V
vierailija
Vieras
Minkä muotonen pää sulla on?
Normaali toisin kuin sulla. Mitäs jäit jumiin synnytyskanavaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minkä muotonen pää sulla on?
Tiedoksi vaan, että olen Härtsä -"vihaamiseen asti kyllästynyt", mutta Joostista pidän
Sinä täällä tolkutat omaa mielipidettäsi. Oot kuin kompostin oma Trump, oranssinruskea sekä suustasi et prseestäsi
Aa sulla on sellanen perseen muotonen pää.Normaali toisin kuin sulla. Mitäs jäit jumiin synnytyskanavaan
Eikö vaan. Mulla on teoria, että savokarjalaisilla on just tän takia litteä takaraivo kun ne kaatuilee jäälleLapiopäästä on joskus hyötyä.
Haha täällä ja jodelissä, mä haluisin nähdä mikä homeentuoksuinen Sirkka sieltä paljastuiskaanSinä täällä tolkutat omaa mielipidettäsi. Oot kuin kompostin oma Trump, oranssinruskea sekä suustasi et prseestäsi
Aa sulla on sellanen perseen muotonen pää.
Sinä täällä tolkutat omaa mielipidettäsi. Oot kuin kompostin oma Trump, oranssinruskea sekä suustasi et prseestäsi
Tarkkuuta nyt. En ole missään vaiheessa ilmaissut omaa mielipidettäni Joostista. Olen pelkästään todennut, että monet Joostin fanit pitävät häntä söpönä. Jos etsit oranssista idi oottia, niin se löytyy sun peilistä.
Tarkkuuta nyt. En ole missään vaiheessa ilmaissut omaa mielipidettäni Joostista. Olen pelkästään todennut, että monet Joostin fanit pitävät häntä söpönä. Jos etsit oranssista idi oottia, niin se löytyy sun peilistä.
Käärijän perseen puolikkaaksi on kutsuttu
Jopa on köyhää trollailua.Se on sun mielipide, mut eihän tollaselle Trumpin kannattajalle mene mikään jakeluun.
Ihanaa, tuijottaako sun lähipiiri paljonkin Käärijän persettä?Käärijän perseen puolikkaaksi on kutsuttu
Jopa on köyhää trollailua.