V
vierailija
Vieras
Mä bongasin tissitjatussut kanavalta.Muumip*rno-ketjusta bongattu myös!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä bongasin tissitjatussut kanavalta.Muumip*rno-ketjusta bongattu myös!
En ole postannut mitään kuvia tollasiin, turhia pölinöitä, nää on jotain seuranhakukanavia varmaan.Mä bongasin tissitjatussut kanavalta.
Näin sun kuvat siellä ja joku Osmo pyytänyt treffeillekin!En ole postannut mitään kuvia tollasiin, turhia pölinöitä, nää on jotain seuranhakukanavia varmaan.
Ei ole mitään kuvia missään pöljä, oon kyllä harkinnu pistää jumalattariin joskus ja kattoo mitä kommentteja tulee.Näin sun kuvat siellä ja joku Osmo pyytänyt treffeillekin!
Eli kokeilit vaan ensin tissitjatussut kanavalla. Muutama tykkäys sielläkin on!Ei ole mitään kuvia missään pöljä, oon kyllä harkinnu pistää jumalattariin joskus ja kattoo mitä kommentteja tulee.
En tiedä tollaista kanavaa ees, tuskin on olemassa.Eli kokeilit vaan ensin tissitjatussut kanavalla. Muutama tykkäys sielläkin on!
Vastaa nyt sille Osmolle, odottaa sinua.En tiedä tollaista kanavaa ees, tuskin on olemassa.
Todennäköisesti ei lähde Pipolätkään. Siltähän se Eskon postaus vähän haiskahti, että vetää toistamiseen välistä.
Näinpä. Bojanille tuntuu olevan edelleen tärkeää, ettei heitä pidetä homppeleinaSiellä on hyvä viettä aikaa kahden kesken, kun on muu porukka kulissinaAika selvä juttu kun valitsi tämän sen Pipiksen sijaan, loppuu vihdoin hölmöt pakotukset
No mitäs urpo luulet? Kukas se siellä sattumalta on vikana.Miten Suomi on nyt muka arvottu 1. semin ekalle puoliskolle????? Vannon nähneeni aiemmin, miten kilpailijat itse arpovat itsensä noihin viisuissa! Miten se ei nyt olekaan niin ? Häh
Kerro kun laitat, tuun mielelläni arvioimaanEi ole mitään kuvia missään pöljä, oon kyllä harkinnu pistää jumalattariin joskus ja kattoo mitä kommentteja tulee.
Niin, että aiemmin artistit ovat ITSE arponeet paikkansa siellä semeissä?! Niin mitäs paskaa tää nyt sitten on? Miksi on erilailla?No mitäs urpo luulet? Kukas se siellä sattumalta on vikana.
No sitä samaa paskaa, mitä nää viisutkin on nykyään. Vastako nyt hiffasit, ettei se mikään kilpailu enää ole.Niin, että aiemmin artistit ovat ITSE arponeet paikkansa siellä semeissä?! Niin mitäs paskaa tää nyt sitten on? Miksi on erilailla?
Vai mihin ne on aiemmin itsensä arponeet?
Miten toi sen olemiseen tai ei-olemiseen kilpailu liittyy???No sitä samaa paskaa, mitä nää viisutkin on nykyään. Vastako nyt hiffasit, ettei se mikään kilpailu enää ole.
Minkä olemiseen?Miten toi sen olemiseen tai ei-olemiseen kilpailu liittyy???
Saa olla massimiehiä tai -naisia, jos ei osallistu. Niillä on nykyisin sopimuksessa pykälä, että viisuihin on mentävä.Huomennako ne umk:n paska-artistit julkaistaan? Sit päästään suoltamaan vihaa niistä jokaisen someen, elleivät ilmoita kättelyssä, etteivät osallistu viisuihin!
Viisujen, vitn urpo.Minkä olemiseen?
Eihän tarvii olla; mitäs läksitte, oma valinta, kukaan ei pakottanut.Saa olla massimiehiä tai -naisia, jos ei osallistu. Niillä on nykyisin sopimuksessa pykälä, että viisuihin on mentävä.
Lähde tälle väitteelle? Muu, kuin oma pää.Saa olla massimiehiä tai -naisia, jos ei osallistu. Niillä on nykyisin sopimuksessa pykälä, että viisuihin on mentävä.
No vittu sitä, ettei toi mikään kilpailu enää oo!Viisujen, vitn urpo.
Entistä suurempi syy heittää kakkaa kaikkien mukaan lähteneitten niskaan.Saa olla massimiehiä tai -naisia, jos ei osallistu. Niillä on nykyisin sopimuksessa pykälä, että viisuihin on mentävä.