V
vierailija
Vieras
Ai tunteista tsiilaan?Ei Bojan halua tuoda häntä, nyt on yhteistä aikaa Jeren kanssa ja voIdaan keskustella tunteista
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai tunteista tsiilaan?Ei Bojan halua tuoda häntä, nyt on yhteistä aikaa Jeren kanssa ja voIdaan keskustella tunteista
No enhän ole, itse olet.Olet fani, joka on pihalla kaikesta. Mielenkiintoista. Taisit paljastua lopullisesti trolliksi.
Ei se trolli ole, yksinkertainen vain.Olet fani, joka on pihalla kaikesta. Mielenkiintoista. Taisit paljastua lopullisesti trolliksi.
Mitä kuraa on muka saanut niskaansa? Eiköhän pimppi-h**rittelut ole ihan arkipäivää noille tissi- ja pyllykuvatöröttäjille.
Jeren tunteista isoihin kiekkomiehiinEi Bojan halua tuoda häntä, nyt on yhteistä aikaa Jeren kanssa ja voIdaan keskustella tunteista
Et taida uskoa edes sitä et kuu kiertää maata.Minä en kyllä usko minkään D mukana oloon.
Ei se trolli ole, yksinkertainen vain.
Ja mistäs tämäkin randomtieto on peräisin.Rony käväissyt tänään työpaikallaan.
Ai kiertää vai?Et taida uskoa edes sitä et kuu kiertää maata.
Tää on aika jännä, jos Bojan on nyt Kärtsän kanssa Thaimaassa, että mikä voima hänellä on saada myös Jere vaikenemaan asiasta. Ja miksi asiasta pitää vaieta... hmmm?Perskärpäsenä, joka roikkuu menestyvien siivellä![]()
Varmasti HR:n jälkeen seuraava kohde, pikkarit jo valmiiksi märkinäOnko mammat valmiina shippamaan Samia ja Jormaa?
Koska Dzejkku on messissä.Tää on aika jännä, jos Bojan on nyt Kärtsän kanssa Thaimaassa, että mikä voima hänellä on saada myös Jere vaikenemaan asiasta. Ja miksi asiasta pitää vaieta... hmmm?
En kyllä oikein usko täh'än yhdessä menemiseen. Bojanille ois varmasti ollut "turvallisinta" ottaa silloin yhteiskuva muiden kanssa ja puhua somen sulkemisestaan. Se, että hän oli kuvissa yksin on todellakin aika sus.En usko, yhdessä ne kaikki on menossa. Ja naiset on varmasti mukana kuten viimeksi.
No kun Boijaaani saatiin Thaikkuihin niin...Rony käväissyt tänään työpaikallaan.
No miksi sitten täällä puhuminen ois ongelma?Sun mielestä se sitten on ihan arkipäiää ja ok? Kenekään ei tarvitse saada sellaista niskaansa. Ei kenekään. Mutta eipä taida nämä pt:t kauaa sellaisia katsella vaan bänniä pamahtaa.
Häh? Täysin epäloogista. Silloinhan just ois helppoa mainostaa, että Jeren kanssa täällä oon.Koska Dzejkku on messissä.
Tää on aika jännä, jos Bojan on nyt Kärtsän kanssa Thaimaassa, että mikä voima hänellä on saada myös Jere vaikenemaan asiasta. Ja miksi asiasta pitää vaieta... hmmm?
Jännää = IhanaaOnpa tosiaan jännää. Kynnet on jo pureskeltu vereslihalle.
No miksi sitten täällä puhuminen ois ongelma?
Jännää = Ihanaa
Niin, sulle ehkä. Minulle ei ole naisena ollut koskaan, koska tiedän arvoni.Naisviha ja kaikenlainen vihamielinen arvostelu on ongelma ihan missä vain.
Ai jos tuollainenkin asia on ihanaa? Eikös se tarkoita ennemmin aika rikasta elämää?Onpa köyhää elämää.