V
vierailija
Vieras
Noi HR on sitäpaitsi tomnosia nöpönaamoja joilla ei ees kipinöi. Ei millään sieppaa mukaan. Mut oonkin aina ollu vähän valtavirrasta poikkeava
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noi HR on sitäpaitsi tomnosia nöpönaamoja joilla ei ees kipinöi. Ei millään sieppaa mukaan. Mut oonkin aina ollu vähän valtavirrasta poikkeava
Kyllä mammat aidot tunteet tunnistaa![]()
Nää mammat on kuin se yks kunkku, jonka hovimestari joutui tulemaan paikalle kesken hääyön näyttämään, et missä on se kikkelille sopiva reikä
Ei ole, heh heh.Onhan niillä nyt jotain suurempaa keskenään höpsö.
Hänhän on faktana naisen kanssa.Heteropakottajan paluu.
No en minä ainakaan pysty kuvittelemaan ku tiedän totuuden että.Tämä. Palstmammat on aina tunkemassa neliskanttista palikkaa pyöreään reikään.![]()
![]()
"Kyllä se sinne mahtuu, kun oikein pukataan" tuumii Maire.
Huonoa trollausta.Sinä et vaan näe aitoja tunteita.
Niin juuri.No fiktiivistä on vähän vaikea fiilistellä himoiten. Ainakin perus-ihmisen
Hänhän on faktana naisen kanssa.
Niin saisko joltakin mummolta vähän pesää?
Sinä et vaan näe aitoja tunteita.
Nää mammat on kuin se yks kunkku, jonka hovimestari joutui tulemaan paikalle kesken hääyön näyttämään, et missä on se kikkelille sopiva reikä
Toi on pelleilyä, jos tajuat.Aidot tunteet sulla on perseessäsi
Niin, ei kiinnosta peen vertaa.Naurattaa se kun viestejä poistuu mut tää jää.![]()
Typerä lepso.Aidot tunteet sulla on perseessäsi
Toi on pelleilyä, jos tajuat.
Typerä lepso.
Höpö höpö.Täällä on vain miehiä, pönttö
Minä olen omana itsenäni aivan.Täällä on 99% pelleilyä + 1% tosikkomaisuutta = sinä.
Typerä lepso.
Minä olen omana itsenäni aivan.
Niin sinä olet.Muidu veti pultit kun tuli perseestä puhe. Stnan siveysmuori.
Höpö höpö.