V
vierailija
Vieras
Ai minkä jälkeen? Ai jos K ei reagoi kysymykseen?Jättäsin ton jälkeen menemättä jos olisin B. Ihmetelköön K sitte eikö se tullukaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai minkä jälkeen? Ai jos K ei reagoi kysymykseen?Jättäsin ton jälkeen menemättä jos olisin B. Ihmetelköön K sitte eikö se tullukaan.
No miksi se sitä kysyisi. Ja miksi K on niin hiljainen somessa B:tä kohtaanTarkottiks toi B:n Can I come, et se ois menossa tonne?![]()
Mummojen kielellä tarkoitti jooTarkottiks toi B:n Can I come, et se ois menossa tonne?![]()
En ollut minä. Mutta tästä olen monesti puhunut ja te typerykset ette usko.Kuka tunnustaa?
Nyt se kääntäjä kiinni Bojan.TIetääkö kukaan miten saan perustettua LPSGhen toisen nimimerkin. Oon ladannu ja komme roinu niin rasvaisia juttuja, etten enää kehtaa tykätä Kärtsäjutuista
Eiköhän ne kommunikoi muulla tavalla.K on mies eikä mummo
Oikea limanuljaska.Ärsyttävä anova pikkupoika Bojan
Saattoi tarkoittaa, ei tosta sitäkään voi tulkita, että oikeasti ois menossa.Tarkottiks toi B:n Can I come, et se ois menossa tonne?![]()
Ja vaikka olis menossa, niin totta kai se menee Tsiilan kanssa. Molemmilla lomaa.Saattoi tarkoittaa, ei tosta sitäkään voi tulkita, että oikeasti ois menossa.
Härtsä ja Bojan on molemmat sellaisia iilimatoja
Ei toi ole erityisen kaunis, siksi(kään) en uskokaan liittyvän K.EI K sitäsinne halua. Sillä on muodonmuutosprojekti ja uutta naisnauneutta siellä. Mitään vanhoja tuhnuja sinne. Härtsäkin saa pysyä kotonaan
No siihen en usko kyllä.Ja vaikka olis menossa, niin totta kai se menee Tsiilan kanssa. Molemmilla lomaa.
B pieremällä.Eiköhän ne kommunikoi muulla tavalla.
Ja K sulkemalla puhelimenB pieremällä.
Ai et usko että Bojan menee vai että menee Tsiilan kanssaNo siihen en usko kyllä.
Ainakaan Dz kanssa en usko, mutten oo varma uskonko muutenkaan, ei taida pitää kaukomatkoista. Yhteinen loma vois olla jossain muualla.Ai et usko että Bojan menee vai että menee Tsiilan kanssa