V
vierailija
Vieras
DisHäh? Minkä Cordin? Ei kiinnosta mitkään bojere tai kännesit tai peksi-pakotukset yhtään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
DisHäh? Minkä Cordin? Ei kiinnosta mitkään bojere tai kännesit tai peksi-pakotukset yhtään.
Aijaa, ihanko on K sulle henkilökohtaisesti kertonut seurustelevansa Bojanin kanssa?Bojanin kanssa seurustelee. Sekoat harhoihisi vai oletko jo seonnut? -eri
Mistä sinä sen tiedät? Tunnetko henkilökohtaisesti?Tiedän ja niin tiedät sinäkin.
Ai ettäAijaa, ihanko on K sulle henkilökohtaisesti kertonut seurustelevansa Bojanin kanssa?
Homottajamummo. Hus. Pois.Mistä
Mistä sinä sen tiedät? Tunnetko henkilökohtaisesti?
Eiköhän treenauttajan asunto ole jossain Tampereen seudulla, kun käy hoidoissakin siellä.
Ei vaan kannattais julistaa tietävänsä mitään näiden elämästä. Voit sanoa, että olet aika varma, mutta et voi sanoa tietäväsi.Homottajamummo. Hus. Pois.
Heteropakottaja. Hus. Pois.Homottajamummo. Hus. Pois.
Diginomadi eli asuu ison osan vuodestaan ulkomailla, vaikka asunto löytyykin.Se käy siellä, mistä kaupallisen yhteistyön saa irtoamaan. Ei kerro asuinkunnasta mitään.
Oot oppinut uuden sanan?Diginomadi eli asuu ison osan vuodestaan ulkomailla, vaikka asunto löytyykin.
En tiedä, mutta Bojanin pikkunakin olo on kuin yksinäisellä lihanpalalla alatoopipurkissa.Miltähän Boikkelin pikkunakki on tuntunut kunnon toosan jälkeen.
Se vaan, että ei taida Käärijä olla kauhean hyvää poikystävämateriaalia, kun ei suhteet kestä. Mä sanoin alusta asti, että toi NM ei mikään hänen elämänsä suuri rakkaus ollut, kun niin nolosti piti piilotella.Mun on vähän sääli NM:aa.
Kusen housuun.Yhteisellä lomalla taitavat olla paraikaa.
Tuo nainen tuskin on kovin vaimo ainesta. Mutta Ilmanen matka Thaimaaseen ja fyysiset ilot kelpaa.
Apua, tää on hyväEn tiedä, mutta Bojanin pikkunakin olo on kuin yksinäisellä lihanpalalla alatoopipurkissa.
Ihan on faktatieto.Oot oppinut uuden sanan?
Kusen housuun.Aijaa, ihanko on K sulle henkilökohtaisesti kertonut seurustelevansa Bojanin kanssa?
Realisti.Heteropakottaja. Hus. Pois.
Nyt on huono trollaus.Se vaan, että ei taida Käärijä olla kauhean hyvää poikystävämateriaalia, kun ei suhteet kestä. Mä sanoin alusta asti, että toi NM ei mikään hänen elämänsä suuri rakkaus ollut, kun niin nolosti piti piilotella.
Bojan se on, ja Bojanin kanssa kaikki on toisenlaista. Ai että mä niin haluaisin ficin, jossa asetelmana ois tää todellisuus! Ja K saa lopuksi B:n, tottakai!
Tosi hyvä, että on!Siis onko seiska selvittänyt tän asian viimeinkin![]()