicin oven hihi, ohi vaan ettei paatti uppoa hihihiiiiii.
Niin juuri. Silloin niissä ole mitään väärää.“Väärät shippaukset”
Tollaset ne vasta älykääpiöitä olivatkin jotka otti homman niin vakavasti että Tomppaa ja muita ei saanu mainita vaikka Kärtsä itse lietsoi minkä ehti sitäKIN shippiä.
Niin ku et ymmärrä OTP shipistä mitään.Niin juuri. Silloin niissä ole mitään väärää.
Niin, missäs muualla tai voiha täältäkin koittaa poistella.Ai vauvalla. Voihan väärä paritus ja silmien haritus
No eihän lietsonut, esitystä toisin kuin Bojanin kanssa.“Väärät shippaukset”
Tollaset ne vasta älykääpiöitä olivatkin jotka otti homman niin vakavasti että Tomppaa ja muita ei saanu mainita vaikka Kärtsä itse lietsoi minkä ehti sitäKIN shippiä.
Se on sinun nimesi, oon kekätossari että. Siivouspäivä kylläkin tänään, en taida mökille ees rahtautua tällä pakkasella.Sulla ois Pentti kotitöiden aika.
Siis apua, onko siellä iloittuIloittuhan tosta sinkkuudesta on shippaajilla.
Ihan tässäkin ketjussa on.Siis apua, onko siellä iloittuEn enää yhtään ihmettele sitä vauvan meininkiä aikoinaan. Ihan hirveetä porukkaa vaikutti jo silloin olevan, mut tää vahvisti.
Plus että minähän tossa oon koko ajan keskustellut.Se on sinun nimesi, oon kekätossari että. Siivouspäivä kylläkin tänään, en taida mökille ees rahtautua tällä pakkasella.
Bojanin ja Markun eilinen esitys jäätanssissa oli huumaavaa katsottavaa, niin aitoa.No eihän lietsonut, esitystä toisin kuin Bojanin kanssa.
Miksi ei voisi olla iloinen? Tuskin K on tullut jätetyksi vaan on ollut se jättäjä. Ja hyvinvoivalta se näyttää, joten kaikki on nyt oikein hyvin.Siis apua, onko siellä iloittuEn enää yhtään ihmettele sitä vauvan meininkiä aikoinaan. Ihan hirveetä porukkaa vaikutti jo silloin olevan, mut tää vahvisti.
Luulen kyllä, että just päinvastoin.Miksi ei voisi olla iloinen? Tuskin K on tullut jätetyksi vaan on ollut se jättäjä. Ja hyvinvoivalta se näyttää, joten kaikki on nyt oikein hyvin.
Kyllä ne jutut on hc-shippaajien näppäimistöltä. Ihan samalla lailla haukkuivat vauvalla naisia kuin mitä tekevät nyt discordissa.Eivätpähän näy, ja voi olla shippaajia esittäviltä trolleilta yhtä hyvin, ei siellä kirjoittajaa pystynyt todentamaan millään tapaa.
Ei hitto. Kohta kolme vuotta mennyt ja joku jaksaa edelleen trollata tällä samalla litanialla.No eihän lietsonut, esitystä toisin kuin Bojanin kanssa.
En minä trollaa, hölmö.Ei hitto. Kohta kolme vuotta mennyt ja joku jaksaa edelleen trollata tällä samalla litanialla.
Tai sitten ihan kuin täällä, normaali kritiikki näyttäytyy joillekin naisvihana koko ajan.Kyllä ne jutut on hc-shippaajien näppäimistöltä. Ihan samalla lailla haukkuivat vauvalla naisia kuin mitä tekevät nyt discordissa.
Tai sitten ihan kuin täällä, normaali kritiikki näyttäytyy joillekin naisvihana koko ajan.
Ei ole sellaista sanaa viljelty siellä, eikä täällä.Rumat nimitykset h-sanasta alkaen ja ulkonäon, työn ja kaiken mahdollisen arvostelu on siis normaalia kritiikkiä. Oikeesti?