V
vierailija
Vieras
Joskus syksyllä oli täällä.mut millon tällasta spekulointia on ollut? Täällä siis kuitenkin eikä jossain suljetussa discordissa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joskus syksyllä oli täällä.mut millon tällasta spekulointia on ollut? Täällä siis kuitenkin eikä jossain suljetussa discordissa?
Mun homokaveri sanoi ettei taatusti. Kärtsän äänensävy saa kuulemma tuntemaan asioita housuissa ja nyt ei käynyt niin.
Keitä joksuja ootte nussinu?
Täällä viime syksynä.mut millon tällasta spekulointia on ollut? Täällä siis kuitenkin eikä jossain suljetussa discordissa?
Kenellä oli levein perä?Kaikkia sträppärillä.
Kenellä oli levein perä?
Ja täähän nyt tarkoittaa sitä että Jan ei oikeasti seurustele koska ovat reissanneet KAVERIPORUKALLA eivätkä kahdestaan!!!!Siis mä en sitä päätelly, vaan täällä joku väitti niin. Olis kiva kuulla mistä hän tämän keksi, tai ehkä halus trollata vaan. Onhan ne, Jan ja Inja siis, näkyny kuvissa yhdessä, yleensä Ursan kuvaamina, ne taitaa vain kuulua samaan kaveriporukkaan.
Tiedät kyllä vastauksen.Kenellä oli levein perä?
Menitkö Tahvon jälkiliukkaille?Tahvo levitti ne mun puolesta
Ystäviä ovat.Ja täähän nyt tarkoittaa sitä että Jan ei oikeasti seurustele koska ovat reissanneet KAVERIPORUKALLA eivätkä kahdestaan!!!!
Minusta oli Kärtsän nauru
Tarvitsee tietenkin henkilökohtaisen avustajan.Ystäviä ovat.
Mun kissimirri alkaa aina kehräämään, kun kuulee Kärtsän. Ei kehrännyt, ei ole Kärtsä.Mun homokaveri sanoi ettei taatusti. Kärtsän äänensävy saa kuulemma tuntemaan asioita housuissa ja nyt ei käynyt niin.
Minusta ei.Minusta oli Kärtsän nauru
Vaan kun ei ole. Putsaa korvat ja kuuntele ilman ennakkodotuksia.
Mun homokaveri sanoi ettei taatusti. Kärtsän äänensävy saa kuulemma tuntemaan asioita housuissa ja nyt ei käynyt niin.
Ei täällä kaikki ole miehiä, pönttö.
Olette kuin kaksi marjaa. Identtiset mieskaksoset?
hahhahhaaSen Injan kumppani on Nace![]()
Googlen mukaan kyllä on, Nace Panic. Mutta vaikuttaa siltä että se on vanhaa tietoa, kaikki jutut niistä on jostain vuodelta 2016.hahhahhaa
Miten te jaksatte stalkata jotain Janin kaveria?Googlen mukaan kyllä on, Nace Panic. Mutta vaikuttaa siltä että se on vanhaa tietoa, kaikki jutut niistä on jostain vuodelta 2016.
Jos se vaikka panis.Miten te jaksatte stalkata jotain Janin kaveria?