V
vierailija
Vieras
Kiinnostaa kyllä. Hän on ihan oma ihmisensä eikä mikään "hoito".Ei ketään kiinnosta. B:n hoito kuitenkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiinnostaa kyllä. Hän on ihan oma ihmisensä eikä mikään "hoito".Ei ketään kiinnosta. B:n hoito kuitenkin.
Kiinnostaa kyllä. Hän on ihan oma ihmisensä eikä mikään "hoito".
Vaihdevuodet, hormonitoiminta muuttuu ja päärynävartalo muuttuu omenaksi.Paitsi se on nyt tässä vähän huonompi homma, jos nämä M:koon farkut rupee tuleen isoiksi. Yleensähän minulla on pysynyt toi M, vaikka kuinka pienessä painossa, nykyään enemmän kävelyä tai juoksua seköhän tekee.
Ei ole vaihdevuosia, eikä ole mitään päärynävartaloa koskaan ollut. Mietin et treenasin varmaan liikaa jalkoja salilla silloin nuorempana. Mutta siis laiha olin. Alipainon puolella silloin ne jalat vasta kapeni aikanansa.Vaihdevuodet, hormonitoiminta muuttuu ja päärynävartalo muuttuu omenaksi.
Tunnen ison joukon miehiä eri elämänvaiheista ja -piireistä, eikä kukaan heistä puhu naisista hoitoina. Sellaiset tyypit, jotka käyttävät tuollaisia ilmaisuja, eivät ole miehiä vaan ressukoita.Et ymmärrä miehiä. Hoito hän on.
Plor twist, täähään se ois. Bojan sais HäärijänDzeijla
Varmasti on päärynä jos on hoikkanakin M-koko eikä ole pitkä, ja jalat ei kapene paitsi alipainoisena.Ei ole vaihdevuosia, eikä ole mitään päärynävartaloa koskaan ollut. Mietin et treenasin varmaan liikaa jalkoja salilla silloin nuorempana. Mutta siis laiha olin. Alipainon puolella silloin ne jalat vasta kapeni aikanansa.
Missä on miehiä näkynyt? Hiiret on asia erikseenEt ymmärrä miehiä. Hoito hän on.
No eihän ole, silloin jos hartiat ja lantio saman levyiset, kapea lantio minulla on. Ja sirot luut.Varmasti on päärynä jos on hoikkanakin M-koko eikä ole pitkä, ja jalat ei kapene paitsi alipainoisena.
Tunnen ison joukon miehiä eri elämänvaiheista ja -piireistä, eikä kukaan heistä puhu naisista hoitoina. Sellaiset tyypit, jotka käyttävät tuollaisia ilmaisuja, eivät ole miehiä vaan ressukoita.
Tuskin minua ois jossain Stockalla päärynäläskinä erehdytty luulemaan mallinukeksi myöskään.No eihän ole, silloin jos hartiat ja lantio saman levyiset, kapea lantio minulla on. Ja sirot luut.
Ja siis toki osa housuista saattoi olla S, ja farkun koot tuumissa en oo niitä vanhoja kokoja painanut mieleen.Tuskin minua ois jossain Stockalla päärynäläskinä erehdytty luulemaan mallinukeksi myöskään.
Tunnen ison joukon miehiä eri elämänvaiheista ja -piireistä, eikä kukaan heistä puhu naisista hoitoina. Sellaiset tyypit, jotka käyttävät tuollaisia ilmaisuja, eivät ole miehiä vaan ressukoita.
Ja siis toki osa housuista saattoi olla S, ja farkun koot tuumissa en oo niitä vanhoja kokoja painanut mieleen.
Ok. Sä elät sitten kait tollasesten ressukoiden maailmassa. Sääliksi käy. Harmi, että et sitten tunne oikeita miehiä. Johtuisko siitä, että vakka kantensa valitsee.Olet nainen ja miehet hillitsee kielenkäyttöä sun lähellä. Kun sä poistut alkaa törkyjutut.
Höpö höpö, mallinukeille laitetaan aina pienemmät koot kuin M, olen ollut vaatekaupoissa töissä. Ehkä sinua luultiin sellaiseksi plus-koon mallinukeksi?Tuskin minua ois jossain Stockalla päärynäläskinä erehdytty luulemaan mallinukeksi myöskään.
Ei vartalotyypit tarkoita läskiä, myös hoikilla on vartalotyyppi.Tuskin minua ois jossain Stockalla päärynäläskinä erehdytty luulemaan mallinukeksi myöskään.
Ok. Sä elät sitten kait tollasesten ressukoiden maailmassa. Sääliksi käy. Harmi, että et sitten tunne oikeita miehiä. Johtuisko siitä, että vakka kantensa valitsee.