V
vierailija
Vieras
Mistä nyt voi olla katkera? Käärijä lentokoneessa ja Joksut sitten perässä.Niistä vaan aina huokuu katkeruus![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä nyt voi olla katkera? Käärijä lentokoneessa ja Joksut sitten perässä.Niistä vaan aina huokuu katkeruus![]()
Miksi et?
No eihän ne samaan aikaan mene, jos joksuilla on keikkoja.Mistä nyt voi olla katkera? Käärijä lentokoneessa ja Joksut sitten perässä.
En jaksa näitä marmattaja mummoja yhtään. Jättäisivät Bojanin rauhaan, jos kerran rakastavat häntä niin kovasti. En halua että Bojan yhdistetään shippimielessä Jereen. Bojan ansaitsee kauniin ja rakastavan naisen, ei mitään suomalaista junttia.
Pitkälle mennyt pakkomielle.
No kuka tässä nyt on sitten tehny mitään väärin. Jos on keikkoja, on keikkojaNo eihän ne samaan aikaan mene, jos joksuilla on keikkoja.
No hän on katkera kun K ja B ei toimi hänen haluamallaan tavalla. Viettävät aikaansa väärässä seurassa ja tekevät vääränlaista musiikkia… Mun mielestä voisi vaihtaa jo harrastusta.No kuka tässä nyt on sitten tehny mitään väärin. Jos on keikkoja, on keikkoja
Mitä jos vaihdat itse, näitä sepostuksia jaksa lukea?No hän on katkera kun K ja B ei toimi hänen haluamallaan tavalla. Viettävät aikaansa väärässä seurassa ja tekevät vääränlaista musiikkia… Mun mielestä voisi vaihtaa jo harrastusta.
Vai pitäisikö sun vaihtaa?Mitä jos vaihdat itse, näitä sepostuksia jaksa lukea?
No joku kysyi niin vastasin.Mitä jos vaihdat itse, näitä sepostuksia jaksa lukea?
Meni hermot hänen tyhmään huumoriin ja musiikkiin jo aikoja sitten. Toivoisin ettei häntä yhdistetä Bojaniin. Shippaus on todella rasittavaa.
Ei tietenkään, tää minun on shippiketju K:lle ja B:lle.Vai pitäisikö sun vaihtaa?
Oletkin aika rasittava ja ilmeisen rasittunut. Lopeta shipin seuraaminen oman terveytesi takia.Meni hermot hänen tyhmään huumoriin ja musiikkiin jo aikoja sitten. Toivoisin ettei häntä yhdistetä Bojaniin. Shippaus on todella rasittavaa.
Ei tietenkään, tää minun on shippiketju K:lle ja B:lle.
Ja minun.Ei tietenkään, tää minun on shippiketju K:lle ja B:lle.
Hyvä homma, jatkan sepustuksia täällä siis!Ei tietenkään, tää minun on shippiketju K:lle ja B:lle.
Ilmiannan kyllä kaiken nimimerkkipeen, jos vaan poistuis.Hyvä homma, jatkan sepustuksia täällä siis!
Voisit hankkia parempia harrastuksia.Ilmiannan kyllä kaiken nimimerkkipeen, jos vaan poistuis.
No tuohan on ihan totta, eikä mikään salaliittoteoriaKoska K menee nyt lomalla muulla porukalla eikä Bn kanssa ja B tekee surkeita collabeita kun pitäisi olla Kn kanssa.
Lopeta itse marmattaminen, pahis!En jaksa näitä marmattaja mummoja yhtään. Jättäisivät Bojanin rauhaan, jos kerran rakastavat häntä niin kovasti. En halua että Bojan yhdistetään shippimielessä Jereen. Bojan ansaitsee kauniin ja rakastavan naisen, ei mitään suomalaista junttia.
Äläs nyt, kyllä hän myös laihduttaa, katselee tissejä Jodelissa ja perseitä homopalstalla.Voisit hankkia parempia harrastuksia.
Vauvan "hapannaamat". Ei kyllä tuu mieleen sellaisiaHuvittavaa, kun nyt nää vauvan hapannaamat on paljastuneet, samat naamat siellä katkerana valittaa aina (ja laittaa tykkäyksiä valituksiin)![]()
Joksuilla on keikka tällä ja ensi viikolla.Koska K menee nyt lomalla muulla porukalla eikä Bn kanssa ja B tekee surkeita collabeita kun pitäisi olla Kn kanssa.
Ilmiannan kaikki shippijutut.Ei tietenkään, tää minun on shippiketju K:lle ja B:lle.