K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko kukaan kokeillut ja mitannut alentaako kaurapuuro kolesterolia?
Mites sitä voi erikseen mitata? Ei ole ainakaan itellä kolesterolit koholla, kun puuroa päivittäin syön. Siirsin sen vielä aamuun ku täällä suositeltiin, painokin pudonnut jo kilon tän muutoksen myötä, että ehkä se olikin just semmoinen muutos mitä tohon jumittamiseen kaipasinkin.

Mites sitä voi erikseen mitata? Ei ole ainakaan itellä kolesterolit koholla, kun puuroa päivittäin syön. Siirsin sen vielä aamuun ku täällä suositeltiin, painokin pudonnut jo kilon tän muutoksen myötä, että ehkä se olikin just semmoinen muutos mitä tohon jumittamiseen kaipasinkin.
No sitä tarkoitin, että mittais ennen kuin alkaa syömään kaurapuuroa (beetaglukaani ainesosa joka siinä alentaa). Ja sitten mittais uudelleen vaikka kuukauden päästä

Kyl mäkin nautin Pipiksestä. En vaan jaksa niitä shippailuja. Olen täysin kyllästynyt jatkuvaan tyrkytykseen. Ihan samanlaista se on. On sitten kohteena Peksi, Bojan tai muu näistä monista miehistä.

Kyl mäkin nautin Pipiksestä. En vaan jaksa niitä shippailuja. Olen täysin kyllästynyt jatkuvaan tyrkytykseen. Ihan samanlaista se on. On sitten kohteena Peksi, Bojan tai muu näistä monista miehistä.
Ei se oo pääosassa pipiksessä vaan hauskaa lätkäkontenttia ja Jerppa omiensa parissa iloisena. Saahan sitä shipatakin ja itse hyvin antoivat siihen aiheen viimeksi😄 Mutta ei ole samanlaista väkinäistä pakotusta kuin bojere, joten ei huolta.

Yhteistyössä