K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet siis se, joka arvostat ja kunnioitat Bojania etkä siedä enää, että junttikäärijää shipataan Bojanille, eikä suoda hånelle laatunaista Dzejlaa. Olet lopullisen kyllästynyt myös K:n huumorintajuunkin.

Tavallaan ymmärrän sua, vaikken ole KB shippari koskaan ollutkaan. K: ja B: on aivan eri leveleillä henkiseshti.
En vaan se slovakki kiipijä saa jäädä unholaan. Ei sillä ole mitään omaa vaan ratsastaa hirnuen muiden huomiolla.

Olet siis se, joka arvostat ja kunnioitat Bojania etkä siedä enää, että junttikäärijää shipataan Bojanille, eikä suoda hånelle laatunaista Dzejlaa. Olet lopullisen kyllästynyt myös K:n huumorintajuunkin.

Tavallaan ymmärrän sua, vaikken ole KB shippari koskaan ollutkaan. K: ja B: on aivan eri leveleillä henkiseshti.

En rehellisesti sanottuna usko Dz ja B:n olevan pari. En vaan pidä siitä että B:tä paritetaan Jerelle. He ovat tosiaan henkisesti eri levelillä. Olen totaalisen kyllästynyt Käärijään, se on totta.

Apua mä oon nyt täysin hurahtanut näihin lämpötilapeittoihin. Siis niiden tekemiseen. Eka peitto jo menossa ja kaulaliinaa teen, plus tänään tilasin langat vielä toiseen peittoonkin! 😅
Eli peitto, johon virkataan tai kudotaan yksi rivi päivässä sen päivän lämpötilan mukaan, jotka olet itse "koodannut" eri väreisen langan mukaan.
Ihana projekti!
...kunnes kyllästyn :D

Apua mä oon nyt täysin hurahtanut näihin lämpötilapeittoihin. Siis niiden tekemiseen. Eka peitto jo menossa ja kaulaliinaa teen, plus tänään tilasin langat vielä toiseen peittoonkin! 😅
Eli peitto, johon virkataan tai kudotaan yksi rivi päivässä sen päivän lämpötilan mukaan, jotka olet itse "koodannut" eri väreisen langan mukaan.
Ihana projekti!

🙄

Ihana projekti!
Sopiva mummoharrastus kyllä.

👆🤝 samassa liigassa, päivää
Todella feikki toi Bojan, sen huomas jo Liverpoolissa silloin. Ei sillä muita avuja ole kuin tuo jatkuva valehtelu ja sen myötä yritys kiipiä ylöspäin milloin kenenkin siivellä. Ja miten noloa toi sen yli puol vuotta jatkunut rummutus K:n feattaajana, biisi jota ei varmaan tulla julkaisemaan. Mut pakko rummuttaa, kun oma musa ei menesty.

Todella feikki toi Bojan, sen huomas jo Liverpoolissa silloin. Ei sillä muita avuja ole kuin tuo jatkuva valehtelu ja sen myötä yritys kiipiä ylöspäin milloin kenenkin siivellä. Ja miten noloa toi sen yli puol vuotta jatkunut rummutus K:n feattaajana, biisi jota ei varmaan tulla julkaisemaan. Mut pakko rummuttaa, kun oma musa ei menesty.

sun housuissa on feikki

B on vanhan papparaisen oloinen. K nuori ja innokas. Täysin eri maailmoista.
Siis kyllä, ja aina vaan kauemmaksi menevät. B vanhenee ja yrittää esittää toisaalta vakavasti otettavaa mallia/menestyjää, toisaalta kovista räppi- ja rokkipiireissä. Mutta kun siitä puuttuu aitous. Se on niin esitetyn näköistä. K taas on aito missä tahansa tilanteessa. Siinä on jotain lapsen intoa ja rehellistä olemista. Silloinkin kun vetää jotain roolia.
Bstä ei näe noita piirteitä enää muulloin kuin Kn seurassa. Silloin se rentoutuu ja on poikamaisen hellyttävä. Ehkä se ei voi Kn seurassa esittää mitään, sieltä tulee heti kuittia takaisin. Varmasti on muitakin ihmisiä milloin ei esitä, mutta me ei niitä vaan nähdä.

Yhteistyössä