V
vierailija
Vieras
Siihen en ota kantaa kenen valmennuksessa on vai onko missään. Joka tapauksessa muutosta näkyy jo.Sulla on oikeasti näössä vikaa. Ihan selvästi on K hoikistunut marras-joulukuusta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siihen en ota kantaa kenen valmennuksessa on vai onko missään. Joka tapauksessa muutosta näkyy jo.Sulla on oikeasti näössä vikaa. Ihan selvästi on K hoikistunut marras-joulukuusta.
En minäkään kyllä huomaa.Sulla on oikeasti näössä vikaa. Ihan selvästi on K hoikistunut marras-joulukuusta.
Se möhömahakuntopiiri miehille on muuten tiistaisin, että sinne vaan rohkeasti!En minäkään kyllä huomaa.
En minäkään kyllä huomaa.
Ihan vapaasti voit mennä.Se möhömahakuntopiiri miehille on muuten tiistaisin, että sinne vaan rohkeasti!
Tämä!Sulla on oikeasti näössä vikaa. Ihan selvästi on K hoikistunut marras-joulukuusta.
Sinulle höpsö.Ihan vapaasti voit mennä.
No en oo mielestäni, jos tiedän päähenkilöiden nimet ja tavan puhua. Syvemmälle ihon alle ei noiden näyttelijähahmojen kipinöillä (jotka ei herättäny yhtään mitään) ja pehmopor*olla tällä kertaa mentyOlet ihan yhtä vihakoukussa HR:ään kuin Bojereen. Hyvin perillä näytät olevan molemmista.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, minkä ikäinen itse olet?Tarviitko vinkkejä ikäihmisten kuntopiiriin, jossa saa läskit lätisemään ja möhömahat liikkeelle?
Mä veikkaan, että hän on tollanen 39v. Osaa oikeaoppisesti käyttää sanaa "ikäihminen".Ihan mielenkiinnosta kysyn, minkä ikäinen itse olet?
Eli vanha itsekin.Mä veikkaan, että hän on tollanen 39v. Osaa oikeaoppisesti käyttää sanaa "ikäihminen".
Minkä ikäinen sinä olet?Ihan mielenkiinnosta kysyn, minkä ikäinen itse olet?
Etsitkö seuraa, täällä mies 65, kaikkiruokainen, ei haittaa maha naisella.Ihan mielenkiinnosta kysyn, minkä ikäinen itse olet?
Tykkäätkö katsella telkusta mitättömän näköisiä neitihomoja esittämässä jääkiekkoa pelaavia alffoja? Yst vast nimi. "Seuraa Katselu - ja runkkausmaratonille"Etsitkö seuraa, täällä mies 65, kaikkiruokainen, ei haittaa maha naisella.
Varmaan on K katsonutkin ihan oikean änärin kainalossaOnkohan B jo katsonut HR:n? Ja K? Miettivätköhän omaa suhdettaan kans tässä, kun HR kundit on nyt niin suosittuja ja heitä shipataan.