V
vierailija
Vieras
Postasiko se mitään siltä alkuvuoden Dubain reissulta viime vuonna?Mistä sinä sen tiedätVälillä on pitkiä aikoja hiljaa somessa jos on keikkatauko.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Postasiko se mitään siltä alkuvuoden Dubain reissulta viime vuonna?Mistä sinä sen tiedätVälillä on pitkiä aikoja hiljaa somessa jos on keikkatauko.
Oli sieltä montakin stooria, siellähän oli mukana se toinen siskokin perheineenPostasiko se mitään siltä alkuvuoden Dubain reissulta viime vuonna?
Ei yhtään keikkaa. Aika selvä keissi.Nyt täällä tyypit odottavat, että Bojan ilmaantuisi johonkin Thaikkuihin samalla altaalle Jeren kanssa. En äkkiseltään usko. Ei ole reissussa yksin, mutta eihän se Jerekään yksin ole. Mielenkiintoista. Ja Bojan on reissussa kuukauden, tai ainakin IG:stä poissa niin kauan.
Muistaako kukaan, millainen on Dzejlan keikka-aikataulu helmikuun aikana?
Ihan hyvin voivat olla.Eikö siis muut joksut ole mukana?
Joo siskon muistan ja että Dz näkyi siskon stooreissa. En muista mitä Dz itse postasi.Oli sieltä montakin stooria, siellähän oli mukana se toinen siskokin perheineen
Tuskin, olisi ne muutkin jotain postanneet tai näkyneet Bn stooreissa.Ihan hyvin voivat olla.
No yhteisestä lomasta ovat puhuneet, vai tulevatko eri aikaan.Tuskin, olisi ne muutkin jotain postanneet tai näkyneet Bn stooreissa.
Ehkä Seikku ja Boikkeli menee eka Dubaihin.No yhteisestä lomasta ovat puhuneet, vai tulevatko eri aikaan.
Ihana pariskuntalomaNo yhteisestä lomasta ovat puhuneet, vai tulevatko eri aikaan.
Ei se nyt Dubaihin mene tommosessa makuuvaunussaEhkä Seikku ja Boikkeli menee eka Dubaihin.
Ai niin kun Bojan on sivistynyt ja rahakas bisnesmies, se käy vaan Dubaissa.Ei ikinä Bojan mene mihinkään Thaikkulaan.
Hyvää salapoliisityötä!Melkein kuin että ”My man”![]()
Yök, onneksi syön itse oikein niin ei koskaan mitään ongelmia.Ärsyttää, oon puristanu samaa pökälettä ulos nyt toista vuorokautta. Ei vaan mahu peräreiästä ulos, aina jää huulille. En viitti liikaa pusertaa, kun eikö peräsuoli voi plumpsahtaa ulos, jos liikaa pusertaa.
Missä tälläinen käsi näkyy?
Pilko se sulkijalihaksella. Niin minä teen.Ärsyttää, oon puristanu samaa pökälettä ulos nyt toista vuorokautta. Ei vaan mahu peräreiästä ulos, aina jää huulille. En viitti liikaa pusertaa, kun eikö peräsuoli voi plumpsahtaa ulos, jos liikaa pusertaa.
Aha, oon kattonut vaan huonosti sitten.![]()
Screenshot 20260204 090346 Instagram hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260204 090346 Instagram palvelussa ImgBBibb.co
Ärsyttää, oon puristanu samaa pökälettä ulos nyt toista vuorokautta. Ei vaan mahu peräreiästä ulos, aina jää huulille. En viitti liikaa pusertaa, kun eikö peräsuoli voi plumpsahtaa ulos, jos liikaa pusertaa.
Voi painaa ihoa siitä vierestä, näin tehdään hoitoalalla myöskin, onneksi en tee sitä enää.Pilko se sulkijalihaksella. Niin minä teen.
No kannattais syödä se viisi kertaa päivässä ja sopivan kokoisia annoksia niin tän kaltaisilta ongelmilta välttyy. Aamukahvi ja puuro luulis auttavan kanssa, riittävä veden juonti, kasvikset.Apteekista saa ilman reseptiä sellaisia näppäriä pieniä ja helppokäyttöisiä peräruiskeita, joilla hätä helpottaa nopeasti. Itsekin joudun välillä käyttämään.
No se pökäle on ihan siinä huulilla. Hajottaako se peräruiske sen pökäleen vai pitäiskö olla syvemmällä?Apteekista saa ilman reseptiä sellaisia näppäriä pieniä ja helppokäyttöisiä peräruiskeita, joilla hätä helpottaa nopeasti. Itsekin joudun välillä käyttämään.