V
vierailija
Vieras
UMK oli 2025 neljänneksi katsotuin ohjelma. Näkyvyys on huikea. Itse olisin suostunut juontajaksi.Miksiköhän tätä niin moni odotti. Miksi hän nyt haluaisi siihen vähän jo aikansa eläneeseen juttuun palata
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
UMK oli 2025 neljänneksi katsotuin ohjelma. Näkyvyys on huikea. Itse olisin suostunut juontajaksi.Miksiköhän tätä niin moni odotti. Miksi hän nyt haluaisi siihen vähän jo aikansa eläneeseen juttuun palata
Mua rehellisesti naurattaa, että vanhat mammat jauhaa siellä kahden kaveruksen ystävyydestä ja sit kun mainitaan kumppanit niin hirvee denial ja hyökkäysMutta jos näin on, niin mitä se haittaa, jos joku arvostelee? Vai olitko team loukkantunut, jos joku sanoi jotain kumppaneista?
Varmaan naiset on vaan kulissia ja pojat lomailevat siellä keskenäänOnneksi K näyttää pitävän myös Džejlasta. Mukavampi sitten kaikille olla sillä mahdollisella yhteisellä lomalla, kun hiukan tuntevat hekin jo toisensa ennestään.
No K:ta tuskin on kysytty, kun miettii Vain Elämää sekoiluja.UMK oli 2025 neljänneksi katsotuin ohjelma. Näkyvyys on huikea. Itse olisin suostunut juontajaksi.
Eihän tota mitenkään ole selvitetty.Ei ne Thaikuissa edes ole. Kone, jolla menivät, ei lentänyt Thaikkuihin silloin
Trololol.Varmaan naiset on vaan kulissia ja pojat lomailevat siellä keskenään![]()
Mua rehellisesti naurattaa, että vanhat mammat jauhaa siellä kahden kaveruksen ystävyydestä ja sit kun mainitaan kumppanit niin hirvee denial ja hyökkäys![]()
Mistä sinä Bn seuralaiset tiedät, eihän sieltä ole mitään päivityksiäKuntovalmentaja ei mikään kumppani automaattisesti ole. Eivät myöskään kaksi Thaikuissa olleet. B:n seurassa ei näy ketään.
Ja siellä ne hymyssä suin nälvii toisilleen ja kutsuu itseään älykkäiksi aikuisiksiMua rehellisesti naurattaa, että vanhat mammat jauhaa siellä kahden kaveruksen ystävyydestä ja sit kun mainitaan kumppanit niin hirvee denial ja hyökkäys![]()
Johan se Boitsu oli sinne (tai ainakin jonnekin perille) saapunut, se kuva hänestä koneessa tuli varhain keskiviikkoaamuna.Sillä on nyt kiire laittaa hiukset minttiin, ajaa parta ja vetää kajalit silmiin, jotta on söpiksenä kun poikkis saapuu![]()
Ei niitä myöskään kuvitella päästä ilman parempaa tietoa.Mistä sinä Bn seuralaiset tiedät, eihän sieltä ole mitään päivityksiä
No se nyt ei näihin keskusteluihin liittynyt mitenkään, uuno. Plus minkä paskan? Itse laittoivat samaan aikaan kuvia tuottaakseen kyseistä ”paskaa” ja pulinaa, nauraakseen sille, kavereita kun ovat. Ei se ole heidän herkkiä sielujaan hetkauttanut mihinkään suuntaan.Tairaa olla kyllä hiljenny sen paskan takia, mitä C on saanu palstoilla niskaansa. K:lle on varmasti raskasta, jos muut kärsii hänen vuokseen.
Ette ehkä huomannur, mutta se oli postannut leivonnaisen kuvan tyyliin "tällä saa leveän takamuksen" tms
Ei tietenkään kuvitella. Faktoja puhutaan.Ei niitä myöskään kuvitella päästä ilman parempaa tietoa.
Ahistaa, eihän siinä muuta syytä ole. Hajoaa ne parempina kypsinä aikuisina itseään pitävien haavemaailmat. Ja kyllähän se nyt pitkäaikasen puolison kanssa tietenkin matkustaa.Miksi piti poistaa kommentti, että joku seuralainen sillä Bllä on? Eihän siinä sanottu, että olisi mikään gf mukana tai mitään. Todettiin vaan, että joku toinen ne lentokonekuvat oli ottanut.
Hohhoijaa, ei pärjäis yhtään tollaisessa, mistähän ees keksitty.
Ahistaa, eihän siinä muuta syytä ole. Hajoaa ne parempina kypsinä aikuisina itseään pitävien haavemaailmat. Ja kyllähän se nyt pitkäaikasen puolison kanssa tietenkin matkustaa.
No K:ta tuskin on kysytty, kun miettii Vain Elämää sekoiluja.
Kärtsä ei sekoillut yhtään siellä VE:ssä, sinä kyllä sekoilet. Hienosti veti ja niin yleisö kuin ne artistikamut siellä kehui. Muutenkin juontajat sovitaan paljon aikaisemmin.
Älä väitä imurimiehelle vastaan!Kärtsähän oli VEssä just niin ihana ja sympaattinen itsensä kuin aina muutenkin. Se mitään sekoillut.
Ei ole siltä ihmiseltä.Älä väitä imurimiehelle vastaan!
Joo me tiedetään sun huvittavat komppauksetEi ole siltä ihmiseltä.