V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulle ei oo nyt onneksi osunut mikään haukkuminen silmään, eikä tartte sellasia etsiäkään tarjolle. Ihan sama mitä ne siellä discordissa jauhavat, se on onneksi suljettu paikka.Ne on discordistakin tutut shippimammat, jotka täällä haukkumista harrastavat. Mua kiinnostaa vaan, että on selkeästi kivaa naisseuraa ja sehän on vaan hyvä juttu.
Ihminen on hän, eläimestä sanotaan se.Luuletko tosiaan että se ei ole tyytyväinen uusista seuraajista ja stoorien katsojistaViikko sitten en tiennyt koko tyyppiä, eikä varmaan kovin moni muukaan. Musta tässä ei ole mitään mitä pitäisi puolustella. Kukaan ei oo lentäny perässä vaklaamaan niitä, vaan puhe on tasan tarkkaan niistä asioista joita he ihan itse ovat päättäneet matkaltaan julkaista.
Mitä arvostelua ja haukkumista sä nyt oot nähnyt? Muuta ku omat valituksesi?Kovasti puolustelet omaa juoruilunhaluasi. Aikamoista kyyläystä on ollut kuten tänäänkin on huomattu ja aika kamalaa arvostelua ja haukkumista myös.
Ne on discordistakin tutut shippimammat, jotka täällä haukkumista harrastavat. Mua kiinnostaa vaan, että on selkeästi kivaa naisseuraa ja sehän on vaan hyvä juttu.
Miten täällä nyt on haukuttu??Jep Tsiilakin haukuttiin vielä ihan lähiaikoina ja C:stä ei edes juorulangassa saa puhuaSit käyvät täällä haukkumassa.
Luuletko tosiaan että se ei ole tyytyväinen uusista seuraajista ja stoorien katsojistaViikko sitten en tiennyt koko tyyppiä, eikä varmaan kovin moni muukaan. Musta tässä ei ole mitään mitä pitäisi puolustella. Kukaan ei oo lentäny perässä vaklaamaan niitä, vaan puhe on tasan tarkkaan niistä asioista joita he ihan itse ovat päättäneet matkaltaan julkaista.
Tosi rumasti viime päivät puhuttu.Miten täällä nyt on haukuttu??
Miten täällä nyt on haukuttu??
Oletko varma, että Kärtsä haluaa yksityisasioitaan reposteltavan, kun ei ole sitä ennenkään halunnut. Hän on jakanut todella vähän mitään kuvamatskua ja pelkästään niiden varassa ei olisi mitään tietoa Cstä. Myönnä pois, että olette stalkanneet ja kaivelleet hänet retosteltavaksi ihan varta vasten. Ilman teitä tämä juttu ei olisi levinnyt Jodeliin. Ootte juoruämmiä, plain and simple.
Ihan ilman suhdeoletuksiakin tämän matkaseuran esiin kaivelu on yksityisasioiden kyyläämistä.
Mä oon ollut täällä nyt useemman tunnin, en oo haukkumisia nähnyt.Luuletko, että alan toistamaan niitä haukkumisia. Rouva on hyvä ja selaa taaksepäin. Kyllä niitä varmaan löytyy, vaikka itsekin olen joitain yrittänyt ilmiantaa. Ihan h-nimityksestä alkaen.
Mä oon ollut täällä nyt useemman tunnin, en oo haukkumisia nähnyt.
Osa pahimmista solvauksista on varmaan myös poistettu.Ei ollut puhe pelkästään tästä päivästä.
Ne h*orittelut yms poistuu kyllä onneksi aika nopeasti. Ei niitä muutaman tunnin päästä näe. Mutta iha än järkyttävää tekstiä on ollut.Mä oon ollut täällä nyt useemman tunnin, en oo haukkumisia nähnyt.
Itse asiassa toi parin päivän sometustauko taisi osua just sen jälkeen kun tätä juttua alettiin jauhaa Käärijä-ketjussakinEi ihme, että on hiljainen somessa. Lukee jodelia kuitenkin.
Mä siis tosiaan kuulin koko tyypistä viime viikolla eli en oo ihan hirveästi ehtinyt retostella. Mutta en nyt ihan tiedä mikä siinä on sitten salaista, kun kaksi julkista työtä tekevää julkaisee kuvia, joista näkyy että ovat samassa paikassa. Jos ne on tuttuja keskenään ja samassa paikassa niin ei se nyt kovin kaukaa haettua ole, että ne ovat ainakin osan reissusta samassa porukassa. Suhdeoletukset on toki asia erikseen, mutta useampana päivänä matkaseurueesta puhuminen on liittynyt lähinnä siihen että onko K jo tullut takaisin Suomeen vai jatkuuko loma edelleen.Oletko varma, että Kärtsä haluaa yksityisasioitaan reposteltavan, kun ei ole sitä ennenkään halunnut. Hän on jakanut todella vähän mitään kuvamatskua ja pelkästään niiden varassa ei olisi mitään tietoa Cstä. Myönnä pois, että olette stalkanneet ja kaivelleet hänet retosteltavaksi ihan varta vasten. Ilman teitä tämä juttu ei olisi levinnyt Jodeliin. Ootte juoruämmiä, plain and simple.
Ihan ilman suhdeoletuksiakin tämän matkaseuran esiin kaivelu on yksityisasioiden kyyläämistä.
Mä siis tosiaan kuulin koko tyypistä viime viikolla eli en oo ihan hirveästi ehtinyt retostella. Mutta en nyt ihan tiedä mikä siinä on sitten salaista, kun kaksi julkista työtä tekevää julkaisee kuvia, joista näkyy että ovat samassa paikassa. Jos ne on tuttuja keskenään ja samassa paikassa niin ei se nyt kovin kaukaa haettua ole, että ne ovat ainakin osan reissusta samassa porukassa. Suhdeoletukset on toki asia erikseen, mutta useampana päivänä matkaseurueesta puhuminen on liittynyt lähinnä siihen että onko K jo tullut takaisin Suomeen vai jatkuuko loma edelleen.
Mä kans nään vähän outona, ettei voi puhua niiden olevan samassa paikassa. Ja ei ois ihme, jos on jotain sutinaa. Enemmän mua ärsyttää nää polisioinnit, ettei saa edes spekuloida jotain olevan NAISEN kanssa. Miksei se discord riitä homofantasioille?Mä siis tosiaan kuulin koko tyypistä viime viikolla eli en oo ihan hirveästi ehtinyt retostella. Mutta en nyt ihan tiedä mikä siinä on sitten salaista, kun kaksi julkista työtä tekevää julkaisee kuvia, joista näkyy että ovat samassa paikassa. Jos ne on tuttuja keskenään ja samassa paikassa niin ei se nyt kovin kaukaa haettua ole, että ne ovat ainakin osan reissusta samassa porukassa. Suhdeoletukset on toki asia erikseen, mutta useampana päivänä matkaseurueesta puhuminen on liittynyt lähinnä siihen että onko K jo tullut takaisin Suomeen vai jatkuuko loma edelleen.
Mä kans nään vähän outona, ettei voi puhua niiden olevan samassa paikassa. Ja ei ois ihme, jos on jotain sutinaa. Enemmän mua ärsyttää nää polisioinnit, ettei saa edes spekuloida jotain olevan NAISEN kanssa. Miksei se discord riitä homofantasioille?
Millä tavalla stalkkeroitu? Huomattu avointen ig-tilien mukaan viihtyvän samoissa paikoissa.Esitätkö tyhmää? Kyse on YKSITYISASIOISTA, jotka on stalkkeroitu. Kukaan ei tietäisi tästä, jolleivät kompostimammat pitäisi niin tärkeänä kaivella esiin asioita ja yhteyksiä. Tällainen ei vain yksinkertaisesti ole cool.
Kylläpä nyt esität viatonta. Stalkkeroitu eli vahdattu, ketä K on joskus alkanut seuraamaan. C ei ole niin tunnettu, että joku olisi ihan sattumalta osannut yhdistää hänen kuviaan Kärtsän seurueeseen. Heti ensimmäisistä kuvista lähtien C myös yhdistettiin Kärtsään, vaikka ihan yhtä hyvin olisi voitu puhua Ronysta. Tarkoitushakuista sanon minä.Millä tavalla stalkkeroitu? Huomattu avointen ig-tilien mukaan viihtyvän samoissa paikoissa.
Niin just, kaikki K:n kyseisen henkilön bestiksen seuraamisia myöten ja tykkääkö postauksesta Jukka vai kuka lähipiiristä ja kihihihi.Kylläpä nyt esität viatonta. Stalkkeroitu eli vahdattu, ketä K on joskus alkanut seuraamaan. C ei ole niin tunnettu, että joku olisi ihan sattumalta osannut yhdistää hänen kuviaan Kärtsän seurueeseen. Heti ensimmäisistä kuvista lähtien C myös yhdistettiin Kärtsään, vaikka ihan yhtä hyvin olisi voitu puhua Ronysta. Tarkoitushakuista sanon minä.
Ensinnäkin koko juttu lähti siitä kun C itse pisti kuvia Thainyrkeilystä missä oli täysin avoimesti Käärijän kanssa. R oli pistänyt kuvia istagrammiin missä näkyi K ja C. C ei ole missään vaiheessa piilotellut sitä että on K kanssa. Totta helvetissä joku fani näkee yhteyden kuvien välillä. Ei C Instagrammi ole yksityinen. Hän saa elantonsa Instagrammista. K on tarkempi yksityisyydestään mutta ei C. Jos K haluaa deitailla C kanssa niin kannattaa varautua siihen, että tämä liitto ei pysy yksityisenä. C ei pistä Instagrammiaan lukkoon.Esitätkö tyhmää? Kyse on YKSITYISASIOISTA, jotka on stalkkeroitu. Kukaan ei tietäisi tästä, jolleivät kompostimammat pitäisi niin tärkeänä kaivella esiin asioita ja yhteyksiä. Tällainen ei vain yksinkertaisesti ole cool.
No ei ole nyrkkeilykuvissa ollut näkösällä K ja C yhdessä missään, käsikuva jostain baarista oli missä näkyi neljän henkilön kädet ilman naamoja kyllä.Ensinnäkin koko juttu lähti siitä kun C itse pisti kuvia Thainyrkeilystä missä oli täysin avoimesti Käärijän kanssa. R oli pistänyt kuvia istagrammiin missä näkyi K ja C. C ei ole missään vaiheessa piilotellut sitä että on K kanssa. Totta helvetissä joku fani näkee yhteyden kuvien välillä. Ei C Instagrammi ole yksityinen. Hän saa elantonsa Instagrammista. K on tarkempi yksityisyydestään mutta ei C. Jos K haluaa deitailla C kanssa niin kannattaa varautua siihen, että tämä liitto ei pysy yksityisenä. C ei pistä Instagrammiaan lukkoon.