V
vierailija
Vieras
Älä vielä jätä tätä ketjua, sillä mulla kyllä kantaaNe homopakottajat on hiljentyneet kans, ei oikein taida se oma päänsisäinen maailma enää kantaa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä vielä jätä tätä ketjua, sillä mulla kyllä kantaaNe homopakottajat on hiljentyneet kans, ei oikein taida se oma päänsisäinen maailma enää kantaa![]()
Aina se ikävä kyllä on edelleenkin reagoimassa. En kyl pysty kattomaan noita sen videoita enää.Onneks se Prince on unohtanut Käärijän. Ne reaktiot oli ällöttäviä ja myötähäpeää aiheuttavia sekopään juttuja
Kyllä varmaan jotain markkinointimateriaalia karnevaaliin ja areenakeikkaan liittyen vielä tulee ja keikat hoitavat tietenkin sitten aikanaan myös.Keväällä ja kesällä saadaan taas BoJereä.En malta odottaa. Toivottavasti saadaan myös se yhteisbiisi.
www.instagram.com
Tämä mummo käy heittämässä Jere ja Bojan -matskua silloin tällöin. Olen kaiketi se toinen kahdesta. Mummon veri lähtee mukavasti kiertämään ja tulee lämmin ja hyvä fiilis, kun saa kirjoitella loverbirdseistä, vastapainona tyhjänkirjoittajille. On niin surkeita kyhäelmiä palstalla nykyään, koska 2 mummoa on poistunut täältä lähes kokonaan. On muuten hemmetin kaunis mies tuo Bojan! -Mummo nro 2/74/49/39 (viimeinen on kengännro).Kyllä ne kaks mummoa käy täällä vielä aina välillä. Ei ne siellä uskalla mitään kirjottaa.
Ei ole sama hotelli.Ainakin samassa hotellissa. Toissapäivänä julkaisi stoorin huoneen vaihtamisesta "parempaan"
![]()
Screenshot 20260123 194805 Instagram hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260123 194805 Instagram palvelussa ImgBBibb.co
Onhan se tietysti virkistystä elämään käydä heittämässä omia fantasioitaan eri paikkoihin, saahan siitä keskusteluseuraa. Voin vaihtaa ajatuksia muistakin asioista, jos siltä tuntuu, yksinäisyyttä ikäihmisillä on niin paljon, että menee se yks mummo tässä kuin muutkin. Mikä on sinun kaikkien aikojen suosikki iskelmäkappale?Tämä mummo käy heittämässä Jere ja Bojan -matskua silloin tällöin. Olen kaiketi se toinen kahdesta. Mummon veri lähtee mukavasti kiertämään ja tulee lämmin ja hyvä fiilis, kun saa kirjoitella loverbirdseistä, vastapainona tyhjänkirjoittajille. On niin surkeita kyhäelmiä palstalla nykyään, koska 2 mummoa on poistunut täältä lähes kokonaan. On muuten hemmetin kaunis mies tuo Bojan! -Mummo nro 2/74/49/39 (viimeinen on kengännro).
Tauskin Minä vainOnhan se tietysti virkistystä elämään käydä heittämässä omia fantasioitaan eri paikkoihin, saahan siitä keskusteluseuraa. Voin vaihtaa ajatuksia muistakin asioista, jos siltä tuntuu, yksinäisyyttä ikäihmisillä on niin paljon, että menee se yks mummo tässä kuin muutkin. Mikä on sinun kaikkien aikojen suosikki iskelmäkappale?
Tuo satumaailmaan uppoaminen on vähän huolestuttavaa. Toki se tuo lohtua, mutta ikäihmisten internet-kulttuuri on näillä keksusteldupalstoilla todella ikävää. Hyvä pointti tarjota keskusteluseuraa ihan oikeista asioista!Onhan se tietysti virkistystä elämään käydä heittämässä omia fantasioitaan eri paikkoihin, saahan siitä keskusteluseuraa. Voin vaihtaa ajatuksia muistakin asioista, jos siltä tuntuu, yksinäisyyttä ikäihmisillä on niin paljon, että menee se yks mummo tässä kuin muutkin. Mikä on sinun kaikkien aikojen suosikki iskelmäkappale?
Sellainen naisellinen heiveröinen mies, ymmärrän mummon mielipiteen. Mummon kainaloon vainTämä mummo käy heittämässä Jere ja Bojan -matskua silloin tällöin. Olen kaiketi se toinen kahdesta. Mummon veri lähtee mukavasti kiertämään ja tulee lämmin ja hyvä fiilis, kun saa kirjoitella loverbirdseistä, vastapainona tyhjänkirjoittajille. On niin surkeita kyhäelmiä palstalla nykyään, koska 2 mummoa on poistunut täältä lähes kokonaan. On muuten hemmetin kaunis mies tuo Bojan! -Mummo nro 2/74/49/39 (viimeinen on kengännro).
Hyi, nyt tuli mieleen se K ja Häärijä linnapano Of kuvista.
Se hiirulainen sopii hyvin mummon tissien väliinSellainen naisellinen heiveröinen mies, ymmärrän mummon mielipiteen. Mummon kainaloon vain![]()
"Kuka hän on ja minne hän häviää. Tää onko fantasiaa vai alku ihastuksen. Hän koiraa silittää ja minä katson kadehtien. Puisto åånetön on, en ristinsielua nää. Hän onko mulle pelkkää päiväunta, kuvitelmaa." Tuu mun luo, Disco Balls, Takavoltti, Ready to go, CCC, Dub Dub Dub, Vantaalainen, Kot kot kot, Autiomaa, Vse kar vem, Sta bih ja, Bluza, A sem ti povedal, Supersonic, Ona, Tokyo, Katrina, Barve Oceana, Everybody waiting, Plastika, Lips, Sunny side of Ljubljana.Onhan se tietysti virkistystä elämään käydä heittämässä omia fantasioitaan eri paikkoihin, saahan siitä keskusteluseuraa. Voin vaihtaa ajatuksia muistakin asioista, jos siltä tuntuu, yksinäisyyttä ikäihmisillä on niin paljon, että menee se yks mummo tässä kuin muutkin. Mikä on sinun kaikkien aikojen suosikki iskelmäkappale?
Dementia?"Kuka hän on ja minne hän häviää. Tää onko fantasiaa vai alku ihastuksen. Hän koiraa silittää ja minä katson kadehtien. Puisto åånetön on, en ristinsielua nää. Hän onko mulle pelkkää päiväunta, kuvitelmaa." Tuu mun luo, Disco Balls, Takavoltti, Ready to go, CCC, Dub Dub Dub, Vantaalainen, Kot kot kot, Autiomaa, Vse kar vem, Sta bih ja, Bluza, A sem ti povedal, Supersonic, Ona, Tokyo, Katrina, Barve Oceana, Everybody waiting, Plastika, Lips, Sunny side of Ljubljana.
Onko taiteilija kadonnut? Tästä tarvitsisi kuvan!Se hiirulainen sopii hyvin mummon tissien väliin![]()
Nyt ei mummo ymmärrä. En ole menossa Prismaan enkä Vantaalle. Enkä vessaan.Mummo, kumpi on prisma-anaalissa toppina? Slovakki vai vantaalainen?
Mummo oot sitten pahasti pudonnut kelkasta. Mummo on hyvä ja palaa takaisin sinne kesään 2023.Nyt ei mummo ymmärrä. En ole menossa Prismaan enkä Vantaalle. Enkä vessaan.
Onko taiteilija kadonnut? Tästä tarvitsisi kuvan!
Siinon kummatkin lovebirdsit![]()
Jere ja JohannesSiinon kummatkin lovebirdsit