V
vierailija
Vieras
Onpas tuon W :n naama rakennettu 100% uudestaan. Pakkelin alla piirteetön ja suorastaan ruma, kun katsoo muutamaa harvaa ei filtteröityä kuvaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jerppa onkin jäkis-biii.Onko Thaimaahan matkustaminen ja naisten näkeminen merkki siitä, et ihminen on hetero?
RONKSU JA LittleBroMistä naisesta täällä puhutaan? Onko selvinnyt keitä muita Thaimaassa on Jerpan kanssa?
M vasta onkinOnpas tuon W :n naama rakennettu 100% uudestaan. Pakkelin alla piirteetön ja suorastaan ruma, kun katsoo muutamaa harvaa ei filtteröityä kuvaa
Kuka M.M vasta onkinEn ymmärrä miks parikymppisetkin muokkaa naamansa uuteen uskoon.
Ai se D:n kaveri?M vasta onkinEn ymmärrä miks parikymppisetkin muokkaa naamansa uuteen uskoon.
Koita pysyä kärryillä tonttu.Mistä naisesta täällä puhutaan? Onko selvinnyt keitä muita Thaimaassa on Jerpan kanssa?
Ainakin noi D:n kasvojenmuokkaukset näkyy, en tiedä kuka M on.Ai se D:n kaveri?
No ei oo D muokannu, luonnostaan kolhoAinakin noi D:n kasvojenmuokkaukset näkyy, en tiedä kuka M on.
Lopeta jo toi naisten haukkuminen, kateus paistaa.No ei oo D muokannu, luonnostaan kolho
En mä erittele haukunko mä naisia vai miehiä. Lopeta tuo itse tuo naisten stereotypisoiminen onnettomiksi pikku idiooteiksi, jotka kaipaavat erityissuojelua.Lopeta jo toi naisten haukkuminen, kateus paistaa.
Lopeta kaikkien haukkuminen. Sulla vaan tuntuu olevan joku kauhea tarve etsiä varsinkin naisista jotain haukuttavaa. Kyllä se kertoo, että ei ole itsetunnossa kaikki ok.En mä erittele haukunko mä naisia vai miehiä. Lopeta tuo itse tuo naisten stereotypisoiminen onnettomiksi pikku idiooteiksi, jotka kaipaavat erityissuojelua.