V
vierailija
Vieras
Tiedät kyllä mitä se tarkoittaa!
BD
Noh noh, Bojanilla on vain yksi ihminen aina mielessä = Tauski
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tiedät kyllä mitä se tarkoittaa!
BD
Omiasi keksit
Juu ei iskenyt.
Jorma ja Bojan näyttää samanikäisiltä.
B jos ajais hiukset niin ei tosiaan erottais. Suun jos avaa, ehkä tajuaa. Jormalla möreämpi ja vähemmän homomaisempi ääni.Eihän mammat ees yöllä erottaisi et kumman vieressä ovat. Tuntuma sama.
Voi kuinka liikuttavaa tuo huolehtimisesiEtkö päässyt mukaan kateellinen raasu.![]()
Voi voi, sitten olen tälläinen huonompi fani, ihan muuta asiaa on tullut X:ssäkin vastaan, tumpussa en oo käyny kuukausiin.Oot fani ja silti noin pihalla?!
Voi kuinka liikuttavaa tuo huolehtimisesiDiscord ei ole enää aikoihin ollut paikka parhaan tiedon jakamiselle, siellä kun pesivät kaltaisesi pellet.
Voi voi, sitten olen tälläinen huonompi fani, ihan muuta asiaa on tullut X:ssäkin vastaan, tumpussa en oo käyny kuukausiin.
Siis millä tavalla seuraa, satunnaisesti katon jotain stooreja ym. lähinnä Bojan, haastatteluja ja tälläisiä en käännä, liian vaivalloista minulle.Et seuraa Jokereita ollenkaan? Jos seuraat, niin tiedät mistä puhutaan.
Ja tietysti jodelissa tulee asioita seurattua eri langoissa.Siis millä tavalla seuraa, satunnaisesti katon jotain stooreja ym. lähinnä Bojan, haastatteluja ja tälläisiä en käännä, liian vaivalloista minulle.
DtauskiNoh noh, Bojanilla on vain yksi ihminen aina mielessä = Tauski
Ja kohta joku sanoo siellä esim eriävän näkemyksensä prismoista ja sitten säpistään taas. Ikiliikkuja!!!!!Nyt alkoi B/K:ssa taas uuden pienemmän ryhmän perustaminen. Shippimammat vastaan realismi.![]()
Pitkäsieraimien vihaaja varmaan kelpuuttaa Sampsun sieraimetSaakohan Sami nekun kautta happea ollenkaan, kun silmälasit pusertaa sieraimet pahemmin umpeen kuin kuviokellujan nenäklipsi.
Borma on kuuma !Jorma ja Bojan näyttää samanikäisiltä.