K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuka on Bojania tässä ajatellutkaan. Mitään oikeita todisteita mistään uudesta suhteesta ei ole olemassa, vain teidän pakkomielteisten stalkkereiden päätelmiä. Antaisitte ihmisten olla rauhassa. Mitä väliä sillä on kenen kanssa kukakin seurustelee tai kaveraa tai mitä tahansa.
t. eri

Juuri tämä. Turha luulla et jotakuta Bojanistia oikeesti kiinnostaa et onko Jerellä tyttöystävä vai ei. Jos joku 0.1% elää harhakuvissa niin anna elää. Ei tossari muuta ajattelumaailmaansa vaikka Jere menisi naimisiin naisen kanssa.

Oletko sattunut kiinnittämään huomiota sellaiseen pikkuseikkaan, että lähes koko Kärtsän tiimi ja kiertueporukka koostuu hänen vanhoista ystävistään. Jokunen on tuttu jopa lapsuudesta tai nuoruudesta asti.

Sun olisi jo aika päästää irti tuosta vihasta ja parasosiaalisesta suhteestasi Kärtsään.

💯 Tää Pipis-isomies fanaatikko taitaa olla syvemmällä suossa kuin yksikään tossari ikinä.

Juuri tämä. Turha luulla et jotakuta Bojanistia oikeesti kiinnostaa et onko Jerellä tyttöystävä vai ei. Jos joku 0.1% elää harhakuvissa niin anna elää. Ei tossari muuta ajattelumaailmaansa vaikka Jere menisi naimisiin naisen kanssa.

Tää x 💯. Tossari on tossari vaikka voissa paistaisi. Pipis fanaatikko taas on kuin ateisti uskovaisten herätyskokouksessa.

Voi kauhee kun tekee ihan pahaa kattoa kuinka ne kärventää itseään siellä. Sekä K itte että matkaseura. Toivottavasti on suojakertoimet kunnossa, vaikka tuskin silläkään kaikkea tuhoa pystyy estämään.

Sä tuut hävimään tän vedon sä Häärijäfani. Miltäs tuntuu, kun oot koko ajan jankuttanu et mutku kalenterissa sanottiin ja blaa blaaa.

Näin sitä järjestellään aikaa oikeasti tärkeälle lähipiirille. Eikä noille (tiedostamattaan) hyötyjäroikkujille. Hyvä hyvä!

(Ystäviä muuten ei koskaan kannata ottaa omille palkkalistoille eikä intohimojuttuja muuttaa päivätyöksi. Siitä ei seuraa kuin vttuuntumista ennen pitkää)
Mua kiinnostaa edelleen se sun imurin imuteho, etkö uskalla vastata? Käytkö imuroimassa kavereillasi myös?

P ja S olivat luoneet merkittäviä katseita toisiinsa eduskunnan istunnossa. Istunnon jälkeen he hiipivät salaa eduskunnan saunan hämäryyteen ja tarrautuivat toisiinsa kuin nälkää näkevät. Kiukaan puut rätisivät P:n ja S:n kiihkon tahtiin.

Mua kiinnostaa edelleen se sun imurin imuteho, etkö uskalla vastata? Käytkö imuroimassa kavereillasi myös?
Mua vaan ihmetyttää että ketään K fania ei hirveesti kiinnosta, että K itse kertoi Eskon podcastissa tarpeestaan irtiottoon. Varmasti on tullu siihen tulokseen että Taikkuihinkin lähti pienemmälllä porukalla ja ottaa aikaa itselleen nuoruusaikojen frendin ja pikkubroidin kanssa

Yhteistyössä