V
vierailija
Vieras
Vain kekätossari.Ei kyllä todellakaan löydy.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vain kekätossari.Ei kyllä todellakaan löydy.
Paikan pervo mies.Vain kekätossari.
Mitä minusta, en nyt ihan ymmärtänyt.Vain kekätossari.
En ole mies, eipä taida löytyä sellaisia täältä.Paikan pervo mies.
Asuu osan vuodesta kyllä siellä.Ei asu. Käyt vähän hitaalla
Mitäpä ihan vilpittömästi veikkaatte, kummankohan kainaloa, noista viinaan menevistä möhömahoista, tuo daami lämmittää? Miettikää statusta ja tienestejä, mitäpä luulette?
Missä siellä?Niin ja siellä tiedettiin, että ovat vanhoja tuttuja vuosien takaa.
Jodelin julkkisjuoruissaMissä siellä?
Uuuuh. Minä osaanEn kyllä osaa kuvitella K:ta sekstaamassa ton kanssa, saati B ja D keskenänsä.
Aa, eikö se poistunut vieläkään, oon modannutkin jo monta kommenttia poies.Jodelin julkkisjuoruissa
Sehän on hieno pohjaNiin ja siellä tiedettiin, että ovat vanhoja tuttuja vuosien takaa.
Niin eivät siis voi olla ihan vaan kavereita?Sehän on hieno pohja![]()
Tseikku tykkää bdsm-hommista!Mutta mitäs tämä nyt tarkoittaa kun Seija laittaa jollekin serbialaiselle laulajalle VALKOISEN sydämen?!!?
Tää uusi tuskin haluaa jäädä seinäkukkaseksi kuten edellinen. Käärijälle tulee vaikeaa jos haluaa suhteen salassa pitää.
Tai vielä pahempaa, nainen ja mies vois olla yhdessäTeille nauretaan jo muuallakin. Mitä muuta voi mummopalstalta odottaakaan, ette vaan voi nähdä että mies ja nainen viettäis aikaa yhdessä kaveripohjalta. Oli se sitten K tai joku muu.
Siinä on mummoille m&m kontsaa.Rony on jo vietelly K Juniorin. (Stoorinsa) Sakkoliha meni nyt mammoilta ohi
Eikä tiedetty. Jostain kommentoijasta "tuntui siltä/oli sellainen muistikuva". Joku puolestaan tiesi, että alkoivat seurata toisiaan viimeisimmillä TikkurilafestareillaNiin ja siellä tiedettiin, että ovat vanhoja tuttuja vuosien takaa.
Kiitos? Aikuinen nainen, älä viitsi. Hehkutat täällä sairaita fantasioitas oikeista ihmisistä. Etkö edes häpeä?Lopeta itse tuo iänikuinen loukkaava jankuttaminen ja trollaus. Kiitos!