V
vierailija
Vieras
Eipä ne yleensä poistunu ole.Ilmiannan kaikki shippijutut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipä ne yleensä poistunu ole.Ilmiannan kaikki shippijutut.
Ja tästä ollaan katkeria.Joksuilla on keikka tällä ja ensi viikolla.
Tuolta ne discordista löytyy, ihan tänään kirjottaneet ja tykkäilleet kommenteista!Vauvan "hapannaamat". Ei kyllä tuu mieleen sellaisia
No niin, meneeköhän hiukan liioittelun puolelle taasen, niinku en mitään muuta tekis.Äläs nyt, kyllä hän myös laihduttaa, katselee tissejä Jodelissa ja perseitä homopalstalla.
Sinäkö määräät elämästäni? B ja J rakkaus on parasta, mitä tälle mummolle on näytetty kohta 3 vuotta, Ja mitä loistavaa matskua saatiin Sloveniasta lokakuussa ja A-damista marraskuussa! Aina vain paranee......Mummot voisivat hankkia itselleen elämän eikä elää shipin kautta.
Pihahommia mökillä?No niin, meneeköhän hiukan liioittelun puolelle taasen, niinku en mitään muuta tekis.
Ei olla ollenkaan katkeria. Etkö itse kestä tosiasioita. Olet katkerin tyyppi nro yksi. Toteamus vain trollin ilkkumiseen siihen, ettei B mene J:n mukana lomalle.Ja tästä ollaan katkeria.
No onhan toi kieltämättä aika hapantaTuolta ne discordista löytyy, ihan tänään kirjottaneet ja tykkäilleet kommenteista!
Onhan se katkeruutta kun valittaa asiasta useita kertoja ja yrittää ohjailla muiden keskustelua.Ei olla ollenkaan katkeria. Etkö itse kestä tosiasioita. Olet katkerin tyyppi nro yksi. Toteamus vain trollin ilkkumiseen siihen, ettei B mene J:n mukana lomalle.
Sinäkö määräät elämästäni? B ja J rakkaus on parasta, mitä tälle mummolle on näytetty kohta 3 vuotta, Ja mitä loistavaa matskua saatiin Sloveniasta lokakuussa ja A-damista marraskuussa! Aina vain paranee......
Sinäkö määräät elämästäni? B ja J rakkaus on parasta, mitä tälle mummolle on näytetty kohta 3 vuotta, Ja mitä loistavaa matskua saatiin Sloveniasta lokakuussa ja A-damista marraskuussa! Aina vain paranee......
Eihän ollut mummo, hölmö.Oletko Puutarhan Sipriina? BK paikassa et uskalla pahemmin kirjoittaa.
No ei kyllä yhtään.Kuulostaa tosi säälittävältä sinun elämä
Just niinkun sinäOnhan se katkeruutta kun valittaa asiasta useita kertoja ja yrittää ohjailla muiden keskustelua.
Höpö höpöJust niinkun sinämites se nyt menikään, "ota malka omasta silmästä..."
Mä ymmärsin, että sieltä on porukka lähtenyt johonkin suljettuun ryhmään näiden parin takia.Onhan se katkeruutta kun valittaa asiasta useita kertoja ja yrittää ohjailla muiden keskustelua.
Tämähän se olisi.Just niinkun sinämites se nyt menikään, "ota malka omasta silmästä..."
En mä ole se joka täällä alkoi mummoista valittaa.Just niinkun sinämites se nyt menikään, "ota malka omasta silmästä..."
En yhtään ihmettele.Mä ymmärsin, että sieltä on porukka lähtenyt johonkin suljettuun ryhmään näiden parin takia.
Sekin, mutta miks ylipäätään pitää vääristellä noi kiinnostuksen kohteet.Pihahommia mökillä?
No mitäpä luulet, ei oo mitään vääristelyä, sun elämä on yhtä homohimoilua ja laihduttamista.Sekin, mutta miks ylipäätään pitää vääristellä noi kiinnostuksen kohteet.
Olet siis se, joka arvostat ja kunnioitat Bojania etkä siedä enää, että junttikäärijää shipataan Bojanille, eikä suoda hånelle laatunaista Dzejlaa. Olet lopullisen kyllästynyt myös K:n huumorintajuunkin.Ilmiannan kaikki shippijutut.
Selvä sitten.No mitäpä luulet, ei oo mitään vääristelyä, sun elämä on yhtä homohimoilua ja laihduttamista.
No eihän ole, same energy kuten K on sanonut. En nyt muista miten toi koko litannia meni.Olet siis se, joka arvostat ja kunnioitat Bojania etkä siedä enää, että junttikäärijää shipataan Bojanille, eikä suoda hånelle laatunaista Dzejlaa. Olet lopullisen kyllästynyt myös K:n huumorintajuunkin.
Tavallaan ymmärrän sua, vaikken ole KB shippari koskaan ollutkaan. K: ja B: on aivan eri leveleillä henkiseshti.