V
vierailija
Vieras
En minä tiedä, kun en ole siellä. Mutta täällähän ne aina purkaa pahaa oloa. Samaa naisvihaa, mitä oli vauvallakin.No mistä ne ny taas riitelee?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En minä tiedä, kun en ole siellä. Mutta täällähän ne aina purkaa pahaa oloa. Samaa naisvihaa, mitä oli vauvallakin.No mistä ne ny taas riitelee?
Sama saari on![]()
Jos saa K kuntoon niin plussaa. Eikä varmana pistä tiliä lukolliseksi kuin edellinen.Miksi täällä valitetaan Kn uudesta emännästä? Se on samanikäinen, urheilullinen hyvinvointivaikuttaja, jolla on semijulkinen työ ja aktiivinen some. Fanin näkökulmasta ei olisi voinut paremmin valita.
Hei, saako korjata: Jerppa- norppaThaimaan saarella pikkuinen Jere norppa.
Höpön löpöä, saa kirjoitella ihan siinä kuin muutkin. Edelleen ei vastattu mistä samalla rannalla oleminen todistuu.Toi urpo vois a) pysyä hiljaa tai b) hankkia ajantasaiset välineet
Ei vauvalla mitään tollaista ollut, ja ne eilenkin tuodut ei ole naisvihaa.En minä tiedä, kun en ole siellä. Mutta täällähän ne aina purkaa pahaa oloa. Samaa naisvihaa, mitä oli vauvallakin.
HyljeThaimaan saarella pikkuinen Jere norppa.
Tuo sekoaa vielä tuohon naisvihan näkemiseensä kaikkiallaEi vauvalla mitään tollaista ollut, ja ne eilenkin tuodut ei ole naisvihaa.
Oon huomannut, että ne on pari kolme mammaa, joka siellä sitä viljelee. Ja samat käy ilmeisesti täälläkin.En minä tiedä, kun en ole siellä. Mutta täällähän ne aina purkaa pahaa oloa. Samaa naisvihaa, mitä oli vauvallakin.
Yks on ainakin kova haukkumaan myös K:ta. Sen nimimerkin tunnistaa täälläkin.Oon huomannut, että ne on pari kolme mammaa, joka siellä sitä viljelee. Ja samat käy ilmeisesti täälläkin.
Kuka? Eikö ne kaikki ole siellä K faneja?Yks on ainakin kova haukkumaan myös K:ta. Sen nimimerkin tunnistaa täälläkin.
kaikkihan Aiton tietääYks on ainakin kova haukkumaan myös K:ta. Sen nimimerkin tunnistaa täälläkin.
Oon huomannut, että ne on pari kolme mammaa, joka siellä sitä viljelee. Ja samat käy ilmeisesti täälläkin.
Eipä häntä täällä ole enää ikävä kyllä näkynyt.kaikkihan Aiton tietää
Yks on ainakin kova haukkumaan myös K:ta. Sen nimimerkin tunnistaa täälläkin.
Joka päivähän aito käy raportoimassa kullan hinnan.Eipä häntä täällä ole enää ikävä kyllä näkynyt.
Mitä ihmettä tekee shippidiscordissa sit ylipäätään?Paras on heterojankkari mummo, joka ottanut elämäntehtäväkseen muistuttaa siiitä että K on hetero.
Taitaa olla eri kultatyyppi, plus nykyään taitaa muutoinkin kirjoitella vaan toisaalle.Joka päivähän aito käy raportoimassa kullan hinnan.
No sietävät Bojanin yhteydessä, hölmö, eikä tarkoita K:n vihaamista sit kuitenkaan. Jotkut ei siedä normikritiikkiä edes.En oo koskaan ymmärtänyt shippareita, jotka shippaa vaikka eivät siedä shipin toista osapuolta
Kyllä A täällä edelleen on, tunnistaa tyylistä.Taitaa olla eri kultatyyppi, plus nykyään taitaa muutoinkin kirjoitella vaan toisaalle.
Minne se täältä lähtisi?Taitaa olla eri kultatyyppi, plus nykyään taitaa muutoinkin kirjoitella vaan toisaalle.
Mitä ihmettä tekee shippidiscordissa sit ylipäätään?
No eikä ole, varmaan kuukauteen kirjoittanut mitään, ei ole ku se yksi tossari(mummo?) minun lisäksi enää.Kyllä A täällä edelleen on, tunnistaa tyylistä.