V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mites sitten vaikka ihan rakkauselokuvat, joissa tiedät varmasti, et heteroparista molemmat ovat omilla tahoillaan naimisissa tai vaikka kaveriporukasta kertovat jutut ja tiedät, että elokuvan bestikset ovat oikeasti huonoissa väleissä. Hohhoijaa.No en minä ainakaan pysty kuvittelemaan ku tiedän totuuden että.
Minä olen omana itsenäni aivan.
No ei niistä kehitelläkään mitään elämää suurempaa. Katsotaan elokuva, ehkä samaistutaan johonkin, joka koskettaa omaa elämää. Ei niille hahmoille puhalleta uutta itsenäistä elämää keskustelupalstoillaMites sitten vaikka ihan rakkauselokuvat, joissa tiedät varmasti, et heteroparista molemmat ovat omilla tahoillaan naimisissa tai vaikka kaveriporukasta kertovat jutut ja tiedät, että elokuvan bestikset ovat oikeasti huonoissa väleissä. Hohhoijaa.
Niinno varmaan aika harvoin tosiaan tiedänkään niiden henkilöiden oikean elämän taustoja, plus on mielestäni hiukan eri juttu kuitenkin. Enkä paljon katsele edes elokuvia tätä nykyä, aika monethan on näiden maksullisten palveluiden takana myöskin mistä itse en maksa. Mutta tosiaan tän HR sarjan kautta ei se sama aito tunne ihan välity kuin J ja B kohdalla itselleni.Mites sitten vaikka ihan rakkauselokuvat, joissa tiedät varmasti, et heteroparista molemmat ovat omilla tahoillaan naimisissa tai vaikka kaveriporukasta kertovat jutut ja tiedät, että elokuvan bestikset ovat oikeasti huonoissa väleissä. Hohhoijaa.
No ei niistä kehitelläkään mitään elämää suurempaa. Katsotaan elokuva, ehkä samaistutaan johonkin, joka koskettaa omaa elämää. Ei niille hahmoille puhalleta uutta itsenäistä elämää keskustelupalstoilla
No kyllähän sen aidon tunteen näkee. Onhan näitä leffapääosien romansseja paljonkin ja paljon todellisempaa kuin jotkut mummojen väkisin väännetyt shippaukset.No ei niistä kehitelläkään mitään elämää suurempaa. Katsotaan elokuva, ehkä samaistutaan johonkin, joka koskettaa omaa elämää. Ei niille hahmoille puhalleta uutta itsenäistä elämää keskustelupalstoilla
Niinno varmaan aika harvoin tosiaan tiedänkään niiden henkilöiden oikean elämän taustoja, plus on mielestäni hiukan eri juttu kuitenkin. Enkä paljon katsele edes elokuvia tätä nykyä, aika monethan on näiden maksullisten palveluiden takana myöskin mistä itse en maksa. Mutta tosiaan tän HR sarjan kautta ei se sama aito tunne ihan välity kuin J ja B kohdalla itselleni.
Ai tässä tapauksessa heidän vapaa-ajallaan roolin ulkopuolella, eipä vaan niin taida olla.No kyllähän sen aidon tunteen näkee. Onhan näitä leffapääosien romansseja paljonkin ja paljon todellisempaa kuin jotkut mummojen väkisin väännetyt shippaukset.
Niihän sä luulet, totuus on tv- ja leffapiireissä ihan eri.Ai tässä tapauksessa heidän vapaa-ajallaan roolin ulkopuolella, eipä vaan niin taida olla.
Jos ei mitään todisteita ole niin ihan kaikkea ei voi väittää.Niihän sä luulet, totuus on tv- ja leffapiireissä ihan eri.
Näihän se on, pääosan esittäjät usein rakastuu, vaik ois naimisissa ja mikä suhde.Niihän sä luulet, totuus on tv- ja leffapiireissä ihan eri.
Usein ja usein, höpön löpöä.Näihän se on, pääosan esittäjät usein rakastuu, vaik ois naimisissa ja mikä suhde.
No olihan se aito. Ainakin niin kauan kuin sitäkesi. En tiedä nykytilasta.Aito tunneei saatana taas
![]()
Höpö höpö.Usein ja usein, höpön löpöä.
No nää ei oo ainakaan rakastunu. Jutustelee kuin kiinteistöpalvelumiehet aamupalaverissaNäihän se on, pääosan esittäjät usein rakastuu, vaik ois naimisissa ja mikä suhde.
Oot vaan kateellinen.No nää ei oo ainakaan rakastunu. Jutustelee kuin kiinteistöpalvelumiehet aamupalaverissa
No sä et tiedä mitä kulissien takana tapahtuu.No nää ei oo ainakaan rakastunu. Jutustelee kuin kiinteistöpalvelumiehet aamupalaverissa