V
vierailija
Vieras
Tarikistapa tilanne.Seli seli, taisit ite jäädä kiinni kusetuksesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarikistapa tilanne.Seli seli, taisit ite jäädä kiinni kusetuksesta.
En minä ole typeryksiä täällä palvelemassa.Tapu tapu... oliko niin vaikeeta
Jankkaamassa vaanEn minä ole typeryksiä täällä palvelemassa.
Tuoko on sun selitys omalle typeryydelle. Miksi mun pitäisi todistella ihan selviä juttuja, jotka jokainen osaa jos osaa.Kato, ei ollutkaan niin vaikeaa.
Jankkarit on niitä, jotka eivät usko selvää asiaa. Täällä on ollut jo aiemminkin tästä puhetta ja muut ovat myös asian selvittäneet.Jankkaamassa vaan
Idiootti, kun ei ollu mistään osaamisesta kiinni. Kun ei näy niin ei näy, se ei sormen heilahduksen kulmasta ole kiinni.Tuoko on sun selitys omalle typeryydelle. Miksi mun pitäisi todistella ihan selviä juttuja, jotka jokainen osaa jos osaa.
Jos nyt lopettaisit ton älyttömän jankkauksen. Hakukenttää ei näy useammalla muulla, ei ole tahdosta, osaamisesta eikä muusta meistä riippuvasta kiinni.Tuoko on sun selitys omalle typeryydelle. Miksi mun pitäisi todistella ihan selviä juttuja, jotka jokainen osaa jos osaa.
Muut, eli sinä? Täällä oli monta jolla ei näy ja sit yks omituinen jolla näkyyJankkarit on niitä, jotka eivät usko selvää asiaa. Täällä on ollut jo aiemminkin tästä puhetta ja muut ovat myös asian selvittäneet.
Mutta et uskonut myöskään sitä jonkun toisen selitystä, että joillakin tämä ominaisuus voi olla. Kuten sanoin, tämän seuraamisen on nähnyt moni muukin ja kirjoittanut siitä tänne.Idiootti, kun ei ollu mistään osaamisesta kiinni. Kun ei näy niin ei näy, se ei sormen heilahduksen kulmasta ole kiinni.
Missä ne "monta muuta" on?Mutta et uskonut myöskään sitä jonkun toisen selitystä, että joillakin tämä ominaisuus voi olla. Kuten sanoin, tämän seuraamisen on nähnyt moni muukin ja kirjoittanut siitä tänne.
Tehän tästä äläkän olette nostaneet. Seuraavalla kerralla en kyllä aio kertoa yhtään mitään, ei kiinnosta osallistua tällaiseen paskaan.Jos nyt lopettaisit ton älyttömän jankkauksen. Hakukenttää ei näy useammalla muulla, ei ole tahdosta, osaamisesta eikä muusta meistä riippuvasta kiinni.
Ihan yhtä lailla et itse uskonut ettei se toimi. Sun oli helpompi vaan laittaa se hiton kuva. Mutta kun halusit jankata ja epäillä et me ollaan niin idareita ettei osata painaa siitä seuraajaluvusta.Mutta et uskonut myöskään sitä jonkun toisen selitystä, että joillakin tämä ominaisuus voi olla. Kuten sanoin, tämän seuraamisen on nähnyt moni muukin ja kirjoittanut siitä tänne.
Jees, ensimmäinen positiivinen juttuTehän tästä äläkän olette nostaneet. Seuraavalla kerralla en kyllä aio kertoa yhtään mitään, ei kiinnosta osallistua tällaiseen paskaan.
Ton pään sisällä.Missä ne "monta muuta" on?![]()
Selaa viestejä. Jännä homma, että kaikesta huolimatta yrität kääntää huomion pois omasta jääräpäisestä typeryydestäsi.Missä ne "monta muuta" on?![]()
Jes, heippa!Tehän tästä äläkän olette nostaneet. Seuraavalla kerralla en kyllä aio kertoa yhtään mitään, ei kiinnosta osallistua tällaiseen paskaan.
Eikö sun pitänyt poistua jo?Selaa viestejä. Jännä homma, että kaikesta huolimatta yrität kääntää huomion pois omasta jääräpäisestä typeryydestäsi.
Sinun ja sun sivupersoonien viestejä siis.Selaa viestejä. Jännä homma, että kaikesta huolimatta yrität kääntää huomion pois omasta jääräpäisestä typeryydestäsi.
Eihän sitä nyt kesken hyvin alkaneen jankkauksen voi mihkään lähteä.Eikö sun pitänyt poistua jo?
Mulle ihan sama että seuraako vai ei mutta rasittavaa tuo sun jankkaus kun et uskonut, että kaikille ei näy. Ja turhaa linkittää jotain lähes 4 vuotta vanhoja ohjeita, kun ig toiminnot muuttuu monta kertaa vuodessa.Tehän tästä äläkän olette nostaneet. Seuraavalla kerralla en kyllä aio kertoa yhtään mitään, ei kiinnosta osallistua tällaiseen paskaan.
Jankkaamiset sikseen, mutta mitäs tää nyt sit todistaa? Siis tää että NM seuraa C?
Tai mitä se todistaa, että NM oli mukana yhteisen tuttavapariskunnan häissä syksyllä?
Erot ei aina ole mitään isoja juttuja, jonka jälkeen välit katkeaa jne.
Täällä on yksi.Missä ne "monta muuta" on?![]()