V
vierailija
Vieras
Eli hoitsu.olen yötyössä eikä ollut mitään tekemistä ennen lopputouhuja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli hoitsu.olen yötyössä eikä ollut mitään tekemistä ennen lopputouhuja
Eikö se ymmärrä biisin sanoituksia?Jerellä igssä biisinä no woman no cryaika selvää pässinlihaa tää
Muistan kanssa tuon haastattelun, olen yrittänyt etsiä, missä se oli. K käkätti siinä niin paljon, korkealta ja kovaa, että ajattelin jo olevan jossain aineissaPikkuveli taisi täyttää joskus loppuvuodesta 18 vuotta. Olisikohan reissu isonveljen synttärilahja täysi-ikäiselle? Ja matkassa (lähes) kahdestaan.
Muistan silloin joskus vuonna 2023, kun K oli jossain haastattelussa tai vastaavassa, ja sen puhelin soi kesken kaiken. Totesi, että hänen ottaa tämän, kun pikkuveli soittaa. Ihana.
Töitä, eli pohtii hyvää kuvakulmaa persepunnerruksiin somessa. No kyllä mäkin mieluummin tollasesta rahaa saisin. Ku 8h/päivätyöstäIhan eri reissulla on tämä nainen, ei varmana tollaisessa ryyppyporukassa viihdy, ja tekee töitä, ei ole vain lomalla tuolla.
No kun ei näyOnkohan se ihan viisasta taas kuvata työsähköpostiaan niin että asiakkaiden(?) nimiä näkyy.
Näkyi kyllä ne nimet, kun suurentaa että.No kun ei näy![]()
Mulla näkyy kaksi jopa kokonaan.No kun ei näy![]()
Eikä näyMulla näkyy kaksi jopa kokonaan.
Näin Minna ja Kari, plus kolmannenkin pystyy arvaan.Mulla näkyy kaksi jopa kokonaan.
No ei näy varsinaista osoitettaNäkyyhän pöljä.
Nimistähän siinä olikin puhe eikä osoitteista.No ei näy varsinaista osoitetta
Höpön löpöä, eikös se ole yhtälailla joku halpisvoide toikin.Tuo Aco Hand Cream Rich, mikä näkyy S:n stoorissa on aivan parasta käsivoidetta. Imeytyy, heti, tuoksuu ihanalta ja pitää kädert pehmeinä. Muuta en enää käytä. Niveat ym on pelkkiä kädentappajia. Kuivattaa entisestään.
Niin ja nimillä löytyi googlaamalla tietoa noista henkilöistä, vähän tarkempana sais olla.Nimistähän siinä olikin puhe eikä osoitteista.
Töitä, eli pohtii hyvää kuvakulmaa persepunnerruksiin somessa. No kyllä mäkin mieluummin tollasesta rahaa saisin. Ku 8h/päivätyöstä
No ei ole, laadukasta apteekin kamaa. Taidat olla luxusmainonnan uhri. Tiedätkö, ne luxusbrändit on puhdasta huijausta, työntekijäkin kertonut, että ne perustuu psykologiaan.Höpön löpöä, eikös se ole yhtälailla joku halpisvoide toikin.
No tuottaahan välillisesti, pällipölvästitaunokuuno. Kukaan osta valmennusta ilman hyviä perse ja abs kuviaValmentaa etänä niitä asiakkaitaan toope. Instan kuvat on markkinointia varsinaiselle työlle, ei ne itsessään mitään tuota.
Osaatko lukea pöljätoopeidiootti. Kirjoitin, että ne ovat markkinointia ja itsessään ne eivät tuota mitään. Tietysti markkinointi on osa työtä, mutta se ei ole se, mikä tuottaa tuloja.No tuottaahan välillisesti, pällipölvästitaunokuuno. Kukaan osta valmennusta ilman hyviä perse ja abs kuvia
No kuka edes puhui , että suoraan daiju . Mutta nuo itse etävalmennukset on valmiiksi vahvasti standardoitua settiä, joka ei edes paljoa efforttia vaadi, ainakaan kun vertaa näihin muihin alan yrittäjiin.ja palvelupaketteihin Olennaisesti henkilöitynyttä touhua.Osaatko lukea pöljätoopeidiootti. Kirjoitin, että ne ovat markkinointia ja itsessään ne eivät tuota mitään. Tietysti markkinointi on osa työtä, mutta se ei ole se, mikä tuottaa tuloja.
Äläpä sekoile. Siinä kommentissa johon vastasin alunperin, puhuttiin vain kuvissa poseeraamisesta ikään kuin se olisi se työ. Ei nyt oikeasti kiinnosta koko juttu, mutta jos luvataan yksilöllistä valmennusta, se tarkoittaa sitä, että viestitään asiakkaiden kanssa vähintään viikoittain, ohjeistetaan ja annetaan palautetta. Ei kukaan jaksa pysyä asiakkaana, jos olisi vain joku nettialusta.No kuka edes puhui , että suoraan daiju . Mutta nuo itse etävalmennukset on valmiiksi vahvasti standardoitua settiä, joka ei edes paljoa efforttia vaadi, ainakaan kun vertaa näihin muihin alan yrittäjiin.ja palvelupaketteihin Olennaisesti henkilöitynyttä touhua.