K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on kösikirjotuksessa sarja, missä Raimo ja Jarmo, kaks maatalon isäntää, löytää varttuneempana toisensa ja itsensä. Kanalan hämyisessä valossa pystyy katsoja eläytymään siihen jäätävään kemiaan, kun kaksi oman elämänsä vankilassa elänyttä juroa miestä vihdoin uskaltaa vapautua todelliseen hekumaan ja aitoon tunteeseen.

Mulla on kösikirjotuksessa sarja, missä Raimo ja Jarmo, kaks maatalon isäntää, löytää varttuneempana toisensa ja itsensä. Kanalan hämyisessä valossa pystyy katsoja eläytymään siihen jäätävään kemiaan, kun kaksi oman elämänsä vankilassa elänyttä juroa miestä vihdoin uskaltaa vapautua todelliseen hekumaan ja aitoon tunteeseen.
Mä muuten niin samaistuisin tohon, mutta kanojen hyvinvointi menee edelle. Ei ne halua katsella kiimaisia Raimoja

Kamera-ajoillla osoitellaan mummoille ett tässä mennään nyt japsin pään sisään ja näin hän tuntee epävarmuutta ja kas, kiihkoakin (vai mikä se tumma nökönaama oli, Hollantilainen)Niin valmiiksi pureskeltua ja unettavaa ja epäuskottavaa pehmosoopaa, että hyvää päivää
Et vissiin aiemmin oo kattonu mitään sarjoja/leffoja jos tuo on sulle uutta että erilaisilla elementeillä kuvataan niitä henkilön tunnetiloja, joita ei voida ääneen sanoa

Ja muutama miljoonaa muutakin, harmi kun jäät paljosta paitsi nyt
Nää mukaan tempautuneet massat on pääosin näitä homop*rnoneitsyitä, joille tuo on tehty mahdollisimman helpoksi entraceksi kuikkimaan miesten välistä aitoa kiimaa tai jotain.

Voin kertoa, että mun aivot on jo kyllästetty paljon täytelaisemmillä jutuilla... Tuo sarja on sama kuin Mikki Hiiri mulle. Ei vaan toiminut Aku Ankassa, vaikka kuinka yritin opetella tykkäämääm Mikki Hiirestä.

Ja juu
Seuraavaksi sanot, että sarjalla paljon homofaneja. Homojen kesken mieltymykset sarjaan jakautuu myös. Osa pitää sinä keinotekoisena, naisyleisölle suunnattuna fetisointina, osa heppoisena viihteenä.

Käärijä elää siellä nyt vapaan miehen elämää originaalissa porukassaan eikä tartte sinne mitään myöhempien aikojen chihuahuaa nuolevia temumongoja, jotka on hyötyneet ystävyydestä jo vähän liikaa. Aikansa kutakin. Perseet on hassuhaisteltu ja rahat siitä onnellisesti tilillä.

Edelleen. Palataan tähän myöhemmin. Ihan turha on olla noin väkisinväännetysti hassunhauska (not!) noissa solvauksissa. Ystäviä ovat ja aivan varmasti läheisempiä kuin jonkun Boikkelin kanssa.

Nää mukaan tempautuneet massat on pääosin näitä homop*rnoneitsyitä, joille tuo on tehty mahdollisimman helpoksi entraceksi kuikkimaan miesten välistä aitoa kiimaa tai jotain.

Voin kertoa, että mun aivot on jo kyllästetty paljon täytelaisemmillä jutuilla... Tuo sarja on sama kuin Mikki Hiiri mulle. Ei vaan toiminut Aku Ankassa, vaikka kuinka yritin opetella tykkäämääm Mikki Hiirestä.

Ja juu
Seuraavaksi sanot, että sarjalla paljon homofaneja. Homojen kesken mieltymykset sarjaan jakautuu myös. Osa pitää sinä keinotekoisena, naisyleisölle suunnattuna fetisointina, osa heppoisena viihteenä.
Sarja on tehnyt jo historiaa mm. miten korkeelle se on arvioitu, joten 🤙

Ja juu

Ootas vaan kun pääset näkemään ja eläytymään Raimon ja Jarmon hekumaan. Siitä on siloteltu kaukana, kun liha lotisee ja miehiset feromonit vaan lentelee ruudun toisellekin puolelle. Kanalan maalisromanttinen tunnelma saa kokeneenkin katsojan pauloihinsa. Ihan eri levelillä näihin lällysarjoihin verrattuna, lupaan.

Ja muutama miljoonaa muutakin, harmi kun jäät paljosta paitsi nyt
Mua ei harmita yhtään, että joku itseään muita parempana pitävä kompostiprinsessa jää jostain paitsi. Rypeköön omassa negatiivisuudessaan. Se, että mm. Golden Globen ja olympialaisten organisaatiot ja Kanadan pääministeri ovat meidän miljoonien fanien tavoin osoittaneet arvostustaan sarjalle ja sen nuorille pääosan esittäjille vain muutaman kuukauden sisällä sarjan julkaisusta, puhuu omaa kieltään sarjan ja sen näyttelijöiden poikkeuksellisesta vetovoimasta. Jos joku kompostissa ei sitä tunnista tai siitä perusta, se on sitten ihan henkilökohtainen voivoi.

Ja juu

Sarjasta pitää myös ”heteromiehet”, jotka haluaisivat tietää et miltä tuntuu, kun salamapötkö tungetaan donitsiin.

Mua ei harmita yhtään, että joku itseään muita parempana pitävä kompostiprinsessa jää jostain paitsi. Rypeköön omassa negatiivisuudessaan. Se, että mm. Golden Globen ja olympialaisten organisaatiot ja Kanadan pääministeri ovat meidän miljoonien fanien tavoin osoittaneet arvostustaan sarjalle ja sen nuorille pääosan esittäjille vain muutaman kuukauden sisällä sarjan julkaisusta, puhuu omaa kieltään sarjan ja sen näyttelijöiden poikkeuksellisesta vetovoimasta. Jos joku kompostissa ei sitä tunnista tai siitä perusta, se on sitten ihan henkilökohtainen voivoi.

Mun silmissä ne päätähdet on kuin nuoret Petteri Orpo ja Sebu Tynkkynen.

Hitsit, pitäisikö minun vaihtaa B/K discordissa nimimerkiksi kompostiprinsessa.

Ihan offtopiccina oisko se Kanadan pääministeri antanut krediitit siksi, että sarja on ...oh....Cänädäläinen 😄

Yhteistyössä