V
vierailija
Vieras
No ei varmasti ole kuin aidot.Eiks nuo oo ns rantakultaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei varmasti ole kuin aidot.Eiks nuo oo ns rantakultaa
Ai tissit?No ei varmasti ole kuin aidot.
No väärässä olet, oon ehkä keskustellut aiheesta, mutten laittanut kuvia itse.Onhan, minäkin näin. Se äänestettiin pois, kun kävit tappelemaan kommenteissa.
Seuraamme muutkin innolla Markun ja Bojanin vekkulia meininkiä olympialaisissaTylsä silti.
Pojat siellä kohta hyppäämässä!Seuraamme muutkin innolla Markun ja Bojanin vekkulia meininkiä olympialaisissa![]()
Yäk, senkin homottaja.Kärtsä ja Boitsu kattoo siellä Jäkistä ja HR :ää vuorotellen. Pikkuveli vaeltaa pitkin saarta poissa jaloista
Pojat siellä kohta hyppäämässä!
Nää. Bojan lukee kirjaa Dzejla kainalossa. Ei sillä kääkiekko kiinnosta tippaakaan. On jalkapallomiehiä.Kärtsä ja Boitsu kattoo siellä Jäkistä ja HR :ää vuorotellen. Pikkuveli vaeltaa pitkin saarta poissa jaloista
Vähän huoli herännyt jälleen tästä duosta. Suomen joukkueen mäkivalmentaja ei ole kuullut heistä eilisen illan jälkeen. Eikä joukkuekaverit sen paremmin. Viimeksi jäi taitoluistelukisa kokonaan väliin, kun pojat eivät olleet löytäneet jäähallia. Ainut laji, missä ovat edustaneet nyt parihomoilua, on se kelkkailu, missä sijoitus oli 42. Markku sai heti ensimmäisessä laskussa vakavia vammoja, kun edessään istuvan slovakin räkä jäätyi teräväksi puikoksi ja sinkoutui Markun visiirin läpi vasempaan silmään. Markun silmään ei vielä eilen aamulla ollut palautunut näkö. Bojan laski toisen laskun yksin. Kaksikko miltein diskattiin tästä rikkeestä, mutta koska kisailijoita oli vain 42 paria, he sijoittuivat viimeiselle sijalle. Nyt toivotaan, että kaksikko ilmestyy mäkimontulle ajoissa ennen kilpailun alkua. Valmentajan usko tosin hiipunut jo.Onko tarkempaa aikataulua?
HeteromiehiäNää. Bojan lukee kirjaa Dzejla kainalossa. Ei sillä kääkiekko kiinnosta tippaakaan. On jalkapallomiehiä.
Missä piirtäjä majailee!!!!Pojat siellä kohta hyppäämässä!
Ihan mahdotonta menoa !!Vähän huoli herännyt jälleen tästä duosta. Suomen joukkueen mäkivalmentaja ei ole kuullut heistä eilisen illan jälkeen. Eikä joukkuekaverit sen paremmin. Viimeksi jäi taitoluistelukisa kokonaan väliin, kun pojat eivät olleet löytäneet jäähallia. Ainut laji, missä ovat edustaneet nyt parihomoilua, on se kelkkailu, missä sijoitus oli 42. Markku sai heti ensimmäisessä laskussa vakavia vammoja, kun edessään istuvan slovakin räkä jäätyi teräväksi puikoksi ja sinkoutui Markun visiirin läpi vasempaan silmään. Markun silmään ei vielä eilen aamulla ollut palautunut näkö. Bojan laski toisen laskun yksin. Kaksikko miltein diskattiin tästä rikkeestä, mutta koska kisailijoita oli vain 42 paria, he sijoittuivat viimeiselle sijalle. Nyt toivotaan, että kaksikko ilmestyy mäkimontulle ajoissa ennen kilpailun alkua. Valmentajan usko tosin hiipunut jo.
No sitåhän mä oon täällä koko ajan tolkuttanu, seurauksin että hirvee para sitä para tätä syyttely. Kuulemma oli kyse vain elintavoista ymsNythän mä vasta hokasin, että kun K kertoi Eerikäisen podcastissa joskus marraskuussa istuttaneensa vanhemmat alas ja kertoneensa niille, mitä elämään kuuluu ja millaisia ongelmia on ollut niin kyse oli erosta NM:n kanssa. Hän oli ollut vuosien ajan osa perhettä, ja varmasti ihan pidetty miniä, joten kyllä suhteen päättyminen heitäkin kosketti.
Tämä siis sama podcast, jossa kertoi "heräämisistä".
Voi ei. Mutta pääasia, että pojilla ollut hauskaa. Minulla on vahva usko, että parihyppy on ykköslaji ja se mihin tähdätty. Eivät varmasti jätä väliin, ovat vain keskittymässä keskenään.Vähän huoli herännyt jälleen tästä duosta. Suomen joukkueen mäkivalmentaja ei ole kuullut heistä eilisen illan jälkeen. Eikä joukkuekaverit sen paremmin. Viimeksi jäi taitoluistelukisa kokonaan väliin, kun pojat eivät olleet löytäneet jäähallia. Ainut laji, missä ovat edustaneet nyt parihomoilua, on se kelkkailu, missä sijoitus oli 42. Markku sai heti ensimmäisessä laskussa vakavia vammoja, kun edessään istuvan slovakin räkä jäätyi teräväksi puikoksi ja sinkoutui Markun visiirin läpi vasempaan silmään. Markun silmään ei vielä eilen aamulla ollut palautunut näkö. Bojan laski toisen laskun yksin. Kaksikko miltein diskattiin tästä rikkeestä, mutta koska kisailijoita oli vain 42 paria, he sijoittuivat viimeiselle sijalle. Nyt toivotaan, että kaksikko ilmestyy mäkimontulle ajoissa ennen kilpailun alkua. Valmentajan usko tosin hiipunut jo.
No sitåhän mä oon täällä koko ajan tolkuttanu, seurauksin että hirvee para sitä para tätä syyttely. Kuulemma oli kyse vain elintavoista yms
Tehän varmaankin olette olleet paikalla kuuntelemassa mistä kyse.No sitåhän mä oon täällä koko ajan tolkuttanu, seurauksin että hirvee para sitä para tätä syyttely. Kuulemma oli kyse vain elintavoista yms
Entä piipertäjä?Missä piirtäjä majailee!!!!
No enhän ole. Aika helppo päätellä siitä mitä on kerrottu ja tiedetään. Ootko muuten huomannu, että sun sädekehä ei kiillä tarpeeksi tuolta ylävasemmalta, hyvesignaloi lisää.Para sä oletkin, sorry.
Onhan ja kun katsoo tuota muutakin olemusta, on kaventunut siitä mitä oli loppuvuodesta. Ihan selvä ero on. Tuskin Kärtsän on tarkoitus mitään sikspäkkiä treenata, kunhan saa muuten itsensä kuntoon.Eipä toi Jeren maha oo pienentyny yhtään. No miten voiskaan kun lipittelee niitä Limu-Smirnoffejaan
No enhän ole. Aika helppo päätellä siitä mitä on kerrottu ja tiedetään. Ootko muuten huomannu, että sun sädekehä ei kiillä tarpeeksi tuolta ylävasemmalta, hyvesignaloi lisää.
Piipertäjä itkee hämmentyneenä suksimajan takana, kun Markku antoi vyöllä se jääpuikkogaten takia. Ei liian lujaa, mutta B vain on kovin herkkä. Markku kyllä tulee noutamaan Bojanin 15min päästä, pieni näpäytys vain.Entä piipertäjä?